ik maak ook eens een typo. mierenneukert
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Heren, gaarne kappen met elkaar afzeiken Het komt de laatste steeds vaker voor dat jullie (en dan met name Snuff en Fal) op de man spelen en elkaar ettelijke pagina's lang afzeiken. Ik ben het zat dat dit op het openbare board gebeurt. Als je elkaar zo graag wil afzeiken, doe dat maar lekker per PM. Niet op het openbare board. Duidelijk?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostZojuist mijn 13e Test 500mg gezet. Stelde weer geen drol voor, en zo hoort het ook. Volgende week maandag nog 1 keer prikken en dan zit het er op. Dan 2 weken niets en dan de nakuur in. Ben benieuwd wat ik dan ga overhouden.
Laterzzzz.
dat prikt namelijk zo verrot he
ik heb niet je hele topic gelezen was er een tijdje uit
maar waar prik je je zelfs in de bil of al ontmaagd in het been haha
en hoe voel je je op dit momend met dit kuurtje kwa side'sPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postnog geen last van een taaie huid vriend hehe
dat prikt namelijk zo verrot he
ik heb niet je hele topic gelezen was er een tijdje uit
maar waar prik je je zelfs in de bil of al ontmaagd in het been haha
en hoe voel je je op dit momend met dit kuurtje kwa side's
Nog steeds in mijn bil Mart en dagelijks met slin de HCG in mijn benen, maarja das maar 12mm fiber hehehe.
Gaat hardstikke goed man, geen sides, helemaal niets op een paar pukkeltjes na en dat met trenbolone.
Was er zelf ook wel verbaasd over, maarja gewoon hardstikke goed nieuws.
Ben in 12 weken van 102,5kg naar 118,2kg opgeklommen en mijn BF is ongeveer gelijk nu.
Kijken wat ik ervan ga overhouden.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHey matey.
Nog steeds in mijn bil Mart en dagelijks met slin de HCG in mijn benen, maarja das maar 12mm fiber hehehe.
Gaat hardstikke goed man, geen sides, helemaal niets op een paar pukkeltjes na en dat met trenbolone.
Was er zelf ook wel verbaasd over, maarja gewoon hardstikke goed nieuws.
Ben in 12 weken van 102,5kg naar 118,2kg opgeklommen en mijn BF is ongeveer gelijk nu.
Kijken wat ik ervan ga overhouden.
dat zijn heel wat kilotjes haha
hoop voor je dat je er veel van over houd
succes verder en zal je verder volgen vanaf hierPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Heb een heerlijke training gehad vandaag. Lekker voluit gegaan, was wel zwaar maar dat is juist wat ik wil, moet de pijn kunnen voelen de volgende dag. Geen PR's, gewicht was zo goed als hetzelfde vergeleken met afgelopen maandag.
Yep, het ging gewoon lekker, geen last van iets dan ook.
Hier mijn schema:
Chest
Dumbbell Press Flat 4x10:
20x18kg
32, 32, 32, 32 kg
Dumbbell Press Incline 4x10:
26, 28, 30, 32x8reps kg
Dumbbell Fly’s 4x10:
20, 22, 24, 26x8reps kg
Triceps
Cable Pushdown 4x10:
30x20reps, 35, 40, 45 kg
Cable Bent-over Triceps Extension 5x10:
25, 30, 35x8reps, 35x8reps, 25x12reps kg
Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
10, 12,5, 15x9reps (fail), 20x6reps kg
Morgen m'n benen.
Laterzzzzz.
Comment
-
Gisteren stond benentraining op het menu.
Ik heb besloten vanaf heden om de benensessie op een laag pitje te gooien.
Reden hiervoor is dat ik nog steeds last en hinder ondervind van mijn linker bovenbeen. Gisteren heb ik op de leg press getest in hoeverre de pijn nog aanwezig was. Ik deed leg press single legs. Met m'n rechterbeen geen problemen maar hetzelfde gewicht met m'n linker was beduidend moeilijker en ook kwam die vreemde stekende pijn weer naar boven. Tis niet dat ik er niets mee kan maar ik weet gewoon dat het niet snor zit van binnen en zolang ik dat negeer zal ik er niet vanaf geraken. Ik zal om de 2 weken gaan squatten maar met lage gewichten. Met de leg press single legs wil ik dus kijken hoe het met mijn been gesteld is, daar dat een goede oefening is om het herstel te bepalen. Met alle andere oefeningen heb ik geen last maar ga ik voluit op de leg extension zal dit ook een impact hebben op mijn algehele herstel. Daarom de overige oefeningen zwaar maar niet all the way.
Voorlopig zal ik dit aanhouden.
Hier nog mijn schema van gisteren:
Legs:
Machine Seated Leg Press:
30repsx50 kg
Single Legs 4x10:
30, 40, 50, 60 kg
Leg Extension 4x10:
50x20reps, 60, 70, 80 kg
Machine Seated Leg Curl 4x10:
65x15reps, 70x15reps, 75x15reps, 80 kg
Glute Machine 4x10:
30, 35, 40, 45 kg
Calves:
Machine Calf Extension 4x30 (fast reps):
40, 45, 50, 55 kg
Laterzzz.
Comment
-
Goed dat je luistert naar je blessure."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGoed dat je luistert naar je blessure++-1-++-++
.
Originally posted by Revius View PostMet diezelfde pijn al 3 weken niet gesquat of leg press Vandaag weer eens proberen. Trekt het bij jou wel beetje bij beetje weg?
Originally posted by blocktoblock View Postnice pics?
Originally posted by lukiha View PostAh, klote van je benen. Hoop dat het snel hersteld is
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment