De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ruzie onderling?

Comment

• Deed het sowieso niet voor het prijzengeld, dus dat maakt me niet veel uit.. We hebben echter wel nog altijd een jury nodig om te oordelen.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Who cares, wel de reden aub

Comment

• Originally posted by gleke View Post
          Deed het sowieso niet voor het prijzengeld, dus dat maakt me niet veel uit.. We hebben echter wel nog altijd een jury nodig om te oordelen.
          Juist, beetje rare gang van zaken dat wel (zolang we in ieder geval niks weten), maar goed het is Ashley zijn goed recht.

Comment

• Enige uitleg ben ik wel verschuldigd.

Fijn dat jullie de moeite hebben genomen om foto's te posten.
            Maar dat hadden jullie ook gedaan als er geen geld prijs beschikbaar was gesteld, alleen nu moest je het met een zichtbare datum doen.

Zo ingewikkeld was het dus ook weer niet.
            De reden waarom ik ervan af zie is omdat er niks voor terug krijg.
            Vorig jaar ben ik er wel wijzer van geworden. Namelijk de kennis die ik toen nog niet had. Nu is het meeste oud nieuws wat ik voorbij zie komen, is voor mij dat geld niet waard, kan ik beter besteden.

Veel succes met de contest verder.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Ok, en is de rest van de jury nog wel intact? Zou leuk zijn als het gewoon doorgaat dit jaar.

Comment

• Het is ook niet om het geld te doen, persoonlijk vind ik het raar dat je geld beschikbaar stelt voor kennis?? Dat heeft toch niks met die te maken of ben ik nou gek?? Maar goed bedankt voor niks dan
                Een dag niet getraind...

Comment

• Vorig jaar met vooral de inzet van Punani hebben velen toch het een en ander geleerd over bodyfat verlagen, dus kam me de reactie van Ashley wel voorstellen.

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                    En waarom als ik vragen mag? nemen allemaal de moeite om zo op de foto te gaan staan? en jij zegt dood leuk dit ? vind het een beetje raar..
                    beetje asociale reactie vind je niet?
                    Ashley stelde geld beschikbaar, hij laat dat niet doorgaan (reden maakt effe niet uit) je hoeft je niet met andermans finaciele zaken te bemoeien.
                    Kon best zijn dat Ashley financieel het niet rond kon breien en dat hij dat bijv niet aan iedereen wilde vertellen (is niet het geval, maar toch.)

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      beetje asociale reactie vind je niet?
                      Ashley stelde geld beschikbaar, hij laat dat niet doorgaan (reden maakt effe niet uit) je hoeft je niet met andermans finaciele zaken te bemoeien.
                      Kon best zijn dat Ashley financieel het niet rond kon breien en dat hij dat bijv niet aan iedereen wilde vertellen (is niet het geval, maar toch.)
                      Volgens mij moet jij is nadenken voordat je iets schrijft.. Heb ik in dat bericht over het geld gehad? NEE dus klets niet, vind het alleen jammer dat hij zomaar eruit stapt zonder reden?? terwijl wij toch best moeite hebben gedaan om volgens zijn regels iets te doen. (reden is nu wel gegeven)
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                        Enige uitleg ben ik wel verschuldigd.

Fijn dat jullie de moeite hebben genomen om foto's te posten.
                        Maar dat hadden jullie ook gedaan als er geen geld prijs beschikbaar was gesteld, alleen nu moest je het met een zichtbare datum doen.

Zo ingewikkeld was het dus ook weer niet.
                        De reden waarom ik ervan af zie is omdat er niks voor terug krijg.
                        Vorig jaar ben ik er wel wijzer van geworden. Namelijk de kennis die ik toen nog niet had. Nu is het meeste oud nieuws wat ik voorbij zie komen, is voor mij dat geld niet waard, kan ik beter besteden.

Veel succes met de contest verder.
                        Beetje raar verhaal ashley...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                          Beetje raar verhaal ashley...
                          Heb ik mooi maling aan nibor.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Robin, wat doe je ertegen?

Maar nu de kop van de slang is, stel ik voor dat we weer even orde op zaken stellen. Mij lijkt het prima als het geheel toch door een jury beoordeeld wordt, en dan het liefste 3 vrouwen vanwege het beachboygehalte.

-Pinada, heb jij nog interesse om te blijven jureren?
                            -Beadien, heb jij interesse om ashleys taak over te nemen, aangezien je eerder al interesse toonde?
                            -Wie was het 3e jurylid ook alweer?

Verder lijkt het me prima als we de regels gewoon verder zoveel mogelijk houden zoals ze waren, dit scheelt een hoop gedoe. Oftewel: vaste poses, en een tussenstandfoto in april.

Tot slot kon ik me herrineren dat een aantal mensen het niet eens waren over de einddatum, dat het te vroeg zou kunnen zijn, en dat die eigenlijk gewoon dezelfde zou moeten zijn als vorig jaar (10 juli) Nu vind ik het ook best wel triest om die direct te verschuiven, terwijl ik niet eens 'de organisator' ben, maar me dunkt dat als de meerderheid van de deelnemers het wil, het toch terecht is.+

Begrijp me verder niet verkeerd, dit is geen coupe ofzo, maar ik hoop hiermee te voorkomen dat we besluitloos door blijven zwetsen tot aan de zomer.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Goede post, 3e jurylid was volgens mij Janneke.

Leukste is inderdaad dat de jury volledig bestaat uit vrouwen.

Comment

• Ja laten we even wachten op de andere jury leden.. weet niet hoe jullie admins zitten met sponsor van supp die hier hun aanbiedingen posten? misschien wat te regelen voor paar prijzen tegen inkoops prijs of gratis? Ik wil evt wat geld beschikbaar stellen om wat te regelen...
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X