Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het is wel minder hoor maar weg is het zeker niet. Heb vandaag pasfoto`s laten maken voor een paspoort en kan niet anders zeggen dan dat ik een dikke kop heb..

Doordat de test ondertussen ook werkt zal ik ook niet al het vocht kwijtraken maar iets meer had wel gemogen van me.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 29 2004,14:39)]Het is wel minder hoor maar weg is het zeker niet. Heb vandaag pasfoto`s laten maken voor een paspoort en kan niet anders zeggen dan dat ik een dikke kop heb..

Doordat de test ondertussen ook werkt zal ik ook niet al het vocht kwijtraken maar iets meer had wel gemogen van me.

Greets...
      Als je gaat cutten....Valt je gezicht ook af

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 29 2004,14:39)]Het is wel minder hoor maar weg is het zeker niet. Heb vandaag pasfoto`s laten maken voor een paspoort en kan niet anders zeggen dan dat ik een dikke kop heb..

Greets...
        is zeker een a4 pasfoto geworden
        Who's the Chef

Comment

• En toch gewoon alles blijven posten, hoe hou ik het vol...

Greets...

Comment

• je moet er wat voor over hebben cur...
            Je wilt toch een atletische bruut worden.
            Ik zou zeggen niet zeuren dus, maar groeien

grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Cur degene waar ik mijn spulletjes haal raad mij jeneverbes aan als vochtafdrijver. Kun je bij de betere supplementen zaak halen.

(Een ander rade mij plastabletten aan maar of dit nou zo goed/veilig is).

Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

• Jeneverbes zit alcohol in toch?

Plastabletten kan ik gemakkelijk aankomen omdat een kennis van me ze gebruikt ( dokters voorschrift ) maar dat gaat me nou net weer ff te ver.

Zal anders morgen eens een reformwinkel inlopen en kijken wat ze daar zelf adviseren.

Ieder geval bedankt voor de tips! Als in die jeneverbes geen alcohol zit probeer ik het da`s geen probleem..

Greets...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 29 2004,16:40)]En toch gewoon alles blijven posten, hoe hou ik het vol...

Greets...
                  je salaris waarschijnlijk

greetzzz

Comment

• En bleekselderij  

Ik geloof dat je jezelf hier ook van ondersteboven z##kt !!!  

Grtz 100%
                    Alias Homer Simpson ...

Comment

• jeneverves klinkt als of er alcohol in zit..
                      Waar ik veel van moet zeiken is mariadistel..Je bent nu toch klaar met de tabs,kan je dat ook nog proberen..
                      Weer wat op je lijstje voor de reform zaak..

gRtz.
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Je had die koppen moeten zien toen ik 5 doosjes brandnetelthee kocht... Ben benieuwd hoe ze kijken als ik met mijn sinterklaaslijstje kom..

Greets...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 30 2004,09:06)]Je had die koppen moeten zien toen ik 5 doosjes brandnetelthee kocht... Ben benieuwd hoe ze kijken als ik met mijn sinterklaaslijstje kom..

Greets...
                          haha.

Comment

• alcohol droogt je uit. vandaar de katers (mits je tussendoor veel water drinkt).
                            dus vanuit die optiek zal de jeneverbes wel vocht afdrijven iig.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Citaat[/b] (bruce @ Okt. 30 2004,12:38)]alcohol droogt je uit. vandaar de katers (mits je tussendoor veel water drinkt).
                              dus vanuit die optiek zal de jeneverbes wel vocht afdrijven iig.
                              idd na het uitgaan en als ik gezopen heb...dan rot ik er voor het slapen nog ff paar liter water in zodat ik me de volgende ochtend wel goed voel..

Comment

• Jeneverbes zit inderdaad alcohol in..
                                Verder konden ze me niet echt helpen maar komt zo ook wel goed. Krijg mijn ring al bijna weer om dus gaat de goede kant op.

Gewicht was wederom exact 120kg waar ik erg blij mee ben. Minder vocht en toch mijn gewicht vastgehouden.
                                Blijf dus ook gewoon 2x45min per week cardio doen.

Volgens de spiegel wordt ik ook wat droger dus zal volgende week mijn bf eens laten meten. Laatste keer ging dat erg slecht door het vele vocht.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X