De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij deze wil ik mij ook opgeven. Zal morgen foto's maken en plaatsen. Je moet nu eenmaal een doel hebben he?!

Comment

• Wil misschien ook wel meedoen, ben alleen nog maar 61kg op 1.75m.. Zo rond de 11/12% vet ongeveer, maar denk dat dat simpelweg te weinig massa is om mee te doen hè? Ben wel pas 14, kan altijd volgend jaar meedoen als er nog een komt .

Comment

• Originally posted by Rensko View Post
        Wil misschien ook wel meedoen, ben alleen nog maar 61kg op 1.75m.. Zo rond de 11/12% vet ongeveer, maar denk dat dat simpelweg te weinig massa is om mee te doen hè? Ben wel pas 14, kan altijd volgend jaar meedoen als er nog een komt .
        Stats zijn niet belangrijk voor deelname. Dit wil zeggen dat je, ongeacht je stats, mee mag doen.
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Hehe oké, zal dan binnenkort ook maar foto's posten, gewoon voor het idee en voor wat extra motivatie om te knallen .

Comment

• binnenkort is dus voor 1 feb dus 2 dagen
            Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
              Wat doet iedereen toch moeilijk? Ik kan me haast niet voorstellen dat er tegenwoordig nog (zoveel) mensen zijn die geen simpele digitale camera hebben met zelfontspanner?

5 Minuutjes werk, en je hebt je pics gemaakt...

nou weet je.......het ligt niet altijd zo simpel, soms is het gewoon echt niet goed te zien, bij bepaald licht of iets. Ik heb het voor een ander forum ook weleens gedaan, mijn dochter gevraagd om die foto's te nemen. Maar zo simpel was het toen niet, bij ons resulteerde het in de slappe lach en nog geen foto's.
              Bij sommige jongens misschien in ontmoediging en "laat maar".
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Tsja, dat snap ik ook wel hoor. Ik had zelf een paar dagen eerder nog fototjes gemaakt, waarbij het er een stúk beter uitzag omdat het licht anders was. (Tevens niet net een flinke maaltijd op.) Maar nu had ik geen zin me moe te maken, dus had ik gewoon even snel 3 poses achter elkaar gedaan, zonder me echt moe te maken op ieder klein detail. Het zijn tenslotte enkel de foto's waarmee je aangeeft deel te nemen, en ik heb zoiets van: als de poses er maar (vrij) goed op staan, dan is het voldoende. Moeite doe ik me pas bij de laatste serie foto's.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                  nou weet je.......het ligt niet altijd zo simpel, soms is het gewoon echt niet goed te zien, bij bepaald licht of iets. Ik heb het voor een ander forum ook weleens gedaan, mijn dochter gevraagd om die foto's te nemen. Maar zo simpel was het toen niet, bij ons resulteerde het in de slappe lach en nog geen foto's.
                  Bij sommige jongens misschien in ontmoediging en "laat maar".
                  Ah kom op, dat is toch TE gemakkelijk gedacht. Zo snel opgeven, dat zou juist een aanmoediging moeten zijn!! Als je mij 3,5 jaar geleden (bijna 30 kilo zwaarder) had verteld dat ik me in 2011 zou gaan opgeven voor dit, had ik je ook wel uitgelachen, maar toch! Je moet wel iets hebben om naar toe te werken. Iedereen heeft er iets voor moeten doen (of laten...) toch

Comment

• Originally posted by WK81 View Post
                    Ah kom op, dat is toch TE gemakkelijk gedacht.
                    Absoluut. Maar het zou kunnen dat bij sommige jongens die gedachte wel speelt, toch en dat daarom die foto's nu niet zo hard geplaatst worden.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Denk dat het er eerder aan ligt dat niet iedereen zomaar herkenbaar op het internet wil staan.

Comment

• Dat is ook best verstandig. Maar in de regels staat misschien ook daarom wel dat je een balkje voor je gezicht mag doen enzo.

Comment

• Klopt, maar zoveel privacy geeft een balkje niet (immers je gezicht moet wel herkenbaar blijven). Voor mij in ieder geval niet genoeg, denk dat ik daarom ook niet meedoe. Ik post wel de foto's maar dan in mijn eigen topic (dus onherkenbaar gezicht).

Had er trouwens minder moeite mee gehad als dit topic niet bij events maar bij foto's van members zou staan, daar kunnen alleen members de foto's bekijken.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                            Denk dat het er eerder aan ligt dat niet iedereen zomaar herkenbaar op het internet wil staan.
                            Inderdaad, voor mij een van de redenen dat ik nog een beetje twijfel.. Met een balkje voor enkel je ogen zullen mensen je denk ik nogsteeds herkennen, en je hoofd helemaal wegknippen mag niet..

Edit: zag laatste post van Tommyy niet, maar ik sluit me daar helemaal bij aan!

Comment

• Ik wilde meedoen, maar ik zie hier vanaf aangezien ik me "cut" afgebroken heb vanwege omstandigheden en ik wil optimaal presteren qua conditie en uithouding, dus vandaar.. Verder kan ik minder frequent gaan krachttrainen, dus ik zal niet de optimale resultaten boeken qua massa dus dan maar een jaartje niet
                              "Straight outta gym"

Comment

• ik schaam me niet voor mezelf en ik word ook niet gezocht dus waarom zou ik een balkje voor mijn ogen doen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X