vocht
Log Dbol met Test E
Collapse
X
-
Jawel dat kun je zien en voelen.
Sommige kunnen dan bijna niet meer bij hun schoenen om ze te strikken.
Erger word het als ook je onderbenen gaan zwellen.
Helaas kan ik je niet zeggen wat een te snelle stijging is, daar dat ook weer per persoon verschilt.
Controleer op je scheenbeen het vocht wat je trekt...
Comment
-
Moet normaal vandaag injectie doen in rechter glute, is 7 dagen geleden dat ik er 1 heb gezet in die glute, maar ik voel het nog een heel klein beetje stijf zijn (was eerste keer injectie in die spier dus heb wat last gehad, pijn en soreness is bijna volledig weg, als ik er een cijfer op zou moeten plaatsen van gevoel/pijn plaats ik er een 1-1.5 op 10) mag ik dan vandaag (vanavond) opnieuw een injectie erin zetten? De injectie is 1 ml Test E 300mg/ml
Comment
-
Heb het gedaan, iets onder vorige injectiepunt (gisterenavond). Vandaag totaal geen last in tegenstelling tot de vorige keer had ik de dag erna meteen wat stijfheid
Update:
Gewicht vanochtend 88.0 kg
Workout vandaag was benen, ookal heb ik meestal niet men beste workouts in de ochtend ging alles zeer vlot en goed. Zeer intense sessie. Squaten ging wat moeizamer doordat men linkerglute nog wat sore is.
Leg press, leg extension, leg curls, stiffed leg deadlifts gingen allemaal goed.
Merk nog altijd niet echt dat ik meer vocht vasthoud (visueel dan) ookal zegt de weegschaal wel anders.
Begin de Dbol nu in 4 keer verdeeld over de dag in te nemen per 7,5 mg (meningen hierover?) dus om de 6 uur, twijfel om mss 15 mg een uur of 2 voor men training te nemen en dan de overige 15 mg in 2 porties te delen over de rest van de dag (mening hierover?)
Iedereen alvast bedankt voor de snelle reacties!
Comment
-
dus dan zit je elke keer te kloten met door midden hakken van die dingen?
gewoon 2x aanhouden, een voor trainen en een paar uur later/eerder.
Comment
-
Het is inderdaad geen moeite en geeft ook een beter gevoel dat je de dag door dbol kan nemen.
Ben er niet van overtuigd dat het een meerwaarde is, maar doordat ik nergens duidelijkheid vind over de duur van werking dbol (lees van 3 uur tot 6 uur tot weet ik veel) zal ik het wss zo blijven doen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: