spuiten kopen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by m-a-r-c View Post
    vriend van me had dus een doos gekocht en heb voor 5 euro 10 zuig, 10 spuit naalden en 10 spuiten gekocht
    Nette oplossing voor een koopje

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
      moet je precies goed zitten,
      Inderdaad, zou zelf meer halen dan je nodig hebt mocht er iets misgaan.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

• Wat zou er mis kunnen gaan dan? Eingelijk niets waardoor je een spuit weg moet gooien of een naald optrek. Enkel verkeert prikken, maar dan kun je nog altijd dezelfde naald gebruiken want stomper is hij iig niet gewornden dan, wel als je het een paar keer doet. De naald word ook niet vuil zeg ik maar alvast. Tenzij je hem op de grond laat vallen, maar dan ben je in mijn ogen gewoon een dikke kneus die niet goed om gaat met zijn gear

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
          Wat zou er mis kunnen gaan dan? Eingelijk niets waardoor je een spuit weg moet gooien of een naald optrek. Enkel verkeert prikken, maar dan kun je nog altijd dezelfde naald gebruiken want stomper is hij iig niet gewornden dan, wel als je het een paar keer doet. De naald word ook niet vuil zeg ik maar alvast. Tenzij je hem op de grond laat vallen, maar dan ben je in mijn ogen gewoon een dikke kneus die niet goed om gaat met zijn gear
          Hahaha, tis zo lollig he iedere keer als hij zichzelf tegenspreekt.
          Ikzelf heb ook weleens per ongeluk een naald laten vallen, kan iedereen gebeuren. Dan neem je gewoon een nieuwe.
          Daarom is het beter om genoeg voorraad te hebben en met net uitkomen riskeer je dat je weleens zonder komt te zitten en dan?

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
            Wat zou er mis kunnen gaan dan? Eingelijk niets waardoor je een spuit weg moet gooien of een naald optrek. Enkel verkeert prikken, maar dan kun je nog altijd dezelfde naald gebruiken want stomper is hij iig niet gewornden dan, wel als je het een paar keer doet. De naald word ook niet vuil zeg ik maar alvast. Tenzij je hem op de grond laat vallen, maar dan ben je in mijn ogen gewoon een dikke kneus die niet goed om gaat met zijn gear
            Antwoord geven op je eigenvraag, handig

edit: banned zie ik nu
            Mind is everything.

Comment

• ik heb nog geen naald laten vallen, maar wel een flink aantal weten te breken of buigen :S

5 euro voor 10 stuk ben je flink afgezet door je vriend. Voor 8-15 euro heb je 100 zuigers en 100 naalden.

Comment

• heb er 1 reserve

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  ik heb nog geen naald laten vallen, maar wel een flink aantal weten te breken of buigen :S

5 euro voor 10 stuk ben je flink afgezet door je vriend. Voor 8-15 euro heb je 100 zuigers en 100 naalden.
                  Precies, het lijkt weinig 5 euro, maar niet wanneer je weet hoeveel 100 stuks kosten.
                  Dit had je veel beter kunnen oplossen TS, denk dat je flink getild bent.

Comment

• Was mijn gedachte ook meteen inderdaad. Naalden en spuiten kosten gewoon bizar weinig.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      ik heb nog geen naald laten vallen, maar wel een flink aantal weten te breken of buigen :S

Als je ouders er zo niet achter komen, dan maakt die paar euro niet veel uit denk ik.

Neemt niet weg dat dit niet echt een slimme actie is magoed
                      Mind is everything.

Comment

• die 5 euro doet me nou ook niet zoveel en als ik gewoon niet zo'n lading in huis wil hebben liggen is dit toch echt ideaal voor mij zo

Comment

• Originally posted by m-a-r-c View Post
                          toevallig heeft een vriend van me genoeg prikkers thuis liggen dus is geregelt
                          Maw ben je door je vriend getild, toch?
                          En als je die overtollige spuiten en naalden nou niet thuis kan hebben, waarom dan niet gewoon bij je vriend als voorraadje houden?

Comment

• ja maar wat heb ik daar aan? misschien ben ik wel tevreden met me lichaam na deze kuur en dan zit ik met zo'n doos...

Comment

• Dan verkoop je die doos aan je maat. Voor zeg, vijf euro?
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                                Dan verkoop je die doos aan je maat. Voor zeg, vijf euro?
                                Hm, jij bent geen goede verkoper Gen.
                                10 voor 5 euro hey?
                                dus das 90 overgehouden = 9x5 euro = 45 eurootjes.
                                Dus TS, kan dat maatje van jou ff met 45 eurootjes op de proppen komen want das precies dezelfde percentage die hij voor jou hanteerde.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X