Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
morgen is het 1dec dus ....
dus vroeg me af hoe we moesten poseren voor de camera
rug, borst/buik/armen en benen?
denk dat gewoon iedereen die meedoet zijn eigen poses doet ( wat hij/zij zelf wilt ), maar deze poses moet je dan ook bij de eindfoto's gebruiken
of zeggen we iedereen dezelfde poses?
Maar hoeveel mensen gaan er eigenlijk meedoen? Misschien ff een nieuw topic openen met less bullshit En daarin een lijstje met alle contestants, stats en bijbehorende foto's.
Wat ook wel handig kan zijn, is dat er standaard poses zijn die je erin moet doen, dat iedereen er min of meer hetzelfde op staat, wat weer makkelijker vergelijkt (anders is het haast onmogelijk).
verder heb ik echt helemaal geen verstand van poseren, dus als er iemand in detail wil treden: graag
Ik zat zelf te denken aan
rug
rug + dubbele biceps
borst
quads
Extra (wat jij zelf wilt maar moet je op het einde weer doen)
verder je eigen afmetingen erbij zetten dit is geen must maar wel handig
Lengte
Gewicht
vetpercentage
afmeting
nek
borst
armen
onderarmen
taille
quads
kuiten
Verder heb ik nog 1 mededeling
1 tm 3 december heb ik niemand om me heen thuis (dedicated moet waarschijnlijk werken of bij zijn meid) en pas 4 dec komt mijn meid
en kan ze pas in de ochtend een foto van me gehele lichaam maken
hoop niet dat dit heel erg is anders moet ik wat anders verzinnen
We schuiven het door naar 10 december hoe klinkt dat?
lol waarom niet meteen tot volgend jaar
ok binnen 1 week moeten de pics online zijn dus dussen 1 en 8 dec moet van iedereen alles online zijn
Wat denken jullie
nieuwe topic openen (vanavond nog) om het overzichtelijker te houden kwa progressie (sorry dso gehehe) of gewoon heirin doorgaan en op pagina xxx nogwat pas de foto's door elkaar komen
het lijkt me verstandiger gewoon alles op pagina 1 en 2...zo kunnen we na een paar mandne makkelijker checken
gewoon je hebt 1 week de tijd om te posten wel met de krant erbij.
dus van 1 t'm 7 en krantje van die dag erbij doen en die dag online gooien.
afmetingen erbij zetten en klaar.
poses vind ik dat iedereen het zelfde doet en dan 1tje waar je trots op bent ofzo. dus achterkant, voorkant, benen & 1naar keus
maar mij maakt niet zo veel uit ik doe gewoon mijn werk en dat is trainnen en eten!
poses vind ik dat iedereen het zelfde doet en dan 1tje waar je trots op bent ofzo. dus achterkant, voorkant, benen & 1naar keus
maar mij maakt niet zo veel uit ik doe gewoon mijn werk en dat is trainnen en eten!
@ ijsblok: Thnx man Ik ben zelf echt zwaar teleurgesteld in de foto's. Voor mn gevoel zie ik er in het echt veel groter uit.
Ik denk dat ik nu het meest blij ben met mn benen (vooral quads). Armen vind ik redelijk oke ja. Borst beetje schraal en rug wel oke. Lang niet genoeg tho! Veel meer rear delts en beetje lats. En onderrug maar dat komt goed met 2x deadliften per week
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
voor biceps doe ik trouwens alleen preacher curls als iso (naast chinnen wide, pendlay row wide, BOR dumbell neutraal en low row small)
voor triceps op dit moment skullcrusher (wat heb ik deze oefenin onderschat!!!) en single handed push downs palms up.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment