Zo even weer een kleine update. We zijn in de week 12 en afgelopen maandag weer met de GHRP-6 begonnen, en zie, 5 dagen later weer harde en volle spieren en een idioot goede pomp. Dat voelt zo lekker dat ik op moet passen mezelf niet te over trainen. Vanmorgen even een paar metingen gedaan t.o.v. week 4. Bovenarmen van 56 naar ruim 51 cm, schouders omvang van 146 naar 150 cm, borst is nagenoeg gelijk gebleven, middel omvang van 126 naar 115 en het gewicht 4,5 kilo minder, dus nu 133.5 kilo. Het vetpercentage is echt heel flink geslonken, ik heb geen vet meter, tijd om er maar eens een te gaan kopen denk ik.
Algemeen; Onrust van de tren is helemaal weg, alleen blijf ik wel trillerig in de handen en het slapen blijft kut, zeker de twee dagen na het zetten van de Tren, het wordt dan gaandeweg de week iets beter. Op advies van Knulletje de Test met 250 mg per week verhoogt naar 750 en voelt een stuk beter, en ook meer energie en kracht. Alleen sneller geiriteert en moet oppassen niet te snel uit mijn slof te schieten. Geen problemen met honger door de Peps, eerder het tegenover gestelde. Zweten als een otter, niet normaal meer, kleding kun je na het trainen gewoon uitwringen.....
Algemeen; Onrust van de tren is helemaal weg, alleen blijf ik wel trillerig in de handen en het slapen blijft kut, zeker de twee dagen na het zetten van de Tren, het wordt dan gaandeweg de week iets beter. Op advies van Knulletje de Test met 250 mg per week verhoogt naar 750 en voelt een stuk beter, en ook meer energie en kracht. Alleen sneller geiriteert en moet oppassen niet te snel uit mijn slof te schieten. Geen problemen met honger door de Peps, eerder het tegenover gestelde. Zweten als een otter, niet normaal meer, kleding kun je na het trainen gewoon uitwringen.....
Comment