ruzie onderling?
De Bodynet Beachboy Classic 2011
Collapse
X
-
Originally posted by gleke View PostDeed het sowieso niet voor het prijzengeld, dus dat maakt me niet veel uit.. We hebben echter wel nog altijd een jury nodig om te oordelen.
Comment
-
Enige uitleg ben ik wel verschuldigd.
Fijn dat jullie de moeite hebben genomen om foto's te posten.
Maar dat hadden jullie ook gedaan als er geen geld prijs beschikbaar was gesteld, alleen nu moest je het met een zichtbare datum doen.
Zo ingewikkeld was het dus ook weer niet.
De reden waarom ik ervan af zie is omdat er niks voor terug krijg.
Vorig jaar ben ik er wel wijzer van geworden. Namelijk de kennis die ik toen nog niet had. Nu is het meeste oud nieuws wat ik voorbij zie komen, is voor mij dat geld niet waard, kan ik beter besteden.
Veel succes met de contest verder.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by frankey View PostEn waarom als ik vragen mag? nemen allemaal de moeite om zo op de foto te gaan staan? en jij zegt dood leuk dit ? vind het een beetje raar..
Ashley stelde geld beschikbaar, hij laat dat niet doorgaan (reden maakt effe niet uit) je hoeft je niet met andermans finaciele zaken te bemoeien.
Kon best zijn dat Ashley financieel het niet rond kon breien en dat hij dat bijv niet aan iedereen wilde vertellen (is niet het geval, maar toch.)
Comment
-
Originally posted by Fitness-maniak View Postbeetje asociale reactie vind je niet?
Ashley stelde geld beschikbaar, hij laat dat niet doorgaan (reden maakt effe niet uit) je hoeft je niet met andermans finaciele zaken te bemoeien.
Kon best zijn dat Ashley financieel het niet rond kon breien en dat hij dat bijv niet aan iedereen wilde vertellen (is niet het geval, maar toch.)Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostEnige uitleg ben ik wel verschuldigd.
Fijn dat jullie de moeite hebben genomen om foto's te posten.
Maar dat hadden jullie ook gedaan als er geen geld prijs beschikbaar was gesteld, alleen nu moest je het met een zichtbare datum doen.
Zo ingewikkeld was het dus ook weer niet.
De reden waarom ik ervan af zie is omdat er niks voor terug krijg.
Vorig jaar ben ik er wel wijzer van geworden. Namelijk de kennis die ik toen nog niet had. Nu is het meeste oud nieuws wat ik voorbij zie komen, is voor mij dat geld niet waard, kan ik beter besteden.
Veel succes met de contest verder.
Comment
-
Robin, wat doe je ertegen?
Maar nu de kop van de slang is, stel ik voor dat we weer even orde op zaken stellen. Mij lijkt het prima als het geheel toch door een jury beoordeeld wordt, en dan het liefste 3 vrouwen vanwege het beachboygehalte.
-Pinada, heb jij nog interesse om te blijven jureren?
-Beadien, heb jij interesse om ashleys taak over te nemen, aangezien je eerder al interesse toonde?
-Wie was het 3e jurylid ook alweer?
Verder lijkt het me prima als we de regels gewoon verder zoveel mogelijk houden zoals ze waren, dit scheelt een hoop gedoe. Oftewel: vaste poses, en een tussenstandfoto in april.
Tot slot kon ik me herrineren dat een aantal mensen het niet eens waren over de einddatum, dat het te vroeg zou kunnen zijn, en dat die eigenlijk gewoon dezelfde zou moeten zijn als vorig jaar (10 juli) Nu vind ik het ook best wel triest om die direct te verschuiven, terwijl ik niet eens 'de organisator' ben, maar me dunkt dat als de meerderheid van de deelnemers het wil, het toch terecht is.+
Begrijp me verder niet verkeerd, dit is geen coupe ofzo, maar ik hoop hiermee te voorkomen dat we besluitloos door blijven zwetsen tot aan de zomer.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Ja laten we even wachten op de andere jury leden.. weet niet hoe jullie admins zitten met sponsor van supp die hier hun aanbiedingen posten? misschien wat te regelen voor paar prijzen tegen inkoops prijs of gratis? Ik wil evt wat geld beschikbaar stellen om wat te regelen...Een dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment