Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
een late reaktie: diclofenac is geen pijnstiller maar een spierverslapper. is nodig om naar masseur oid te gaan als je vastzit, anders krijgen ze niks los.
snuff: je doet de rekoefeningen niet goed genoeg. anders was je er al af. zoals ik zei: heb keer 2 jaar mee gelopen. paar dagen oefenen ne het was over. kwam op site met plaatjes. kan ik nu niet vinden.
schouder is echt kut. heb ik ook vaak. met banken is dat het meest vervelend. succes met je ellende iigeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Posteen late reaktie: diclofenac is geen pijnstiller maar een spierverslapper. is nodig om naar masseur oid te gaan als je vastzit, anders krijgen ze niks los.
snuff: je doet de rekoefeningen niet goed genoeg. anders was je er al af. zoals ik zei: heb keer 2 jaar mee gelopen. paar dagen oefenen ne het was over. kwam op site met plaatjes. kan ik nu niet vinden.
schouder is echt kut. heb ik ook vaak. met banken is dat het meest vervelend. succes met je ellende iig
Comment
-
Originally posted by bruce View Posteen late reaktie: diclofenac is geen pijnstiller maar een spierverslapper. is nodig om naar masseur oid te gaan als je vastzit, anders krijgen ze niks los."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDiclofenac is een NSAID, geen spierverslapper. Het remt de ontsteking, en dat is fijn, maar het risico is wel dat je eerder denkt hersteld te zijn, terwijl je dat nog niet bent. En je dus ook eerder weer te ver gaat, en je blessure alleen nog maar erger maakt.
Kut, het wordt niet minder!
Comment
-
Afgelopen avond net voordat ik naar bed ging een klein schietgebedje gedaan en gevraagt of er misschien wat aan m'n schouder gedaan kon worden.
Kwam vanmorgen uit bed en op een of andere manier voelt de blessure beter aan.
Ik weet niet wat de dag gaat brengen natuurlijk. Laten we hopen positief.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostAfgelopen avond net voordat ik naar bed ging een klein schietgebedje gedaan en gevraagt of er misschien wat aan m'n schouder gedaan kon worden.
Kwam vanmorgen uit bed en op een of andere manier voelt de blessure beter aan.
Ik weet niet wat de dag gaat brengen natuurlijk. Laten we hopen positief.
Comment
-
Kleine update:
Gewicht: 103,8kg
Nek: 45,5cm
Taille: 90cm
BF: 10,3%
Gelukkig heb ik het gewicht vast weten te houden ondanks dat ik ook nu weer aardig wat vocht verloren ben, begin weer langzaam aan aderen op mijn benen te zien, verder zijn ze overal flink aanwezig.
Ik heb de grootste moeite om gewicht aan te komen.
Heb van de week een filmpje van Evan Centopani gezien en daar vertelde hij dat toen hij jonger was en ook al aan bodybuilding deed hij geen stap voorwaarts maakte. Hij deed aan cardio en jogte 5 mijl per dag. Hij voelde zich voortdurend vermoeit.
Vanaf het moment dat hij de cardio en het lopen voor gezien hield gegon hij als kool te groeien en werd enorm sterk.
Toen ging er een lampje bij me branden. Ikzelf moet elke dag grote hoeveelheden fietsen aangezien ik niet in het bezit ben van een rijbewijs en auto. Ik ben niet iemand die het rustigjes aan doet maar fiets vol overgave naar de plek van bestemming. Hierdoor voel ik me ook zeer vermoeit. Vooral wanneer ik naar de sportschool ga. Dan heb ik er al een aardig stukje cardio opzitten. Zo erg dt mijn shirt gewoon drijfnat is van het zweten. Dit is niet goed, helemaal al niet voor een hard-gainer en een ecto.
Dus heb ik besloten om eind februarie of eind maart een scooter aan te schaffen. Hier in de UK heb je al een splinternieuwe voor 550 pond, das ongeveer 650 euro. MOT en certificaatje regelen en vanaf dat moment gaat deze jongen ophouden met die eindeloze energie-verspilling.
Dan gaat er gegroeit worden.
Laterzzz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment