Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aangezien ik de afgelopen tijd 2 vials van 40ml testosterone-entanthaat er doorheen gejaagt heb was het gisteren weer brew-time.
    Ik heb nu weer een voorraadje van 40ml.
    Wel heb ik de verhouding wat veranderd.
    Normaal gesproken zit er 250mg in een ml. Nu heb ik daar 270mg van gemaakt.
    Omdat je ook supertest hebt van 300mg per ml dacht ik, laat ik daar gewoon tussen gaan.
    Moet nu eigenlijk alleen nog een leuke naam zien te verzinnen voor het goedje.
    Misschien dat iemand een idee heeft???

Comment

• Super Test-Enthaat270 LIMITED EDITION ! xD

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Ga nou niet uit je nek lopen kletsen man. Ik ben nog steeds lid van DBB en daar verkondig je dat je zo snel mogelijk weer aan de test wil, maw zat je er gisteren al aan als het aan jou lag.
        107kg voor mijn lengte is misschien niet veel volgens jou maar het zijn er wel 107 met een BF van slechts 11%. Als je bedenkt dat ik startte met een gewicht van 96kg bij een BF van 10% vind ik dat toch geen slechte vooruitgang, hoe je het wend of keert.
        Jij daarentegen hebt enorme moeite met gedisciplineerd je aan je voeding houden en hebt daarom een veels te hoge lichaamsvetpercentage.
        Jij mag van mij sterker zijn knul, ik heb daar helemaal geen moeite mee. Maar waar ga jij eigenlijk voor?
        Ik kies voor het verfraaien van mijn lichaamsfysiek, kracht komt bij mij pas op de tweede plaats.
        Het belangrijkste is het winnen van spiermassa en daar hoef je nog helemaal niet zo sterk voor te zijn om dat te bewerkstelligen. Maar ik ben sterk genoeg, waar jij helemaal niet van op de hoogte bent dus loop je over dat onderwerp ook maar weer wat te raaskallen.
        Dus ga jij lekker sterk wezen kerel, qua fysiek loop je zwaar achter op mij omdat jij eerst een hoop blubbervet moet zien kwijt te raken.
        Ik weeg zwaarder dan jou met veel minder lichaamsvet, ik ben groter dan jou, dat scheelt toch wel een centimetertje of tig en ik ben droger, veel droger.
        ik zeg niet dat 97 naar 107 kg slechte vooruitgang is, maar jij spuit 3gram steroids en dan kom je nog niet zo ver. Dat is rondom slecht.

En jij weegt niet zwaarder, ik weeg momenteel 110kilo, en ja wel met een te hoge VP voor de strand . Ik ben zelf iets van 177 terwijl jij boven de 190 zit ;D

maar succes verder, hoop dat je ooit iets van 120kg weegt bij 10%
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Dank je kerel.
          Ben wel in het weekend altijd wat aan het snoepen en dat moet eens een keertje afgelopen zijn. Mijn BF laat het me nu toe maar heb ooit eens op 86cm taille gestaan en nu op 92,5cm. Daar word ik dan weer niet vrolijk van.
          ik heb er ook beetje last van de laaste tijd en dan heb je de hele week weer hard gewerkt en dus zaterdagavond weer prima stats en dan zondag laat ik me weer gaan beetje jammer

Comment

• Originally posted by Domenique View Post
            Super Test-Enthaat270 LIMITED EDITION ! xD
            Hehehehe

Originally posted by blocktoblock View Post
            ik zeg niet dat 97 naar 107 kg slechte vooruitgang is, maar jij spuit 3gram steroids en dan kom je nog niet zo ver. Dat is rondom slecht.

En jij weegt niet zwaarder, ik weeg momenteel 110kilo, en ja wel met een te hoge VP voor de strand . Ik ben zelf iets van 177 terwijl jij boven de 190 zit ;D

maar succes verder, hoop dat je ooit iets van 120kg weegt bij 10%
            Kijk, dat laatste is eindelijk eens iets dat aardig is wat uit je typ-vingertjes komt.
            Ik hoop voor jou ook dat je de kracht bezit om die vetpercentage van jou naar beneden te krijgen, dat oogt, ondanks dat je massa verliest, veel gespierder.
            Maar met de eerste opmerking ben je weer aan het overdrijven. Ik heb NOOIT 3 gram roids per week gebruikt, slechts 5 weken een totaal van 2750mg, dat is dus geen 3 gram maatje.
            Dat was puur om te zien, om te ervaren wat het teweegbrengt. Nu dat ik dat weet kan ik verder. Op dit moment zit ik slechts op 1 gram test-e in de week. Aankomende week is de laatste, dan stap ik over op een bridge met 540mg/w.

Weet je dat iemand die een te hoog vetpercentage heeft, die een kort postuur heeft en die zwaar weegt heel erg dik oogt?
            Ik bedoel, je kunt beter lang zijn met een te hoog BF dan te kort.
            Dus ik deel die mening niet met je. Ik denk namelijk dat iemand die lang is, 110kg weegt met een te hoog BF er qua fysiek beter uitziet dan iemand met een lengte van 1,77m.
            Plus iemand met een kort postuur wordt naarmate hij meer spiermassa krijgt enorm geblokt. Hij kan in principe alleen maar in de breedte groeien en dat gaat op een gegeven moment zover dat heel zijn lichaam uit proporties raakt.
            Nee, geef mij maar lengte.

Originally posted by hendrie View Post
            ik heb er ook beetje last van de laaste tijd en dan heb je de hele week weer hard gewerkt en dus zaterdagavond weer prima stats en dan zondag laat ik me weer gaan beetje jammer
            Zolang je je BF in bedwang kunt houden moet het kunnen.

Comment

• Test-Sann
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                Test-Sann
                Ik ga zodadelijk de eerste van mijn nieuwe brouw injecteren.
                Hopelijk zit er niet een te groot verschil in de samenstelling en verhouding.
                Wil niet met een zere reet rondlopen.
                Gelukkig kan ik nu even een weekje of 11 met 2ml spuitjes en de 0,6x38 naalden werken, dat is wat beter dan de 5ml en de 0,7x40.

Comment

Hehehehe

Kijk, dat laatste is eindelijk eens iets dat aardig is wat uit je typ-vingertjes komt.
                  Ik hoop voor jou ook dat je de kracht bezit om die vetpercentage van jou naar beneden te krijgen, dat oogt, ondanks dat je massa verliest, veel gespierder.
                  Maar met de eerste opmerking ben je weer aan het overdrijven. Ik heb NOOIT 3 gram roids per week gebruikt, slechts 5 weken een totaal van 2750mg, dat is dus geen 3 gram maatje.
                  Dat was puur om te zien, om te ervaren wat het teweegbrengt. Nu dat ik dat weet kan ik verder. Op dit moment zit ik slechts op 1 gram test-e in de week. Aankomende week is de laatste, dan stap ik over op een bridge met 540mg/w.

Weet je dat iemand die een te hoog vetpercentage heeft, die een kort postuur heeft en die zwaar weegt heel erg dik oogt?
                  Ik bedoel, je kunt beter lang zijn met een te hoog BF dan te kort.
                  Dus ik deel die mening niet met je. Ik denk namelijk dat iemand die lang is, 110kg weegt met een te hoog BF er qua fysiek beter uitziet dan iemand met een lengte van 1,77m.
                  Plus iemand met een kort postuur wordt naarmate hij meer spiermassa krijgt enorm geblokt. Hij kan in principe alleen maar in de breedte groeien en dat gaat op een gegeven moment zover dat heel zijn lichaam uit proporties raakt.
                  Nee, geef mij maar lengte.

Zolang je je BF in bedwang kunt houden moet het kunnen.

Klopt, ik heb ook hele kleine core lijkt het wel. Ook al heb ik vp van 15% ofzo lijk ik nog een fatfuck :d

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                    Klopt, ik heb ook hele kleine core lijkt het wel. Ook al heb ik vp van 15% ofzo lijk ik nog een fatfuck :d
                    Wees gerust, op een of andere manier steekt mijn ribbenkast net onder mijn borst ietsjes uit. Hierdoor komen mijn borstspieren niet mooi tot uiting en lijkt het, wanneer ik een shirt draag dat mijn buik voor mijn borst uitsteekt, echter is dit helemaal niet het geval.

