The last chapter a.k.a. Get ripped or die tryin’

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• topspul dat efedrine. maar ik durf het niet aan te raken ivm die fokking epileptie. je traint nu zeker als een wilde. bedoel: nog wilder. ik weet dak es to 7 uur sochtens kei wakker was en dat ik het es moe met kickboxen nam en als een razende door de zaal ging. haha
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Niet echt. Ik zweet meer en makkelijker maar tis niet dat ik duidelijk merk dat ik meer energie heb. Ik merkte wel een positieve energie schommeling in de eerste week dat ik efedrine gebruikte. Dat gevoel wat jij bedoelt heb ik ooit gehad met xenadrine rfa. Dat is nou de ubershit!!!!! Daar ga je gewoon van stuiteren.

Comment

• en ook die zijn uit de handel gehaalt...

Comment

• De klootzaken inderdaad!

We laten ze zien dat we ook zonder kunnen

Comment

• Update mensen!

Ja he het gaat zeer slecht, ben binnen een week tijd 1.4% aangekomen in vet! Help wat doe ik verkeerd!?!?!

Deze meting is jammer genoeg incorrect aangezien ik het in de spiegel zie, ik het zo voel en aan mijn kleren zie dat ik zeker niet ben aangekomen in vet. Het tegendeel juist, ik ben weer droger gaan staan. Zelf schat ik me in op 16-17 bf.
            Last edited by Achilles; 20-05-2006, 10:35.

Comment

• Wel typisch dan dat de vvm en vocht gelijk zijn aan de vorige meting...
              Je bent ook behoorlijk aangekomen wat in deze fase niet echt meer te verwachten zou zijn dus weet je zeker dat je geen vet hebt aangezet?
              Ik vertrouw die metingen toch al absoluut niet maar jij tot op zekere hoogte juist wel zeg je, behalve als die meting iets zegt wat je niet wilt weten blijkbaar.

Comment

• Valt me ook op dat je niet langer dan 180cm wordt, beetje jammer..
                Verder zou ik het niet weten behalve dat de meting gewoon niet klopt. Volgende keer zal het blijken.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• stop met die fuck metingen.. hoe vaak cardio je per week kerel?

Comment

• Originally posted by Shannasse
                    Wel typisch dan dat de vvm en vocht gelijk zijn aan de vorige meting...
                    Je bent ook behoorlijk aangekomen wat in deze fase niet echt meer te verwachten zou zijn dus weet je zeker dat je geen vet hebt aangezet?
                    Ik vertrouw die metingen toch al absoluut niet maar jij tot op zekere hoogte juist wel zeg je, behalve als die meting iets zegt wat je niet wilt weten blijkbaar.

Als ik zo vet aan zet dan mag ik van mijn part nog een % of 5 aankomen dan

En 1 keer in de zoveel tijd kunnen die metingen behoorlijk mis zijn ja. Dat had ik een paar weken terug ook. Die metingen blijven alsnog een indicatie van wat ik in de spiegel zie. Zo kan ik een waarde koppelen aan wat ik in de spiegel zie.

Comment

• Originally posted by Curiosio
                      Valt me ook op dat je niet langer dan 180cm wordt, beetje jammer..
                      Verder zou ik het niet weten behalve dat de meting gewoon niet klopt. Volgende keer zal het blijken.

Greets...
                      Je hebt ze liever wat langer dus?

Comment

• Originally posted by punani
                        stop met die fuck metingen.. hoe vaak cardio je per week kerel?
                        "
                        Nog steeds 6x in de week.

Comment

• hardcore!

Comment

• Tot op het botje

Comment

• het botje?
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Achilles
                                Tot op het botje