Eerste kuur dboll/sust/deca
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 27 2004,01:00)]Originally posted by [bCitaat[/b] (dino21 @ Nov. 26 2004,17:13)]heb jij wel wedstrijdambities xeno?
Comment
-
Week 9
Mijn kuur zit er bijna op nog 1 weekje, heb me deze week gewogen en ik zat op 112.6kg dus lichaamsgewicht gaat nog ietsje omhoog zal die vooropgestelde 115kg wel niet halen maar maakt niet veel uit eigenlijk ik voel me goed en ben zeer tevreden over mijn eerste kuur en mijn resultaten en dit is het belangrijkste.
Voeding en training gaan nog steeds erg goed alleen heb ik de laatste week enorme pijn net boven mijn linkerknieschijf en niet zozeer tijdens de training (voel het wel een beetje maar heb deze week toch nog zwaar benen kunnen trainen),maar vooral de dagen erna ,als ik een kwartiertje neer zit op een stoel en dan wil rechtstaan doet het verschrikkelijk veel pijn,zal nog wat afwachten en wat meer glucosamine innemen misschien trekt het vanzelf weer weg ,want als je naar de dokter gaat is hun remedie toch altijd "rusten" en dit is momenteel geen optie.Ik vind het wel serieus klote net nu mijn beentriaining zo lekker ging.
Om nog eens terug te komen op het feit dat mijn sterke vooruitgang in beentraining deels ook psychologisch is daar ben ik me ook wel van bewust maar dankzij mijn kuur is mijn beentraining nu eigenlijk mijn favoriete spiergroep geworden in tegenstelling tot vroeger waar ik er telkens weining zin in had, ben verslaafd geraakt aan die zware gewichten en de pijn en het afzien en die fantastische pomp in de benen en het branderige gevoel van de kuittraining, en naturlijk ook het feit dat ik vooruitgang zie in mijn benen, misschien durf ik volgende zomer eindelijk weer eens in een short lopen.
Zo dat was het zowat, o ja heb mijn creatine al besteld voor na mijn kuur, heb gekozen voor "X-Celerator" van M Double You iemand ervaring met het produkt?Hoor van de jongens op de gym positieve verhalen dus zal het eens proberen zal deze week ook nog een tribulus produkt bestellen denk dat ik die "tribosten" zal proberen.
Zo dit was het zowat wat ik kwijt wou
Greets en bedankt voor de reacties
Comment
-
Palmtje....
niet vergeten dat je na de laatste prik nog rustig 2 wkn doorknalt op de deca en de susta hé
je hebt best kans dat je nog een kilo of 2 á 2.5 kan winnen... vooral die laatste weekjes zijn bij
mij ook altijd wel weer goed voor een beetje winst tis tenslotte maar +/- 2% van je lichaamsgewicht
WeaVeRBetter regret doing something, than regretting that you've never done it....
Comment
-
Ben  deze week dus ok begonnen met creatine heb gekozen voor de Xcelerator, eerste 5dagen 's morgens direkt na het opstaan 50gram oplossen in 400ml vruchtensap en nog eens hetzelfde direkt na de training.Beetje vreemde smaak de eerste keer maar eigenlijk best lekker.
Heb ook Tribosten besteld  heb het normaal morgen in huis maar vraag me af wanneer ik ermee zou beginnen,ik zet normaal zaterdag mijn laatste spuit met AS, denk dat ik nog een paar weken wacht omdat die sustanon en deca nog wat doorwerken.
Heb er aangedacht om het samen te nemen met mijn nakuur met nolvadex iemand suggesties?
Greets
Comment
-
We zijn nu een week na mijn kuur en moet zeggen dat alles nog lekker gaat, gisteren gewogen en woog 113.2kg, ben nu mijn 2 de week bezig met creatine en mijn voeding is nog steeds hetzelfde al tijdens mijn kuur.
Heb wel een vraagje want hoor nogal wat tegenstrijdigheden omtrent mijn nakuur, zoals ik in het begin geschreven heb doe ik mijn nakuur met nolvadex maar wanneer begin ik er nu best mee?
De ene vertelt me om er direkt mee te beginnen een ander zegt een week na je laatste injectie......kan er mij iemand duidelijkheid scheppen.
Alvast bedankt
Greets
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment