Opnieuw pfff.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    Nu je helemaal off bent..start jr nog goed op? Weet je nu wat je test nivo is? Of zet jr wel trt dosis?
    Ik zet helemaal niet Quibus. Ik heb geen flauw idee wat mn testlevel op het moment is, ze hebben het in het zkh gemeten en het was ok zeiden ze, ok mn leverfunctie, hart en longen waren ok.
    Ze misten met de echo wel n nier (links)..

Maar die heeft er ook nooit gezeten whaaahahaha.. Ik zei al hebben jullie wel mn dossier gelezen?
    Hetzelfde elke keer weer met de bloeddruk meting en het bloed afnemen..
    Elke keer weer moet ik zeggen, je mag dat links niet doen, ik heb links geen lymphe klieren meer..
    En ook jullie moeten een ander bloeddruk bandje pakken, die normale past niet!

Maar zoals je nu begrijpt, alle waarden zijn normaal. (op mn hersenfunctie na dan whaaahaha)
    En dat zonder na-kuren he...

Of bedoel je met trt, mn trut dosis?

Comment

• Whaha vertel je weer leuk, pussy dosis
      Een dag niet getraind...

Comment

• Ander bandje hehe
        Trut dosis zal wel loslopen

Comment

• Vanmorgen bij huisarts gewogen 110,6kg, het gaat de goede kant op.
          Heb verder geen trainingen gepost, daar ik ze zelf niet zo bijzonder vind. Zo snel er verandering in zit (benen)
          zal ik verder loggen. Ik train natuurlijk wel gewoon verder, maar ik vind het vreselijk dat ik mn poten en rug niet fatsoenlijk kan trainen.
          Verder zie ik zelf wel dat ik nu vocht kwijtraak, aan de opkomende aderen op mn buik en borst. En mn huid is wat minder lubberig om me heen. Ik wilde mn vet ook nog even laten meten, maar de huisarts wilde liever nog even wachten ivm het evt vocht. Op benen en armen komen nu ook weer meer zichtbare aderen.

Ben ik tevreden?
          Ja tot nog toe wel, en al helemaal als ik zag hoe ik er n paar weken geleden nog bijstond.
          Ik zal aankomende week weer een paar pics toevoegen, zodat jullie het ook kunnen zien dat er weer iets vooruitgang in zit...
          Maar ik zeg jullie bij deze eerlijk, ik train nu nog steeds als n oud wijf met n rollator...
          Ik ben snel moe (in de spieren) en zit met enkele oefeningen al knettervol, waarvan ik zelf denk dat ik te weinig koolhydraten binnenkrijg. Dus ik voer ze iets op.
          Met mn vetten en eiwitten zit het wel goed: 110gr & 250gr, merk gewoon dat ik energie tekort kom..

Comment

• Goed om te lezen dat het weer beter gaat.

Ook ideaal dat het met je gezondheid goed gaat gezien je meetwaarden in het zkh!

Je fysieke vooruitgang klinkt veelbelovend in ieder geval.
            "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
              Vanmorgen weer bij zh geweest voor controle van mn rug.
              Na veelvuldig tegen die kerel aan gezeken te hebben dat ik moet trainen, heb ik eindelijk oranje licht gekregen. Ik mag dus voorzichtig weer iets gaan doen. Helemaal blij zijn ze niet..

Ik ben wel blij, daar ik er behoorlijk depressief van werd om helemaal niets te doen.
              De eerste weken niet, maar ik kon dan ook niet lopen, zitten of staan. Dus dan ben je al blij dat je lig. Ja ik heb weken op mn nest gelegen de eerste tijd en kon werkelijk niets.
              De laatste weken merk ik enige verbeteringen, en kan nu redelijk mezelf voortbewegen zonder veel klachten, en kan al n aardig poosje zitten eer het begint te snijden (gevoel)
              Veel zal ik dus niet kunnen doen, maar het is altijd beter dan niets...

Helaas ben ik door het helemaal niet kunnen bewegen heel veel verloren, t is net of alles uit t gips komt en is week en slap. Ik was natuurlijk ook direct getopt met het gebruik, wat ook geen goed heeft gedaan!
              Ik heb net voor het eerst weer op de weegschaal gestaan PFFFFFFFTTTT nee er is geen ruk meer van mij over. Ik voelde mij al n volgescheten paling vel, en nu nog veel meer dan dat.
              Er is van de + 122kg nog maar 102,5kg over....
              Ja ik schaam mij ervoor ook.. Ik zie er niet uit gewoon.

Ik hoop dat door n beetje fatsoenlijk bewegen er snel weer iets van terug komt.
              En mij weer durf te vertonen op straat en bij vrienden (maar ja die weten het).
              Maar voorop staat de genezing, dus ik doe erg kalm aan

vrg Ruud.

Doe maar rustig aan. het komt allemaal goed, beetje bij beetje weer gaan opbouwen.

Had je een ongeluk gehad dan?

Ach door het spiergeheugen komt alles toch weer snel terug als je weer begint met trainen dus no worries

Succes en sterkte ermee

Comment

• Toch mooie stats knul. als ik doi ooit zou mogen halen dan zou ik zeker blij zijn

Comment

• Alles gelezen. Vreselijk laat maar nooit online. Nad langs zijlijn wel eea gehoord maar je niet meer gehoord. Van deze kant alle succes van de wereld toegewenst. Je verdient het. Gelukkig gaat t al wat beter. Komt ok wel goed denk. Ff wat geduld. ( iets wat we niet hebben als gebruikers haha)
                  hier gaat t nog steeds goed. Verrassend hoe alles kwalitatief blijf
                  again, best wishes, m8
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                    Ben ik tevreden?
                    Ja tot nog toe wel
                    Super! Je hebt er ook alle reden toe, maar ik kan me voorstellen dat het lastiger is om dat zelf te zien.

Gaat je energie nu beter?
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• goed om te lezen dat het weer de goede kant op gaat en je er zelf tevreden mee bent!
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                        Alles gelezen. Vreselijk laat maar nooit online. Nad langs zijlijn wel eea gehoord maar je niet meer gehoord. Van deze kant alle succes van de wereld toegewenst. Je verdient het. Gelukkig gaat t al wat beter. Komt ok wel goed denk. Ff wat geduld. ( iets wat we niet hebben als gebruikers haha)
                        hier gaat t nog steeds goed. Verrassend hoe alles kwalitatief blijf
                        again, best wishes, m8
                        Ten eerste bedankt voor het succes wensen kerel.
                        Ja dat hed je niet verwacht he, dat je de meeste gain mag behouden?
                        Maar het was precies wat ik je beloofde als je de kuur zou volgen zoals ik je zei.
                        Dus als jij nog goed in de spieren zit en het kwalitatief ook op niveau zit, heb je dat hoofdzakelijk aan jezelf te danken. Je hebt dan precies gedaan wat ik je zei..
                        En geloof me, ik weet dat het niet altijd meevalt om het precies zo te volgen.
                        Zoals je zelf kunt zien en horen van anderen natuurlijk, is het waar wat ik je beloofd hebt..
                        En laten we wel zijn, het was niet je eerste kuurtje. Waarschijnlijk wel je beste..

Nogmaals, je hebt het verdiend ook. Het is hard werken voor wat spieren..

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
                          Super! Je hebt er ook alle reden toe, maar ik kan me voorstellen dat het lastiger is om dat zelf te zien.

Gaat je energie nu beter?
                          Ja patricia, de energie word langzaam maar zeker beter nu..
                          Mn gewicht gaat ook al weer keurig omhoog net als de spierhardheid waar het nogal aan ontbrak.
                          Ik ga alweer overal aderen zien en tussen de spieren komt al weer wat diepte te zitten.

Comment

• Wederom op controle geweest,
                            En ja hoor opa mag weer rustig opbouwen met rug en beentjes.
                            Stap bij de arts binnen en hij zit me wat verbaasd aan te kijken, dus ik zeg het was toch wel vandaag dat ik hier wezen moest? Jazeker zegt hij en blijft me stom aankijken. Dus hop jasje en shirtje uit en de schoenen natuurlijk om te wegen, 114,9kg geeft t aan. Dat dacht ik al zegt hij, ik zag het al toen je binnenkwam.. Ik ????
                            Hij zegt ja er komt weer wat binnen en je loopt weer rechtop.
                            Hoe voelt het aan vraagt hij. Ik zeg nou het lijkt of het elke dag n beetje beter gaat nu ik weer n beetje met ijzer aan het pielen ben, maar ik zou toch wel heel graag wat meer gaan doen nu... Ik zie alles vooruit gaan, maar mn beentjes en rug blijven nog wat zwakjes zo.
                            Hmmm zegt hij, nou weet je wat? Ik denk ook dat je wel weer n stapje verder kunt gaan, als je maar voorzichtig blijft. En ik wil je graag over 3 weken terug zien hier..
                            Ik denk nu t ijzer heet is moet ik het op tafel gooien. Dus ik zeg, ik wil ook weer n beetje meuk in mn lijf gaan zetten.. Hij kijkt me weer aan als toen ik net binnenkwam en vraagt, hoelang doe je dat al?
                            Ik zeg ruim 27jaar meneer. Wat wil je gaan doen dan en wat? Ik zeg, mmm n beetje Testosteron, n beetje Trenbolon met wat Nandrolon Deca en n beetje Masteron en wat CJC-1295 en wat GHRP-6 afgewisseld met IGF-1Lr3 en MGF en misschien wat insuline tussendoor en natuurlijk wat HCG........ ???????
                            Hoe lang zei je ook al weer dat je dat doet? Ik zeg 27jaar meneer, en mn behandelend arts weet ervan.....
                            Wat doet dat allemaal vraagt hij... Ik zeg, ja als ik dat uit moet gaan leggen zitten we hier over 3 dagen nog aan deze tafel..
                            Hij zegt, je weet toch wel dat ik je niet kan/mag zeggen dat je dat mag doen he?
                            Ik zeg, nee maar het zou mn genezing wel n stuk vlotter maken en dan krijg ik weer n beetje spiertjes terug in kortere tijd....
                            Ooow en dit waar je nu mee rondloopt is niet genoeg als je 56bent? Ik zeg, meneer ik voel me nu net zo'n volgescheten palingvel en ik weet dat er meer inzit...
                            Hij zegt je bent 184cm lang en je weegt nu al bijna 115kg terwijl ik bijna door je huid heen kan kijken en de spieren zie, en dat vind je niets, en heb je enig idee hoeveel mensen er hier in de wijde omtrek dit hebben bij hun 56ste jaar? Ik zeg nee, en dat kan me niet schelen ook..
                            Waarom wil je nog meer dan dit? Ik zeg, omdat ik nog 1x op n wedstrijd wil staan en het wil winnen....
                            Je wilt met je 56 nog met n wedstrijd meedoen? Ik zeg nee dat red ik nu niet meer, dat zal dan bij 57zijn.....
                            Hij zegt, ik zie je over 3 weken... Tot dan en doe voorzichtig...
                            Meteen loopt hij weg terwijl ik nog in mn blote lijf zit... Ik denk nou die is beledigd, ach wat kan mij t ook schelen...

Dus ik sta op en wil mn schoenen,shirt en jas weer aantrekken..
                            Zwiept de deur weer open en hij komt weer binnen, met 2 andere mensen... Waartegen hij zegt, kijk die vind zich niet goed genoeg, en wil nog meer van die kabels...
                            Span ze eens aan vraagt hij, dus ik trek wat spiertjes samen.... Jeminee, allemachtig en die was hier toen met die kapotte rug? Ja dat is m, zegt hij.... En kijk daar staat hij weer...

Ik vraag, mag ik weten wie dat zijn? Hij zegt die moet je kennen, want die waren bij de opname toen...
                            Ik schaam me n beetje en trek snel mn kleren aan... Terwijl ik wegloop zegt hij, je doet wel voorzichtig he?
                            Ik zeg tuurlijk.. En bedankt voor de hulp in de lange tijd dokter.. Tot over 3 weken...

Comment

• Haha briljant ouwe reus, mooi dat je ook open en eerlijk kan zijn he ipv dat stiekeme gedoe.
                              supertof dat het weer goed gaat, succes kerel.

Comment

• Hahahaha wat vertel je dat ook prachtig.
                                Leuk om te lezen en ben blij voor je dat je eindelijk weer eens wat gewichten mag tillen (zegt deze kleine jongen)
                                Nou over steroïden hoef ik niks te zeggen want punt 1 heb ik geen verstand van en punt 2 jij meer dan genoeg

Ben heel benieuwd hoe je dat gaat doen met die wedstrijd op je 57e, zou wel supervet zijn en hopelijk lukt het je om te winnen. Ik zie vanzelf wel een berichtje hier verschijnen dat je gewonnen hebt

Foto's zijn altijd welkom!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X