Comment

• even opmerking voor block: snuff kiest ervoor om lean mass aan te komen. tis simpel maar waar, dan ge je NOOIT zo hard groeien als dat je gewoon de dikke vette bulk in duikt en later terug werkt. (is mijn ervaring en van velen). lean mass gaat nu eenmaal niet zo hard. das een keus. ik zou er ook niet voor kiezen, maar ook niet kunnen ivm discipline met eten.

@snuff: dat heb ik ook met mn ribben. heb jij toevallig ook zo'n tering dikke, gevoelige anaplexis? ikke wl namelijk. + dat mn rechter ribben vlak voor borstbeen ineens naar binnen gaan. zijn heel anders dan links. als ik buik keihard train een paar keer, dan gaat het daar gewoon zeer doen.

over dat deadliften zonder riem, ik denk dat je m gewoon om moet. dat voorkomt ellende. (denk aan je blessure leed)en riem is niet alleen voor je rug he!! houdt ook je pens bij elkaar. haah
                      Last edited by bruce; 20-03-2011, 21:45.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                        even opmerking voor block: snuff kiest ervoor om lean mass aan te komen. tis simpel maar waar, dan ge je NOOIT zo hard groeien als dat je gewoon de dikke vette bulk in duikt en later terug werkt. (is mijn ervaring en van velen). lean mass gaat nu eenmaal niet zo hard. das een keus. ik zou er ook niet voor kiezen, maar ook niet kunnen ivm discipline met eten.

@snuff: dat heb ik ook met mn ribben. heb jij toevallig ook zo'n tering dikke, gevoelige anaplexis? ikke wl namelijk. + dat mn rechter ribben vlak voor borstbeen ineens naar binnen gaan. zijn heel anders dan links. als ik buik keihard train een paar keer, dan gaat het daar gewoon zeer doen.

over dat deadliften zonder riem, ik denk dat je m gewoon om moet. dat voorkomt ellende. (denk aan je blessure leed)en riem is niet alleen voor je rug he!! houdt ook je pens bij elkaar. haah
                        Ik heb een vaag vermoeden dat blokkendoos ietswat jaloers is omdat ik A op een mooie BF sta, B lang ben, C meer gedisciplineerd ben.
                        Maar om eerlijk te zeggen heb ik nu ook wat moeite om me in het weekend te gedragen. Ook dit weekend heb ik aardig wat ijs naar binnen gewerkt. Doordeweeks ben ik zeer strikt, 100%. Echter moet dat gejunk ophouden want mijn lichaam krijgt gewoon teveel shit binnen en dan duurt het weer een tijdje voordat ik ben herstelt van de naweeen.

Wat is een anaplexis in vredesnaam? Hehehe.
                        Nee, kerel, denk dat jij echt misvormd bent, hahahaha, geintje.
                        Nee, ik dacht eerst dat het wat vet was wat dikker maakte maar dat is het niet, tis gewoon m'n lichaamsbouw.

Ja, riem doe ik om zodra ik weer op 100% ga tillen. Nu nog ff rustig aan doen, wil namelijk niks forceren.

Comment

• Riem is niet voor veiligheid bij lifts.
                          Groeten

Comment

Wees gerust, op een of andere manier steekt mijn ribbenkast net onder mijn borst ietsjes uit. Hierdoor komen mijn borstspieren niet mooi tot uiting en lijkt het, wanneer ik een shirt draag dat mijn buik voor mijn borst uitsteekt, echter is dit helemaal niet het geval.
                            ik heb dit ook, lijkt het wel en zeker als ik veel gegeten heb die dag.. Ik heb dan wel een stuk minder massa dan jij, maar toch..
                            "Straight outta gym"

Comment

• nee ben alleen jaloers op je VP verder niet

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                                ik heb dit ook, lijkt het wel en zeker als ik veel gegeten heb die dag.. Ik heb dan wel een stuk minder massa dan jij, maar toch..
                                Yep, dat heb ik dus ook. Ik denk dat het echt een ecto-iets is.
                                Originally posted by blocktoblock View Post
                                nee ben alleen jaloers op je VP verder niet
                                Kerel, ik weet wat het is om lekkere dingen te laten voor wat ze zijn, maar ik garandeer jou dat als je laag in je koolhydraten en vetten gaat, je houd je eiwitten op een goede hoogte zal jij ook naar de 10% kunnen. Het rotte is gewoon het nee zeggen tegen junk-shit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X