Winny Only kuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heb dat ook gehad man, die koppijn. Teveel persen inderdaad.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

    Comment


    • Originally posted by Hooligan View Post
      heb kje je nu bewezen dan kerel ?

      kun je heel stoer mn post aanpassen maar doet me weinig

      jij weet net als ik dat jongens zoals bigmike de redem zijn van de slechte naam die aas hebben

      net als al die zyzz lovers
      Hooligan, jij bent echt 1 triest figuur. Besef je dat wel?
      Jezelf zogenaamd meer voelen als iemand anders puur en alleen omdat jij wat meer spuitjes hebt gehad?

      Gooi jezelf toch weg man, iedereen hier lacht je uit.
      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

      Comment


      • teveel persen? wat bedoel je daarmee?

        Comment


        • Originally posted by BigMike View Post
          teveel persen? wat bedoel je daarmee?
          maximaal trainen waarbij je slecht of helemaal niet uitademt.
          daardoor krijg je een rood gezicht en kan zelfs opzwellen.
          ook de aders van je ogen kunnen zelf knappen.(rode ogen)

          te veel persen oftewel veel druk op hoofd. conclusie bij jou hoofdpijn.

          kan ook mede door winstrol komen doordat de bloedtoevoer snel naar het hoofd gaat.
          Chaka Chaka Boy

          Comment


          • ja dat zal het geweest zijn. ik was bij die laatste rerps idd men adem aan inhouden en de reps er gwn uit aan het persen. gvd wist niet dat je daar zo een hoofdpijn van kon krijgen. ik kon een effe men hoofd gwn niemeer bewegen, had echt ontzettend veel pijn

            Comment


            • GVD kutfeestdagen!! kan ik niet gaan trainen maandag en volgende week gaan de eigenaars van de gym op vakantie...

              Comment


              • Zure gym

                Comment


                • Hoeveel kg heb je er sinds je begonnen bent nu bij op je grote lifts ?

                  Never mind. Zie dat je er nog niet zo lang mee bezig bent.

                  Begin je al dingen te merken wel ?
                  Last edited by Wessle; 30-03-2013, 20:28.
                  Broomstick_bodybuilding op insta
                  F#CK heavy weights

                  Comment


                  • kwa kracht ben ik niet zo veel vooruit gegaan tot nu toe. 10kg op de squat en 5kg op de bench, deadlifts doe ik op het moment niet ik kan toch niet vol gaan op deze oefening door de pomp in men onderrug. en voor de rest uhm ik heb egt een harde pomp als ik getrained heb. ik zie er ook wat harder uit. niks last van acne, die paar kleine puistjes die ik al had zijn zelfs weg. en men zweet stinkt harder. meer als dit ga ik niet merken denk ik

                    Comment


                    • Originally posted by Posseltje View Post
                      Zure gym
                      idd posseltje :/ maar gelukkig heeft men vader thuis wat halters liggen en een bench dus ik kan tog nog een beetje trainen.

                      Comment


                      • Originally posted by BigMike View Post
                        idd posseltje :/ maar gelukkig heeft men vader thuis wat halters liggen en een bench dus ik kan tog nog een beetje trainen.
                        Kun je niet tijdelijk naar een andere sportschool? Dan koop je een paar dagkaarten.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

                        Comment


                        • @inferno ja dat had ik ook al in gedachte is eiglijk ook ideaal dan kan ik meteen is zoeken voor een betere gym in men buurt. maar voor vandaag en morgen, alle gyms zijn dicht, die bij mij in de buurt dan toch

                          Comment


                          • Originally posted by BigMike View Post
                            ja dat zal het geweest zijn. ik was bij die laatste rerps idd men adem aan inhouden en de reps er gwn uit aan het persen. gvd wist niet dat je daar zo een hoofdpijn van kon krijgen. ik kon een effe men hoofd gwn niemeer bewegen, had echt ontzettend veel pijn
                            Je word al bij les 1 geinstrueerd dat je door moet blijven ademen, en dat je niet moet persen.
                            Voor hetzelfde geld knapt er n adertje in je hersenpan, en dan?
                            Laat dit een waarschuwing voor je zijn.....

                            Comment


                            • wat kan er dan gebeuren? o:
                              en geloof me ik had zoveel koppijn dat ik het meteen ben afgeleerd

                              Comment


                              • dan ken je nooit meer trainen laten we t daar op houden ,

                                zelfde als met scheiten op de wc , te hard persen en er knapt wat in je hersenen ben je de lul :P
                                als je pech hebt kom je niet meer van de wc af

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X