Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gen en Os!!!
    Wat lopen jullie toch weer achterlijk te zwammen.
    En inderdaad Osje, in mijn ogen kom je inderdaad over als Gen z'n slaafje.
    Beter gezegd, je komt over als z'n bitch, en je zou het volgens mij nog niet eens erg vinden.

Voordat ik de LE doe heb ik al een sessie squats of leg press afgewerkt. Op dit moment alleen de leg press omdat ik met squats anders die blessure weer aanwakker.
    Ik weet dat de LE een isolatie-oefening is en ik weet dat alle machines verschillend in gewicht aanvoelen en dat je met de een nu eenmaal meer als met een ander pakt.
    Maar ik ben sterk met die oefening en met een 135kg ben ik niet aan het maxen maar kan ik dat met gemak pushen en dan ook nog eens 2 seconden stil houden bij gestrekte benen. 150kg was gewoon ff voor de fun omdat dat het maximale is wat op die machine gehangen kan worden, 6 schijven van 25kg. Zal zo wel ff een fotootje posten om welk apparaat het gaat.

Nu ff wat over dat 'geleende spiermassa'.
    Met een kuur produceer je toch echt wel kwaliteitsmassa Osje kerel.
    Het overgrote deel is vocht, vooral bij een hoge calorie-intake.
    Dat verlies je weer, maarja wie wil er nu water als spieren, nobody!
    Het is 3 stappen vooruit en 2 achteruit, zo zie ik het, en ben trouwens niet de enige.
    Ik kwam ongeveer 18 kilo aan, dat betekent dat ik er 6 zal overhouden. En dat is spiermassa.
    Want wat je vergeet te vertellen is dat de krachtwinst gehandhaaft blijft en dat moet toch ergens vandaan komen hey, dat komt niet van je vet.
    En ik weet gewoon dat ik meer spiermassa heb gekweekt, er zit nu gewoon een laagje vet overheen wat ik met mijn nieuwe kuur ervan af ga halen en dan misschien zelfs nog wat spiermassa extra ga gainen.
    Dus wat jij beweert is onjuist want tis geen geleende spiermassa maar ongevraagde water-opslag.
    Ik ben nog steeds zeer tevreden over het resultaat van mijn tweede kuur.

Nou Osje, ik zou zeggen laat je lekker in je kontje nemen door Gen en wie weet wordt jij spoedig ook een Moderator hehehe. JK
    Last edited by Snuff-Sann; 23-06-2010, 10:41.

Comment

• Dit is de machine:
      Attached Files

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Jah, met beide benen tegelijk 150kg.
        Is dat niet veel???
        Kom het eens even voordoen dan...

Verkeerd gelezen ik dacht dat je legpress bedoelde.

Dus je hebt 6 kg gepakt met je kuur?
        Stel dat je niet had gekuurd en je had 2 kg massa gepakt tijdens die bulkcycles....Als je dat nu aftrekt van die 6 kg heb je 4 kg netto gepakt op je kuur. Als je het zo bekijkt is dat niet echt bijzonder veel.

Of zie ik dat verkeerd?
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Nu ff wat over dat 'geleende spiermassa'.
          Met een kuur produceer je toch echt wel kwaliteitsmassa Osje kerel.
          Het overgrote deel is vocht, vooral bij een hoge calorie-intake.
          Dat verlies je weer, maarja wie wil er nu water als spieren, nobody!
          Het is 3 stappen vooruit en 2 achteruit, zo zie ik het, en ben trouwens niet de enige.
          Ik kwam ongeveer 18 kilo aan, dat betekent dat ik er 6 zal overhouden. En dat is spiermassa.
          Want wat je vergeet te vertellen is dat de krachtwinst gehandhaaft blijft en dat moet toch ergens vandaan komen hey, dat komt niet van je vet.
          Eensch. En met HGH behoud je nog meer dan die 6kg. Dan zit je al makkelijk aan 10-14kg die je behouden zou hebben. Stuk imposant dan een relatief "miezerige" 6kg die je nu hebt. Geloof me kerel...dat goedje is zijn prijs meer dan waard. Zeker op langer termijn. Me schouders zijn iets geslonken, maar voor de rest heb ik praktisch alles kunnen behouden na de kuur zowel massa als kracht. Geleend fysiek me arse. Als ik tijdje niet train verlies ik het inderdaad weer, maar dat zou ook gebeuren met de gains waar geen AS bij zou komen kijken.

Comment

• Je hoeft je niet te verdedigen hoor Snuff.
            Ik leg alleen een etiketje over je situatie.

Je verliest je massa als je niet iets na je kuur doet, en je zo katabool als de pest bent. Tenzij dus een giga groot masterplan met anti-katabole truukjes door suppies/grapjes/stackjes. Zo niet dan is je "exogene" massa voor de kat haar knopendoos.

De crux zit hem dr in dat je jezelf in je kuur voor 120% anabool maakt, maar daar na ook weer 20% meer katabool zie je?
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Eensch. En met HGH behoud je nog meer dan die 6kg. Dan zit je al makkelijk aan 10-14kg die je behouden zou hebben. Stuk imposant dan een relatief "miezerige" 6kg die je nu hebt. Geloof me kerel...dat goedje is zijn prijs meer dan waard. Zeker op langer termijn. Me schouders zijn iets geslonken, maar voor de rest heb ik praktisch alles kunnen behouden na de kuur zowel massa als kracht. Geleend fysiek me arse. Als ik tijdje niet train verlies ik het inderdaad weer, maar dat zou ook gebeuren met de gains waar geen AS bij zou komen kijken.
              Hier kan ik Fal helemaal in volgen. Hgh is misschien niet goedkoop maar het zorgd er wel voor dat je meer uit je kuur haalt. Groot voordeel vind ik dat je met hgh nieuwe spiercellen kweekt die blijvend zijn, ook na je kuur.

@ Snuff
              Dat je relatief veel vet bent bijgekomen, wijt je dit ook een beetje aan de tren of heeft het puur te maken gehad met je intake ?
              Als je dezelfde intake met primo gedaan had had je dan ook hetzelfde bij aangezet denk je ?
              Maw, heeft de keuze van de bijstof je vetaanmaak beinvloed of niet ? Of heeft het gewoon aan je voedingsschema gelegen ?

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                Verkeerd gelezen ik dacht dat je legpress bedoelde.

Dus je hebt 6 kg gepakt met je kuur?
                Stel dat je niet had gekuurd en je had 2 kg massa gepakt tijdens die bulkcycles....Als je dat nu aftrekt van die 6 kg heb je 4 kg netto gepakt op je kuur. Als je het zo bekijkt is dat niet echt bijzonder veel.

Of zie ik dat verkeerd?
                Aan de ene kant geef ik je gelijk, 6kg is inderdaad niet veel, vooral niet als je bedenkt wat je er allemaal voor moet doen en laten.
                Aan de andere kant is het niet zo dat je normaal gesproken naturel hooguit 5kg per jaar aan spiermassa kunt pakken? Dan is 6kg in 20 weken toch niet slecht te noemen.

Originally posted by Falstyr View Post
                Jah, HGH staat ook op m'n verlanglijstje. Echter ben ik niet in staat dat geld ff uit m'n mouw te schudden.
                Wil met m'n vriendin en haar dochtertje ook nog op vakantie en ben daar voor aan het sparen. Maar je hebt wel gelijk, HGH zal zeker voor mij een wondermiddel kunnen zijn.

Originally posted by Osterich View Post
                Je hoeft je niet te verdedigen hoor Snuff.
                Ik leg alleen een etiketje over je situatie.

Je verliest je massa als je niet iets na je kuur doet, en je zo katabool als de pest bent. Tenzij dus een giga groot masterplan met anti-katabole truukjes door suppies/grapjes/stackjes. Zo niet dan is je "exogene" massa voor de kat haar knopendoos.

De crux zit hem dr in dat je jezelf in je kuur voor 120% anabool maakt, maar daar na ook weer 20% meer katabool zie je?
                Allright then Os, misschien iets te heftig gereageerd.
                Ja, dat je zo katabool als de nete wordt na een kuur weet ik, maar je houd echt wel wat over dus spiermassa-lenen vind ik een te groot woord. Je verliest een hoop en dat moet je incalculeren en accepteren. Met wat je overhoud kun je op verder bouwen door je volgende kuur te doen.

Originally posted by sharki View Post
                Hier kan ik Fal helemaal in volgen. Hgh is misschien niet goedkoop maar het zorgd er wel voor dat je meer uit je kuur haalt. Groot voordeel vind ik dat je met hgh nieuwe spiercellen kweekt die blijvend zijn, ook na je kuur.

