Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sakurakilla View Post
    HEY ATTA!!!! AKA generalIx begin maar warm te lopen...hierbij vraag / daag ik jou uit om mee te doen met deze competition (het is alleen maar positief.)

tegelijkertijd daag ik punani ook uit haha

@nex- omdat punani 95% van jou is wens ik je good luck want next year heeft hij 3 wedstrijden

Maakt mij niks uit als ik verlies, zal vanavond ook wel van Atta verliezen maar he, zoals je zei... het is alleen maar positief.

Comment

Hoe kunnen mensen hier nou voor de beste zijn, als ik niet eens mee doe?

Comment

Originally posted by Broes View Post
        Hoe kunnen mensen hier nou voor de beste zijn, als ik niet eens mee doe?
        vandaar broes....daarom zeggen we duidelik voor de beste... en daarom doe jij niet mee

Comment

Crap waarom is dit nu al? zit nu aan de Cut voor een aantal maanden anders had ik wel mee willen doen last best zegge ze tog
          DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

December is pas over ong 6 maanden hoor
            ik denk niet dat jij 24 weken gaat cutten en dat is ook echt teveel van het goeie

Comment

owwh damn , ik kan niet lezen

eens kijke tegen die tijd, flink aan de Cut nu.. en zit nog in me begin periode dus dan gain je facking snel, heb ik gehoord. Niet dat ik aan jullie niveau behoort maar ach.

Last is the BEST

Comment

Zullen zien. December is nog te ver weg

Comment

Klopt, Mja met jouw hulp Moet toch lukken

Comment

heey flastyr waarom doe jij niet mee (kan je alvast in je achterhoofd zetten)

Comment

ahha is niet eerlijk ik ga vanaf januari in wedstrijd voorbereiding

maar goed ik doe mee vanaf 1 december!

Comment

Dat wordt een schitterend foto archief hier op bodynet!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Dat wordt een schitterend foto archief hier op bodynet!
                          Inderdaad! Ik ben heel benieuwd of we een mooie progressie-lijn gaan zien van deze jongens.
                          Het is wellicht leuk om een paar tussenstand data vast te zetten. Anders raakt het wat in de vergetelheid en is de drive er een beetje uit. Het is namelijk best een lange periode.

Lijkt me ook grappig om een poule te beginnen
                          Uitslag tussenstand en uitslag eindstand voorspellen...
                          30 juni 2008: 35 jaar, 1.82 lang, 72 k zwaar, 15,3% vet --- tweede doel : Op naar de 80 kilo!...en meer tiet ---

Comment

allemaal weddenschappen hierzo alsof het paardenraces zijn ofzo
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Yup en jij bent onze paard.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                                heey flastyr waarom doe jij niet mee (kan je alvast in je achterhoofd zetten)
                                Winter maanden, bulken, dus gaan we voor kracht stats als competitie? Wie het zwaarst kan met de grote 3 eind februari? Of waar wordt op gejureerd?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X