Originally posted by m-a-r-c
View Post
spuiten kopen..
Collapse
X
-
Wat zou er mis kunnen gaan dan? Eingelijk niets waardoor je een spuit weg moet gooien of een naald optrek. Enkel verkeert prikken, maar dan kun je nog altijd dezelfde naald gebruiken want stomper is hij iig niet gewornden dan, wel als je het een paar keer doet. De naald word ook niet vuil zeg ik maar alvast. Tenzij je hem op de grond laat vallen, maar dan ben je in mijn ogen gewoon een dikke kneus die niet goed om gaat met zijn gear
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostWat zou er mis kunnen gaan dan? Eingelijk niets waardoor je een spuit weg moet gooien of een naald optrek. Enkel verkeert prikken, maar dan kun je nog altijd dezelfde naald gebruiken want stomper is hij iig niet gewornden dan, wel als je het een paar keer doet. De naald word ook niet vuil zeg ik maar alvast. Tenzij je hem op de grond laat vallen, maar dan ben je in mijn ogen gewoon een dikke kneus die niet goed om gaat met zijn gear
Ikzelf heb ook weleens per ongeluk een naald laten vallen, kan iedereen gebeuren. Dan neem je gewoon een nieuwe.
Daarom is het beter om genoeg voorraad te hebben en met net uitkomen riskeer je dat je weleens zonder komt te zitten en dan?
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostWat zou er mis kunnen gaan dan? Eingelijk niets waardoor je een spuit weg moet gooien of een naald optrek. Enkel verkeert prikken, maar dan kun je nog altijd dezelfde naald gebruiken want stomper is hij iig niet gewornden dan, wel als je het een paar keer doet. De naald word ook niet vuil zeg ik maar alvast. Tenzij je hem op de grond laat vallen, maar dan ben je in mijn ogen gewoon een dikke kneus die niet goed om gaat met zijn gear
edit: banned zie ik nuMind is everything.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik heb nog geen naald laten vallen, maar wel een flink aantal weten te breken of buigen :S
5 euro voor 10 stuk ben je flink afgezet door je vriend. Voor 8-15 euro heb je 100 zuigers en 100 naalden.
Dit had je veel beter kunnen oplossen TS, denk dat je flink getild bent.
Comment
-
Was mijn gedachte ook meteen inderdaad. Naalden en spuiten kosten gewoon bizar weinig."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik heb nog geen naald laten vallen, maar wel een flink aantal weten te breken of buigen :S
5 euro voor 10 stuk ben je flink afgezet door je vriend. Voor 8-15 euro heb je 100 zuigers en 100 naalden.
Neemt niet weg dat dit niet echt een slimme actie is magoedMind is everything.
Comment
-
Originally posted by m-a-r-c View Posttoevallig heeft een vriend van me genoeg prikkers thuis liggen dus is geregelt
En als je die overtollige spuiten en naalden nou niet thuis kan hebben, waarom dan niet gewoon bij je vriend als voorraadje houden?
Comment
-
Dan verkoop je die doos aan je maat. Voor zeg, vijf euro?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDan verkoop je die doos aan je maat. Voor zeg, vijf euro?
10 voor 5 euro hey?
dus das 90 overgehouden = 9x5 euro = 45 eurootjes.
Dus TS, kan dat maatje van jou ff met 45 eurootjes op de proppen komen want das precies dezelfde percentage die hij voor jou hanteerde.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment