Eerste kuur dboll/sust/deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Nov. 27 2004,01:00)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (dino21 @ Nov. 26 2004,17:13)]heb jij wel wedstrijdambities xeno?
      Zeker wel dat 'ie die heeft: wedstrijden frikandellen eten...
      Kheb nu al trek

Comment

zou er ook wel een paar lusten

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (ariekanarie @ Nov. 27 2004,10:36)]zou er ook wel een paar lusten
          Niet teveel taart en vet eten vandaag arie je moet aan je trainen denken ...

Comment

een cheatdagje kan geen kwaad

greetzz

Comment

Week 9
              Mijn kuur zit er bijna op nog 1 weekje, heb me deze week gewogen en ik zat op 112.6kg dus lichaamsgewicht gaat nog ietsje omhoog zal die vooropgestelde 115kg wel niet halen maar maakt niet veel uit eigenlijk ik voel me goed en ben zeer tevreden over mijn eerste kuur en mijn resultaten en dit is het belangrijkste.
              Voeding en training gaan nog steeds erg goed alleen heb ik de laatste week enorme pijn net boven mijn linkerknieschijf en niet zozeer tijdens de training (voel het wel een beetje maar heb deze week toch nog zwaar benen kunnen trainen),maar vooral de dagen erna ,als ik een kwartiertje neer zit op een stoel en dan wil rechtstaan doet het verschrikkelijk veel pijn,zal nog wat afwachten en wat meer glucosamine innemen misschien trekt het vanzelf weer weg ,want als je naar de dokter gaat is hun remedie toch altijd "rusten" en dit is momenteel geen optie.Ik vind het wel serieus klote net nu mijn beentriaining zo lekker ging.
              Om nog eens terug te komen op het feit dat mijn sterke vooruitgang in beentraining deels ook psychologisch is daar ben ik me ook wel van bewust maar dankzij mijn kuur is mijn beentraining nu eigenlijk mijn favoriete spiergroep geworden in tegenstelling tot vroeger waar ik er telkens weining zin in had, ben verslaafd geraakt aan die zware gewichten en de pijn en het afzien en die fantastische pomp in de benen en het branderige gevoel van de kuittraining, en naturlijk ook het feit dat ik vooruitgang zie in mijn benen, misschien durf ik volgende zomer eindelijk weer eens in een short lopen.
              Zo dat was het zowat, o ja heb mijn creatine al besteld voor na mijn kuur, heb gekozen voor "X-Celerator" van M Double You iemand ervaring met het produkt?Hoor van de jongens op de gym positieve verhalen dus zal het eens proberen zal deze week ook nog een tribulus produkt bestellen denk dat ik die "tribosten" zal proberen.
              Zo dit was het zowat wat ik kwijt wou
              Greets en bedankt voor de reacties

Comment

Als je deze instelling na je kuur houdt komt het helemaal goed bro!

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Palmtje....
                  niet vergeten dat je na de laatste prik nog rustig 2 wkn doorknalt op de deca en de susta hé
                  je hebt best kans dat je nog een kilo of 2 á 2.5 kan winnen... vooral die laatste weekjes zijn bij
                  mij ook altijd wel weer goed voor een beetje winst tis tenslotte maar +/- 2% van je lichaamsgewicht

WeaVeR
                  Better regret doing something, than regretting that you've never done it....

Comment

Ben  deze week dus ok begonnen met creatine heb gekozen voor de Xcelerator, eerste 5dagen 's morgens direkt na het opstaan 50gram oplossen in 400ml vruchtensap en nog eens hetzelfde direkt na de training.Beetje vreemde smaak de eerste keer maar eigenlijk best lekker.
                    Heb ook Tribosten besteld  heb het normaal morgen in huis maar vraag me af wanneer ik ermee zou beginnen,ik zet normaal zaterdag mijn laatste spuit met AS, denk dat ik nog een paar weken wacht omdat die sustanon en deca nog wat doorwerken.
                    Heb er aangedacht om het samen te nemen met mijn nakuur met nolvadex iemand suggesties?
                    Greets

Comment

• Als ik al in supplementen zoals creatine zou geloven zou ik het zelf NA mijn nakuur gebruiken.

Comment

• Zou ook kiezen voor ná na de nakuur.
                        Stel dat het inderdaad werkt dan verzacht het misschien ook nog een beetje de (psychologische) klap na de kuur.

Comment

• Helemaal mee eens.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• We zijn nu een week na mijn kuur en moet zeggen dat alles nog lekker gaat, gisteren gewogen en woog 113.2kg, ben nu mijn 2 de week bezig met creatine en mijn voeding is nog steeds hetzelfde al tijdens mijn kuur.
                            Heb wel een vraagje want hoor nogal wat tegenstrijdigheden omtrent mijn nakuur, zoals ik in het begin geschreven heb doe ik mijn nakuur met nolvadex maar wanneer begin ik er nu best mee?
                            De ene vertelt me om er direkt mee te beginnen een ander zegt een week na je laatste injectie......kan er mij iemand duidelijkheid scheppen.
                            Alvast bedankt
                            Greets

Comment

• Door zowel de lange ester van sustanon (decanoate) als die van deca, kun je het beste ca. 3 weken na je laatste injectie beginnen met je nakuur. Sommigen nemen er nog tribulus bij en eventueel creatine.
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Helemaal eens met Mr. Symmetry, 3 weken na je laatste injectie starten met de nakuur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X