Prazoc's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denk het niet. Kwam van 10 a 11 %. De kerel die de meting doet is zeer ervaren.

Comment

• Met die buik van je geloof ik gaan rattenarie van 12,5%. Ik ben laatst gemeten op 10%, en sta er flink hard bij (optisch 8%-), nu had ik ook wel een gemene tang, maar no way dat jij bent gemeten op 12,5.

Of die man heeft het vet op je onderarmen gemeten op vier punten, wellicht dan wel.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Prima als jij het beter kan zien vanaf een slechte foto dan een pro kan meten moet jij het zelf weten. Ik weet beter. Denk je echt nou dat hier bullshit zit te lullen ofso?

Heb inderdaad te veel vet rond mn buik zitten maar op mn armen en rug krijg je niks te pakken. Ken gasten die er droger uit zien dan ik maar op 18% zitten omdat ze een dikke plooi op hun rug hebben. Dus Gen ga alsjeblieft niet zeggen dat ik lul afgaande op een foto.

Comment

• Originally posted by Prazoc View Post
          Prima als jij het beter kan zien vanaf een slechte foto dan een pro kan meten moet jij het zelf weten. Ik weet beter. Denk je echt nou dat hier bullshit zit te lullen ofso?

Heb inderdaad te veel vet rond mn buik zitten maar op mn armen en rug krijg je niks te pakken. Ken gasten die er droger uit zien dan ik maar op 18% zitten omdat ze een dikke plooi op hun rug hebben. Dus Gen ga alsjeblieft niet zeggen dat ik lul afgaande op een foto.
          Niet zo aggressief man, aan het kuren ofzo

Je ziet er iig behoorlijk vol uit. Geen 12,5% though. Denk eerder rond de 15-16%

Comment

• omg your hawt.

Had ergens al een vermoeden dat je een dergelijk fysiek zou hebben. No offense.

Schaar me achter General vwb je BF. Op basis van deze plaatjes zou ik je hoger dan 12,5 schatten.
            Zou zelf wat meer abs verwachten bij 12,5 namelijk.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Op je biceps zit geen definitie, van je triceps zie ik ook nog geen lijn, je buik is flink, dus ik denk echt niet dat ik ernaast zit. Ben je overigens voor of na het trainen gemeten?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Voor het trainen uiteraard

Comment

• Om de aloude grap & tevens botte opmerking te maken: was het soms Willem die je opgemeten heeft?

Die van hup daar is Willem met de waterpomptang, de knijptang en de combinatietang.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Prazoc View Post
                    Voor het trainen uiteraard
                    Dan kan die gozer gewoon niet meten.

sigpic

Comment

• No way dat dat 12.5 is! Ik zit ongeveer op 14% en bij mij zijn de bovenste 2 te zien en de middelste 2 een beetje.

Comment

• Updates? Ging het bij jou rond w7 ook zo hard met gains?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X