Prazoc's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb afgelopen week een nieuw schema'tje gemaakt en geprobeerd zoveel mogelijk van jullie aanwijzingen erin door te voeren. Dit ziet er als volgt uit:

(Misschien dat jullie het iets te veel eet momenten vinden maar voor mij komt het heel goed uit om dit in zo veel stukje te verdelen i.v.m. m'n werk.)

8:00
    150 gram Mammoth2500 + 300ML magere melk

9:00
    500 Gram magere kwark

11:00
    200 Gram rijst + 150 gram kip(gebakken)

12:30
    80 gram Ongezouten noten mix

14:00
    200 gram gerookte kip + rode Paprika

15:30
    500 gram magere kwark

17:30.
    165 gram tonijn + 5 wasa crackers

19:00
    150 gram Mammoth + 300 ml magere melk

-Trainen-

200ml vruchtensap + 50 gram dextrose + multivitamine + extra b6 & C

20:30
    Diner (wat de pot schaft)

22:00
    500 gram magere kwark

Heb de hele vorige week dit schema gevolgt en dit was prima te doen voor mij. ben ook al aardig aangekomen dus denk dat ik komende tijd dit schema ga volgen.

Comment

• 3 x 500 gram magere kwark per dag?????

Gast hoe krijg je dat voor elkaar???
      I'm in transformation mode!!!!

Comment

• never mind...
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

• @ Ramon

geen probleem, 's ochtends al ontbijd , eentje in de middag en 1ntje als toetje

Comment

• Gast je ging kuren omdat je er een paar % BF af wilde en ook nog kilo's gainen............. ?
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• 1.5kilo kwark.. haha nice
              Wat zijn de KEV en totaal aantal kcals?

Zit er trouwens niet veel suiker in mammoth.

Comment

• @ Os

Ja dat was wel de bedoeling maar ben daar toch vanaf gezien. Kon dit alleen niet meer veranderen in m'n fipo. Ga nu puur voor gains, cutten doe ik van de winter wel.

@GF

Totale Kcal praat je toch over ruim 4300 . KVE verhouding zou ik even uit moeten rekenen. hoeveel suiker er precies in Mammoth zit weet ik niet maar ze claimen een goede mix tussen snelle en langzame koolhydraten te hebben toegevoegd.

Mammoth 2500 bevat zowel ‘snelle' koolhydraten en ‘langzame' koolhydraten. Zo ontstaat de perfecte mix om te groeien.

Comment

• Daar moet je niet op letten. Volgens dat ding ga je alleen door mammoth groeien, ook is de rest slecht.

EDIT: ff opgezocht.. iets meer dan de helft van de carbs bestaat uit suikers..

Je kcal intake is in mijn ogen goed, maar niet iedereen is een voorstander van hoog in de kcals.
                  Last edited by gameface; 31-05-2010, 14:55.

Comment

• Dat moeten ze dan maar zelf weten. Zolang ik niet vetter ga worden blijf ik hierop zitten en het zou me niet verbazen als ik m'n kcal innamen nog iets naar boven bij stel de komende tijd, want werk dit erg simpel naar binnen en ben pas 2,5 weken onderweg (het echte werk moet nog gaan beginnen).

Comment

• update dag 19:

Kom net uit de gym en begin nou toch wel duidelijk verschil in kracht te merken. Ging met een -niet heel goed gevoel- er naar toe maar toen de weegschaal 77.4 kg aangaf had ik er gelijk weer zin in. Heb Rug-bicep-nek gepakt en bij elke oefening een pr neergezet, ging echt super. Duidelijk dat ik sterker begin te worden en dat het lekker aan begint te slaan.

Comment

• Wat doe jij voor je nek?
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Geen idee hoe die oefeningen heten, een met een stang, een met dumbells en nog een apparaat.

Comment

• euh..

Comment

• ik denk dat hij traps bedoeld
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• ik denk het ook.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X