eindelijk mijn kuur begonnen!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb je geen pijn in je bil nu? 3ml in 1x gezet toch?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Tnx kerel,

En ik wil ff zeggen dat ik het enorm respecteer hoe je mij en alle andere hier helpt.
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by sch00m View Post
        Heb je geen pijn in je bil nu? 3ml in 1x gezet toch?

5ml in 1 keer kerel.

De primo is 100 mg per ml en de test is 250mg per ml.

Ik voel het wel, maar pijn kan ik niet zeggen.
        Vanochtend was ik een beetje stijf maar na wat beweging, was dat ook weer weg.

Comment

5ml waarvan een lading Primo is best zacht om te zetten. Heel anders dan wanneer je net zoveel ML van een andere "hardere" stof zou zetten. Maar je moet wel grote zuigers hebben om nog ruimte te hebben voor aspiratie. Ik moet 6ml stof in 5ml zuiger proppen. Nauwelijks ruimte om fatsoenlijk te kunnen aspireren

Comment

Die ruimte heb ik wel.

Heb gewoon erg lang erover gedaan om alles in te spuiten.
            Ik voel ook geen verdikking of iets, dus neem aan dat het langzaam genoeg was.

Comment

altijd rustig en gestaag injecteren. de vloeistof heeft tijd nodig om te kunnen verspreiden. als je depot vol raakt voel je druk en prikken. dan kun je gerust even een paar seconden wachten tot de druk minder wordt en de rest er in zetten. wat je niet moet gaan doen is een half uur wachten en nog even rond lopen terwijl de naald in je zit. dan groeit het wondje in de spier weer dicht en moet je opnieuw injecteren en aspireren.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                5ml waarvan een lading Primo is best zacht om te zetten. Heel anders dan wanneer je net zoveel ML van een andere "hardere" stof zou zetten. Maar je moet wel grote zuigers hebben om nog ruimte te hebben voor aspiratie. Ik moet 6ml stof in 5ml zuiger proppen. Nauwelijks ruimte om fatsoenlijk te kunnen aspireren
                Haal dan grotere spuiten...
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als ik nieuwe nodig heb. nu moet ik het hier mee doen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    als ik nieuwe nodig heb. nu moet ik het hier mee doen.
                    Als je niet fatsoenlijk kunt aspireren heb je al nieuwe en grotere spuiten nodig.

Comment

bedoelde als de huidige op zijn :P

Comment

Zijn de huidige dan al op alvorens je kuur stopt, of begin je bij je nieuwe kuur met nieuwe?

Comment

heb pas 20 zuigers en 40 naalden gebruikt van de 100. dus tja...heb nog genoeg over voor minstens 20 weken eer ik bij moet bestellen.

Comment

Zoals beloofd, zou ik af en toe mijn bevindingen hier opschrijven.

Natuurlijk heb ik na vrijdag niets gemerkt van het feit dat ik zowel Test E als Primo heb geinjecteerd.

Heb 2 dagen een vervelend gevoel op mijn bil gehad, maar niet dat het ontzettend pijn deed gelukkig.

Voor de rest heb ik tot op heden niets spannends te vertellen.
                            Voel me gewoon goed zoals altijd.
                            Helaas heb ik wel een beginnende verkoudheid en ik hoop dat deze niet te erg doorzet.

Vanavond ga ik rug en biceps trainen en wat cardio erna.

Comment

Ik word helemaal gek.

Ben misschien al anderhalf jaar niet meer verkouden geweest.

Is mijn kuur nog net drie begonnen, wordt ik strontverkouden.

Voel me dus redeljk slecht vandaag.
                              Hoop dat ik morgen op mijn vrije dag wat kan betekenen.

Comment

Is een bekend verschijnsel in een kuur ,u immunsysteem krijgt nu een serieuze opdoffer

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X