Is een conclussie van big cat en xxl op een artikel..zal kijken of ik kan vinden.
Log Dbol met Test E
Collapse
X
-
Heb de laatste tijd last van back pumps, wat research gedaan en lees overal dat de meeste orals hiervoor zorgen, vooral dbol. Potassium, calcium en taurine schijnen hierbij veel te helpen, maar zal dit de werking beperken van dbol ofniet? Heavy squats zijn praktisch onmogelijk, onderrug is zeer gevoelig sinds gisteren, dacht eerst dat het met de injectie te maken had maar heb dan wat opgezocht en blijkt door orals te worden veroorzaakt. Iemand hier ervaring, mening over?
Comment
-
Back pumps opgelost (neem 2.5 g taurine en 2 caps magnesium/calcium per dag)
Eet ook een banaan pre workout en in het algemeen wat meer sweet pot voor potassium.
Ben bang dat gyno wel begint op te komen sinds eergisteren, meteen begonnen met 10 mg nolva ED te nemen, maar ben overgeschakeld op 1 mg ED arimidex sinds vandaag omdat ik het gedurende heel de kuur zal doornemen. Zal waarschijnlijk wat gains in de weg staan maar heb dan minder bloat en praktisch geen kans meer op gyno, de gains die ik maak zullen ook makkelijker vast te houden zijn.
Reden dat ik kies voor ari ipv van nolva, ari zorgt voor een toename van IGF-1 en GH terwijl nolva deze juist doet afnemen.
Had ook even men calorie intake verlaagd, enkel carbs (vetten uiteindelijk wat verhoogd) omdat ik wat moeite had met men water hoeveelheid binnen te krijgen bovenop al het eten, voelde me ongemakkelijk en zat soms meer dan een half uur te duwen voor een maaltijd. Inmiddels gaat het wat vlotter (het eten).
De weegschaal zegt smorgens 88.5 (kom zelfs van 89.6 paar dagen geleden) maar lijk eigenlijk wat droger te worden.
Comment
-
De nolvadex had je moeten nemen op 20mg/pd kerel.
Aridimex = Anastrozol en word doorgaans gebruikt op 0,5 tot 1 mg/pd.
Hoewel het een aromastase remmer is, is de keuze van Nolvadex beter voor acute klachten van een evt opkomende Gyno.
Maar het kan ook een reactie zijn op de D-Bol, die wegtrekt zodra je bent gestopt met deze.
Het is vaak gewoon de omzetting naar die je ondervind en het niveau van de testosteron verhouding tot de oestrogeen. Wat kan inhouden dat de test aan de lage kant is...
De omzetting loopt niet gelijk aan de hoeveelheid gezette stof..
Wat je ook kunt doen is een Masteron gebruiken, en de Nolva op 20 gebruiken tot het over is.
Of de test verhogen.
Klinkt raar he?
Maar het is niet zo dat de omzetting van 1000mg test 4x zo hoog is als van 250mg..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: