De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by niet_hier View Post
    Je wilt de concurrentie toch niet in de kaart spelen door je strategie uit te gaan leggen?
    aah dat noem ik niet in de kaart spelen. maar de lat hoog leggen ofwel de concurrentie intimideren

anyways. ik ga voor een langzame aanpak richting een laag bodyfat. vanaf februari begin ik met. 1% per maand eraf is genoeg. van 11-12 naar 7-8% in 4 maanden. dan in de laatste maand iets harder pushen, en proberen proberen 5-6 te halen.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• 5-6% pffffff Ik ben blij als ik de 12% benader

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
        @ gleke: tegen de zomer 83 kg @ 6%?
        Moet lukken, ik zit nu op klein 78kg 8%. Even zo door doen tot 85 ofzo dan wat terug cutten voor pics. Tegenwoordig ga ik echt snel vooruit. Men doel zo hoog mogenlijk zetten zodat ik me zelf tot het uiterste moet pushen
        En als ik het niet haal, balen dan, maar heb het maximale eruit gehaalt.
        Last edited by gleke; 17-01-2011, 16:37.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Ik heb er zin in ahah ben benieuwd hoe hoog de concurantie ligt:P ligt ook geheel aan jezelf natuurlijk maartog als ik de fotos van vorige jaar zie vind ik het wel meevallen . maarja weet nog niet wie er dit jaar mee doen

Comment

• Originally posted by erik1982 View Post
            5-6% pffffff Ik ben blij als ik de 12% benader
            ik heb een strategie bedacht, waarmee ik in een gestaag tempo hoop nog wat kracht/massa te pakken. En ondertussen heel erg langzaam vet te verliezen.

In deze periode wordt overall massa vergroot. en iets meer aandacht gegeven aan de lats/bovenkant borst.

richting de laatste twee maanden worden buikspieren, traps extra aangepakt. en zal er wat aan cardio gedaan worden.

in theorie leuk. de vraag is maar net of het ook werkt.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by Bigger faster stronger View Post
              Ik heb er zin in ahah ben benieuwd hoe hoog de concurantie ligt:P ligt ook geheel aan jezelf natuurlijk maartog als ik de fotos van vorige jaar zie vind ik het wel meevallen . maarja weet nog niet wie er dit jaar mee doen
              als je de fotos van punani vind meevallen, dan ben ik benieuwd naar jouw fysiek

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                als je de fotos van punani vind meevallen, dan ben ik benieuwd naar jouw fysiek
                inderdaad, ik las nu al meerdere reacties dat sommige mensen de fysieken vonden tegenvallen, maarja je hoeft hier geen Mr Olympia's te verwachten, behalve dan natuurlijk de mensen met "zelf ingenomen" praatjes..
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Bigger faster stronger View Post
                  Ials ik de fotos van vorige jaar zie vind ik het wel meevallen
                  come at me brah
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

come at me brah
                    hahaha

Wanneer worden de regels gepost?

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      Hmm apart dat je mijn reactie direct gebruikt om direct je eigen vooroordeel te vormen. Ik sprak over de vorige contest waar geen achtergrondeisen aan gesteld waren enkel pose en huidig fysiek. Verder zie ik dan niet jouw logica in, dat ik geen respect zou hebben voor iemand die wederom dit prijzengeld aanbiedt. Het lijkt mijzelf niet meer dan logisch dan dat als Ashley regels/eisen opstelt voor deze contest je hiermee automatisch akkoord gaat, mocht je deel willen nemen, maar goed volgens jou zou ik dat onlogisch vinden en te lui zijn om mij hieraan te houden, mocht ik behoefte hebben om deel te nemen..

Verder ben ik niet echt lui hoor
                      Ey je leest tussen de regels mattie, terwijl ik zulke grote woorden gebruik!
                      Ik zeg niet dat je geen respect hebt, maar dat je lui (passie en afwachtend) bent mbt een wedstrijd met beachboy in de naam. Niet op jou als persoon, slechts op je gedrag. Bovendien stonden er ook boys in zwembroek buiten tussen. Lui ben je niet, je doet aan BB!

Maar genoeg BS hierover, doe wat je wil, Badkamerboy competitie of niet, ik neem het toch allemaal veel te serieus.
                      Ssssmoking

Comment

come at me brah
                        ...:d
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                          ik heb een strategie bedacht, waarmee ik in een gestaag tempo hoop nog wat kracht/massa te pakken. En ondertussen heel erg langzaam vet te verliezen.

In deze periode wordt overall massa vergroot. en iets meer aandacht gegeven aan de lats/bovenkant borst.

richting de laatste twee maanden worden buikspieren, traps extra aangepakt. en zal er wat aan cardio gedaan worden.

in theorie leuk. de vraag is maar net of het ook werkt.
                          Ik ben benieuwd. Je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat je abs niet zichtbaar zijn

Is er al iets bekend over de richtlijn of iemand wel of niet te ecto of te bb is om mee te doen als beachboy?
                          Met een VVM van 82kg en een lengte van 1,79m hang ik wel bij een vp van 10-12% wanneer de regel, lengte-100+-10kg. Terwijl ik nou niet bepaald een BB fysiek heb.

Comment

• Ik vond (dacht fal zijn idee) over lengte -100 en dan een speling van 5-10kg? wel een goed idee.

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                              Ik vond (dacht fal zijn idee) over lengte -100 en dan een speling van 5-10kg? wel een goed idee.
                              Op zich wel. Jammer voor mij.....

Comment

• Originally posted by Marv View Post
                                Ey je leest tussen de regels mattie, terwijl ik zulke grote woorden gebruik!
                                Ik zeg niet dat je geen respect hebt, maar dat je lui (passie en afwachtend) bent mbt een wedstrijd met beachboy in de naam. Niet op jou als persoon, slechts op je gedrag. Bovendien stonden er ook boys in zwembroek buiten tussen. Lui ben je niet, je doet aan BB!

Maar genoeg BS hierover, doe wat je wil, Badkamerboy competitie of niet, ik neem het toch allemaal veel te serieus.
                                Klopt, dat zeg je niet maar je verwijst naar hetgeen dat ik vertelde over regeltjes of iets dergelijks. Ik denk dat je de naam te letterlijk genomen hebt dit vorige jaar, aangezien het toch echt om beachboy fysieken ging en niet om de omgeving, hoewel sommige dit wel gedaan hebben..

Snap trouwens wat je drie woorden daar tussen haakjes doen achter lui, maar dat terzijde..

Andere mogen dus doen wat zij willen, waarom keur je het dan af. Je wilt serieus de regels volgen blijkbaar, maar als er geen eisen aan de achtergronden gesteld waren en ook niet aan de kleding.. Een zwembroek, boxer volstaat toch..
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X