Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
BB / PL Seminar - 16-11-2014 Fitness Boulevard Den Haag
Van ademhaling tot lockout en alles wat daar tussen in valt.
Tijd om individueel te oefenen en tips / pointers te krijgen voor het verbeteren van de grote 3.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Nope die willen we overslaan mbt de split training.
We willen focussen op andere technieken en oefeningen binnen de verschillende spiergroepen.
Naderhand is er tijdens de vrije training / Eten / BP wedstrijd nog genoeg tijd over om naar de grote 3 te kijken als daar behoeft voor is.
We hebben daarvoor tijd geneog ingebouwd.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Nope die willen we overslaan mbt de split training.
We willen focussen op andere technieken en oefeningen binnen de verschillende spiergroepen.
Naderhand is er tijdens de vrije training / Eten / BP wedstrijd nog genoeg tijd over om naar de grote 3 te kijken als daar behoeft voor is.
voor degenen die mijn vorige post gemist hadden omdat hij zo snl verwijdert werd..... ik heb er super veel zin in
.
Gezellig dat je ook.komt dinky
de wens was om het aardig ontopic te houden. Gemier over natty of niet meedoen leek in mijn ogen niet van toepassing. Met name ook omdat diegene die er over begon niet komt
Vandaar dat ik grotendeels posts die daarmee in verband stonden heb verwijderd. O.a die van de 0.02 cd cent welke je denk ik bedoeld.
Daarmee gezegd zeer respect voor je drive en je gewoon je ding doet. Ongeacht wat de rest doet.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment