die gebruik je bijna niet rofl :P
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Net terug van m'n laatste training van deze week.
Het ging heel erg lekker, voelde me goed en sterk.
Hier mijn schema:
Back:
Cable Wide Grip Pulldown 6x10:
50x20reps, 75, 80, 85, 90x6reps, 50x20reps kg
Cable Seated Row Close Grip 5x10:
100x15reps, 130, 160, 160, 100x15reps kg
Cable Straight Arm Pulldown 4x10:
65, 70, 75, 80x6reps kg PR
Smith Machine Shrugs 5 sets:
60x20reps, 80x20reps, 100x20reps, 120x10reps, 120x10reps kg
Lower Back Machine 4x10:
50, 55, 60, 65 kg
Biceps:
Curlbar Curl 5x10:
40, 45, 50, 55x5reps, 30x15reps kg PR
Standing High Pulley Cable Curl 4x10:
15, 20, 20, 20 kg
Standing Dumbbell Curl 4x10:
16, 18, 20, 22x7reps kg PR
Zoals je ziet heerlijk tot het gaatje met 3 verschrikkelijk lekkere PR's.
En nu weekend, heerlijk niksdoen bij m'n vriendin, euhm ik bedoel ga wel wat doen bij m'n vriendin maar voor de rest is het rusten hehehe.
Morgenochtend mijn wekelijkse stats en dan maar zien of ik weer wat massa erbij gekregen heb.
Laten we het hopen omdat ik afgelopen week de eerste stap heb gezet in calorie-intake afname, en dat met 250 kcal. Had deze week een intake van rond de 7500 kcal.
In het weekend weer een daling en dan naar 7250 kcal.
Rustigjes afbouwen naar de 6000 kcal, dat is nog steeds boven behoefte dus als het goed is verlies ik geen massa.
Laterzzzz.
Comment
-
Mogge.
Week 13 van mijn kuur zo goed als doorlopen. Maandag mijn laatste test inject en dan zit het er helemaal op qua kuur, rest mij dan nog nolvadex en aromasin voor 4 weekjes.
Zoals altijd nu ook weer mijn stats, hier zijn ze:
Gewicht: 119,1 kg
Taille: 102,5 cm
Nek: 48,0 cm
BF: 16,5 %
Jaja, weer 1,2kg erbij en de schade qua vetmassa is beperkt gebleven.
Ik zit nu toch wel heel erg dicht bij die 120kg, zou toch wat zijn om dat ook nog even in die laatste week te bereiken, 0,9kg dat moet toch mogelijk zijn.
17,5kg gain in 14 weken is toch niet echt slecht te noemen, dit geeft mij gewoon een vette 7,5kg om eventueel te verliezen want met 10kg spiermassa overhouden na de nakuur ben ik tevreden.
Mijn taille is met een halve centimeter toegenomen en nijgt naar de 103cm toe.
Nek is ook weer een halve centimeter dikker en staat op 48cm nu maar denk dat het nog dikker gaat worden.
BF is gelukkig weer ietsjes gedaald, -0,2%, en staat op een keurige 16,5%.
Al met al ben ik weer erg tevreden over het wekelijkse resultaat.
Lekker eten nu en straks straps kopen.
Laterzzzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMogge.
Week 13 van mijn kuur zo goed als doorlopen. Maandag mijn laatste test inject en dan zit het er helemaal op qua kuur, rest mij dan nog nolvadex en aromasin voor 4 weekjes.
Zoals altijd nu ook weer mijn stats, hier zijn ze:
Gewicht: 119,1 kg
Taille: 102,5 cm
Nek: 48,0 cm
BF: 16,5 %
Jaja, weer 1,2kg erbij en de schade qua vetmassa is beperkt gebleven.
Ik zit nu toch wel heel erg dicht bij die 120kg, zou toch wat zijn om dat ook nog even in die laatste week te bereiken, 0,9kg dat moet toch mogelijk zijn.
17,5kg gain in 14 weken is toch niet echt slecht te noemen, dit geeft mij gewoon een vette 7,5kg om eventueel te verliezen want met 10kg spiermassa overhouden na de nakuur ben ik tevreden.
Mijn taille is met een halve centimeter toegenomen en nijgt naar de 103cm toe.
Nek is ook weer een halve centimeter dikker en staat op 48cm nu maar denk dat het nog dikker gaat worden.
BF is gelukkig weer ietsjes gedaald, -0,2%, en staat op een keurige 16,5%.
Al met al ben ik weer erg tevreden over het wekelijkse resultaat.
Lekker eten nu en straks straps kopen.
Laterzzzzz.
Je zei ooit eens dat ze bij jou op de gym het niet zo op hadden met "roidheads". Nu ben je zoveel aangekomen in die paar weken, krijg je daar nog opmerkingen over?
En je kan zeker ook een nieuwe garderobe aanschaffen?
Misschien is het al gevraagd of gezegd maar je heb zo'n groot topic dat ga ik niet allemaal terugkijken
Mzzl
Comment
-
Nee, dit is nog niet eerder gevraagd.
Er zullen ongetwijfeld een aantal zijn die het vermoeden.
Er zijn er ook enkelen, 3 of 4, die het weten, van mij.
Een groot deel denkt dat het komt door mijn enorme voedsel-intake.
De rest interesseert het niet.
Ook ben ik niet de enige daar die aan de 'juice' is.
Ow ja, heb vanmorgen naar een paar nieuwe werkbroeken gekeken, niks past mij, mijn benen passen niet in de pijpen.Last edited by Snuff-Sann; 03-04-2010, 11:15.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostNog 900 gram Snuff. Je hebt ook wel een flink dikke nek zeg. Wat meten je andere ledematen eigenlijk? Ben nu wel benieuwd namelijk? Armen, benen, schouders, rug?
Kan zij ff alles opmeten.
Comment
-
Originally posted by Sjimmie View PostDit is vast en zeker al eens gevraagd maar ga je nog eens een keer foto's posten ?
Ben echt fuckin' benieuwd en zeker niet de enige .
Weet je, ik vind mezelf nou niet zo denderend groot.
Mijn vriendin zegt dat ik dat wel ben maar dat ik het van mezelf niet zie. Volgend weekend worden er in ieder geval weer nieuwe foto's geschoten daar ik dat na elke kuur doe en dan zal ik wel zien.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
22 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment