Log Dbol met Test E

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vocht

Comment

ja wist wel het vocht was die begon op te stapelen, maar blijft volgens mij voorlopig nog goed binnen de perken, ik zal mijn gewicht regelmatig posten. Wat is een "te" snelle stijging? of zal het goed opvallen als ik echt teveel vocht opneem?

Comment

ga je wel zien ja.. ik krijg er dan echt een bolle kop van. Mijn omgeving zegt dan altijd dat ik dik ben geworden

Comment

Jawel dat kun je zien en voelen.
          Sommige kunnen dan bijna niet meer bij hun schoenen om ze te strikken.
          Erger word het als ook je onderbenen gaan zwellen.
          Helaas kan ik je niet zeggen wat een te snelle stijging is, daar dat ook weer per persoon verschilt.
          Controleer op je scheenbeen het vocht wat je trekt...

Comment

Moet normaal vandaag injectie doen in rechter glute, is 7 dagen geleden dat ik er 1 heb gezet in die glute, maar ik voel het nog een heel klein beetje stijf zijn (was eerste keer injectie in die spier dus heb wat last gehad, pijn en soreness is bijna volledig weg, als ik er een cijfer op zou moeten plaatsen van gevoel/pijn plaats ik er een 1-1.5 op 10) mag ik dan vandaag (vanavond) opnieuw een injectie erin zetten? De injectie is 1 ml Test E 300mg/ml

Comment

Ja gewoon iets hoger/lager/links/rechts gaan zitten

Comment

zou ik wel doen, dan went je spier sneller

Comment

Heb het gedaan, iets onder vorige injectiepunt (gisterenavond). Vandaag totaal geen last in tegenstelling tot de vorige keer had ik de dag erna meteen wat stijfheid

Update:
                  Gewicht vanochtend 88.0 kg
                  Workout vandaag was benen, ookal heb ik meestal niet men beste workouts in de ochtend ging alles zeer vlot en goed. Zeer intense sessie. Squaten ging wat moeizamer doordat men linkerglute nog wat sore is.
                  Leg press, leg extension, leg curls, stiffed leg deadlifts gingen allemaal goed.
                  Merk nog altijd niet echt dat ik meer vocht vasthoud (visueel dan) ookal zegt de weegschaal wel anders.
                  Begin de Dbol nu in 4 keer verdeeld over de dag in te nemen per 7,5 mg (meningen hierover?) dus om de 6 uur, twijfel om mss 15 mg een uur of 2 voor men training te nemen en dan de overige 15 mg in 2 porties te delen over de rest van de dag (mening hierover?)

Iedereen alvast bedankt voor de snelle reacties!

Comment

dus dan zit je elke keer te kloten met door midden hakken van die dingen?
                    gewoon 2x aanhouden, een voor trainen en een paar uur later/eerder.

Comment

Gewicht sinds cycle begon:

Dag 0 - 84.8 (was 5 dagen voor cycle begon dus dag voordat ik startte weet ik niet als dit nu exact hetzelfde was)
                      Dag 1 - 85.0
                      Dag 2 - 84.9
                      Dag 3 - 85.3
                      Dag 4 - 85.2
                      Dag 5 - 85.9
                      Dag 6 - 86.1
                      Dag 7 - 87.0
                      Dag 8 - 87.5
                      Dag 9 - 88.0

Comment

dus dan zit je elke keer te kloten met door midden hakken van die dingen?
                        gewoon 2x aanhouden, een voor trainen en een paar uur later/eerder.
                        Men vriendin had een speciaal doosje (weet niet hoe het noemt) die pilletjes precies in twee doet zonder dat er brokken afbreken ofso. Dus daar heb ik geen problemen mee anders ging ik het niet doen

Comment

ik denk niet dat het heel veel gaat bijdragen maar als het geen moeite is, gewoon doen dan

Comment

Het is inderdaad geen moeite en geeft ook een beter gevoel dat je de dag door dbol kan nemen.
                            Ben er niet van overtuigd dat het een meerwaarde is, maar doordat ik nergens duidelijkheid vind over de duur van werking dbol (lees van 3 uur tot 6 uur tot weet ik veel) zal ik het wss zo blijven doen.

Comment

Is wel duidelijkheid over, tijdens een kuur 2 tot 1,5 uur voor het trainen al je tabs nemen.

Comment

Is wel duidelijkheid over, tijdens een kuur 2 tot 1,5 uur voor het trainen al je tabs nemen.
                                Toevallig artikel van?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X