@ Snuff
                Dat je relatief veel vet bent bijgekomen, wijt je dit ook een beetje aan de tren of heeft het puur te maken gehad met je intake ?
                Als je dezelfde intake met primo gedaan had had je dan ook hetzelfde bij aangezet denk je ?
                Maw, heeft de keuze van de bijstof je vetaanmaak beinvloed of niet ? Of heeft het gewoon aan je voedingsschema gelegen ?
                Ik vind zelf dat ik juist niet veel vet ben bijgekomen. Ben van 16,6% naar 19,1% gegaan dus het valt nog mee. Ik heb echter een enorme hoeveelheid vocht vastgehouden en ja door mijn enorme intake waar een toch wel grote hoeveelheid zout in verwerkt was (+/- 20 gram)
                Heeft dus niets met tren te maken.

Ik heb nog geen ervaring met primobolan dus kan je daar nagenoeg geen antwoord op geven.

Ja, puur door mijn voedsel-intake. Tren zorgt niet voor meer vet.

Comment

Allright then Os, misschien iets te heftig gereageerd.
                  Ja, dat je zo katabool als de nete wordt na een kuur weet ik, maar je houd echt wel wat over dus spiermassa-lenen vind ik een te groot woord. Je verliest een hoop en dat moet je incalculeren en accepteren. Met wat je overhoud kun je op verder bouwen door je volgende kuur te doen.

Tuurlijk hou je wel iets over, maar vanaf het einde van je groeikuur loopt er een lijntje bergafwaarts/naar beneden.
                  Bedoelde meer aan te geven dat dat dus de crux is: hoe voorkom je dat zoveel mogelijk. Je nakuur, voor zover ik daar verstand van heb he, zou m.i. niet alleen gericht moeten zijn op je eigen productie weer op gang brengen enzo ( das het doel toch meestal? correct me if i'm ) maar ook op het behouden van je gains dmv anti-katabool.
                  Hoe? tja
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post

Tuurlijk hou je wel iets over, maar vanaf het einde van je groeikuur loopt er een lijntje bergafwaarts/naar beneden.
                    Bedoelde meer aan te geven dat dat dus de crux is: hoe voorkom je dat zoveel mogelijk. Je nakuur, voor zover ik daar verstand van heb he, zou m.i. niet alleen gericht moeten zijn op je eigen productie weer op gang brengen enzo ( das het doel toch meestal? correct me if i'm ) maar ook op het behouden van je gains dmv anti-katabool.
                    Hoe? tja
                    Inderdaad, er gaan een hoop verhalen de ronde.
                    Bridgen, clenbuterol, HCG in de nakuur, niet nakuren, anti-katabool supplementatie, etc.
                    Ik denk persoonlijk dat je het gewoonweg niet tegen kunt houden, tis de manier hoe je lichaam ermee omgaat. Of ze moeten er nog iets op verzinnen...

Comment

Inderdaad, er gaan een hoop verhalen de ronde.
                      Bridgen, clenbuterol, HCG in de nakuur, niet nakuren, anti-katabool supplementatie, etc.
                      Ik denk persoonlijk dat je het gewoonweg niet tegen kunt houden, tis de manier hoe je lichaam ermee omgaat. Of ze moeten er nog iets op verzinnen...
                      Om zoveel mogelijk terugval te vermijden,
                      Mijn mening is :

HGH altijd gebruiken.
                      De kuren elkaar laten opvolgen door te bridgen. Dus niet kuren, nakuren en dan wachten en dan weer kuren, nakuren enz. Iedere keer alles platgooien en dan weer opbouwen is ook niet echt opbouwend. Dan liever geleidelijk aan blijvend massa opbouwen .......

Ik besef wel dat dit enkel weggelegd is voor de gevorderde kuurders die dit ook kunnen bekostigen.

Ik ga het in ieder geval toch proberen

Comment

• ik ben nu met een bridge bezig met winny op 20mg per dag, en ik moet zeggen... dit bevalt me erg goed! mijn gewicht is stabiel tussen de 84.5 en 85kg. dit ga ik dus kunne vasthouden om als basis in me primo test kuur te beginnen!
                        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Dat kan je beter met test doen gab.

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                            ik ben nu met een bridge bezig met winny op 20mg per dag, en ik moet zeggen... dit bevalt me erg goed! mijn gewicht is stabiel tussen de 84.5 en 85kg. dit ga ik dus kunne vasthouden om als basis in me primo test kuur te beginnen!
                            Dit bedoel ik nu, beter een bridge ertussen , dan hou je je gains en kan je gewoon verder opbouwen met de volgende kuur.

Veel succes kerel

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                              Dat kan je beter met test doen gab.
                              Ja, denk ik ook ....... 250 mg / w is voldoende denk ik.

Comment

• Als je hgh blijft doornemen na je kuur , kan je dan ook spreken van een bridge ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X