Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Helaas gaat het hier niet om kracht.

Comment

was een reply waar ze het icm met kracht meting doen, maar in bulken ben ik niet zo heel goed zoals je zelf weet :P

Comment

hoe bedoel je je bent niet goed in bulken....
        het is over 6 maanden er is nog heel veel tijd om te leren hoe alles moet

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          hoe bedoel je je bent niet goed in bulken....
          het is over 6 maanden er is nog heel veel tijd om te leren hoe alles moet
          Hij weet ondertussen wel hoe het moet, hij moet gewoon vretennnnnn

Comment

en dat durven er veel niet. Ik durf te wedden dat hier weinig mensen zijn die echt durven te bulken.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ehhem... daar ben ik zeker geen een van. Me love bulking.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                en dat durven er veel niet. Ik durf te wedden dat hier weinig mensen zijn die echt durven te bulken.
                Tjah ik dacht er eerst ook over na om te bulken, en nu ik ben begonnen moet ik zegen dat het eigenlijk heel goed voelt Zie nu al kleine verschillen in kracht en massa, en klere gaan ook strakker zitte. Ben nu komende maandag 3 weken bezig en heb dan al ongeveer 3 kilo gewonnen.
                Dusja hopen dat deze kerels ook heel hard gaan bulken...

Comment

wat versta jij onder echt bulken??

Comment

mensen die niet net 100 kcal boven behoeften gaan eten maar er zeker zo'n 300 tot 500 kcal boven gaan zitten en dan ook zware compounds gaan trainen in circuitvorm met maar 20 sec rust tussen elke set!

Comment

mensen die niet net 100 kcal boven behoeften gaan eten maar er zeker zo'n 300 tot 500 kcal boven gaan zitten en dan ook zware compounds gaan trainen in circuitvorm met maar 20 sec rust tussen elke set!

300 tot 500 kcal extra is idd erg weinig

ben nu bezig met nieuwe bunk schema
                      en zit nu al op 6500kcal en eb nog niet helemaal klaar
                      wil straks rond de 7500 kcal uit komen
                      moet toch genoeg zijn

Comment

ik bedoel dus ook minimaal 300 tot 500 kcal extra. In mijn bulk vrat ik meer dan 5000 kcal per dag met uitschieters naar 11.000.
                        Maar dat waren dan strongman trainingsdagen als ik zo veel at.

Comment

ik bedoel dus ook minimaal 300 tot 500 kcal extra. In mijn bulk vrat ik meer dan 5000 kcal per dag met uitschieters naar 11.000.
                          Maar dat waren dan strongman trainingsdagen als ik zo veel at.

ja vriend van mij doet mee aan sterkste man
                          ben toen mee geweest in maastricht en a'dam
                          had zijn schema gezien
                          10.000kcal is normaal
                          en 350gr+ eiwitten
                          maar ja dan is ook gewoon neus dicht en eten eten eten
                          kots neigingen gewoon door eten

Comment

Ik weet het. Ik heb ook wel es nachten dat ik door het vele vreten gewoon last krijg van zware zuuraanvallen. Maar dan pak ik weer een rennie en ga gewoon weer door. Als het echt te ver gaat vervang ik veel vaste maaltijden door vloeibare.

Comment

Maar "echt" bulken heeft ook geen zin als je 5 kilo aankomt waarvan 3 vet is. Je moet wel zorgen dat de winst verhouding voor spieren op minimaal60% ligt en vet op max 40% Anders schiet het ook niet op.
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

precies dino.. daarbij komt dat mensen denken heel snel heel veel kcal te eten. valt meestal ook wel mee.

6500kcal dieet en je gaat naar 7500kcal. post hem eens ik ben benieuwd of ik ook op die waardes komt.

Ik heb weleens 5200kcal gegeten. Als je schoon eet is dit een heleboel. Ik prefeer toch gewoon 500kcal boven onderhoud(dat is voor de meeste dus minder dan 4000kcal).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X