Bij deze wil ik mij ook opgeven. Zal morgen foto's maken en plaatsen. Je moet nu eenmaal een doel hebben he?!
De Bodynet Beachboy Classic 2011
Collapse
X
-
Originally posted by Rensko View PostWil misschien ook wel meedoen, ben alleen nog maar 61kg op 1.75m.. Zo rond de 11/12% vet ongeveer, maar denk dat dat simpelweg te weinig massa is om mee te doen hè? Ben wel pas 14, kan altijd volgend jaar meedoen als er nog een komt .Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostWat doet iedereen toch moeilijk? Ik kan me haast niet voorstellen dat er tegenwoordig nog (zoveel) mensen zijn die geen simpele digitale camera hebben met zelfontspanner?
5 Minuutjes werk, en je hebt je pics gemaakt...
nou weet je.......het ligt niet altijd zo simpel, soms is het gewoon echt niet goed te zien, bij bepaald licht of iets. Ik heb het voor een ander forum ook weleens gedaan, mijn dochter gevraagd om die foto's te nemen. Maar zo simpel was het toen niet, bij ons resulteerde het in de slappe lach en nog geen foto's.
Bij sommige jongens misschien in ontmoediging en "laat maar"."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Tsja, dat snap ik ook wel hoor. Ik had zelf een paar dagen eerder nog fototjes gemaakt, waarbij het er een stúk beter uitzag omdat het licht anders was. (Tevens niet net een flinke maaltijd op.) Maar nu had ik geen zin me moe te maken, dus had ik gewoon even snel 3 poses achter elkaar gedaan, zonder me echt moe te maken op ieder klein detail. Het zijn tenslotte enkel de foto's waarmee je aangeeft deel te nemen, en ik heb zoiets van: als de poses er maar (vrij) goed op staan, dan is het voldoende. Moeite doe ik me pas bij de laatste serie foto's.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Beaudien View Postnou weet je.......het ligt niet altijd zo simpel, soms is het gewoon echt niet goed te zien, bij bepaald licht of iets. Ik heb het voor een ander forum ook weleens gedaan, mijn dochter gevraagd om die foto's te nemen. Maar zo simpel was het toen niet, bij ons resulteerde het in de slappe lach en nog geen foto's.
Bij sommige jongens misschien in ontmoediging en "laat maar".
Comment
-
Originally posted by WK81 View PostAh kom op, dat is toch TE gemakkelijk gedacht."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Klopt, maar zoveel privacy geeft een balkje niet (immers je gezicht moet wel herkenbaar blijven). Voor mij in ieder geval niet genoeg, denk dat ik daarom ook niet meedoe. Ik post wel de foto's maar dan in mijn eigen topic (dus onherkenbaar gezicht).
Had er trouwens minder moeite mee gehad als dit topic niet bij events maar bij foto's van members zou staan, daar kunnen alleen members de foto's bekijken.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostDenk dat het er eerder aan ligt dat niet iedereen zomaar herkenbaar op het internet wil staan.
Edit: zag laatste post van Tommyy niet, maar ik sluit me daar helemaal bij aan!
Comment
-
Ik wilde meedoen, maar ik zie hier vanaf aangezien ik me "cut" afgebroken heb vanwege omstandigheden en ik wil optimaal presteren qua conditie en uithouding, dus vandaar.. Verder kan ik minder frequent gaan krachttrainen, dus ik zal niet de optimale resultaten boeken qua massa dus dan maar een jaartje niet"Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-