Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In mijn ogen wie het meest resultaat boekt. Of je nou gaat bulke of cutten.

Comment

Yay subjectief waar dus geen winnaar uit voort kan komen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Yay subjectief waar dus geen winnaar uit voort kan komen
        Hehe niet verwacht dat ik het ooit nog eens met je eens zou zijn

Comment

het is een bodybuilding forum en dat is een jury sport! dus logische dat het om fysiek gaat en dat het subjectief is.

Comment

Originally posted by punani View Post
            het is een bodybuilding forum en dat is een jury sport! dus logische dat het om fysiek gaat en dat het subjectief is.
            Ja maar als de een al veel groter is dan de ander kan die dus nooit meer winnen toch=

Comment

waarom niet een multi grouped wedstrijd, nex wil graag met General en de gene in zijn Omvang/statts? en dan bijv nog 2 sub groepen? zo als beginner en ultra noob(as me) affijn je snapt het idee vast
              DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Inderdaad Quibus...

Op BB toernooien heb je verschillende groepen zodat de competitie nog enigsinds gelijk is. En wat voor mensen die kracht/powerlift/strongman gericht trainen? Die zouden automatisch niet mee kunnen doen aan deze competitie.

Dus wat zijn nu enigsinds leidraden? Op DBB wordt er een competitie opgezet als race wie er bijvoorbeeld het eerste 100kg bankdrukt ofzo. Dat is tenminste duidelijk.

Comment

zou toch niet eerlijk zijn, als general nu 80 drukt en nex bijvoorbeeld 100 dan heeft nex toch al een voorsprong. ..

Verder lijkt het me ok wel vet om een paar tussenfases te bepalen waar ze nog fotos posten om de progressie bij te houden

Comment

Het gaat erom wie het meeste resultaat boekt... dus general is bijvoorbeeld van de 80kg naar de 90 gegaan... terwijl ik van de 90 naar de 110 ben gegaan... ik zeg nu maar wat.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                      Yup en jij bent onze paard.
                      haha wat jij wil
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

helemaal met nex eens
                        ik heb dit gestart puur voor motivatie..iemand die wilt gaan cutten in deze periode en gaat van bijv 25% fat naar 8% ripped (bijwijze van spreken) is een hele mooi prestatie

tegelijkertijd iemand die ripped is dat onwijs huge wordt

zie het maar als een multicontest
                        Last edited by GeneralIx; 27-06-2008, 21:26. Reason: Even je aanpassing geïntegreerd.

Comment

Ja maar wat is dan beter 10 kilo spieren aankomen in de buld of 10 kilo vet verliezen in de cut~?

Comment

Dat is allebei even.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Ja maar wat is dan beter 10 kilo spieren aankomen in de buld of 10 kilo vet verliezen in de cut~?
                              dat is inderdaad allebij even

je wilt tog niet 10kilo spieren aankomen in de cut
                              en 10 kilo spieren verliezen in de bulk

Comment

leuke contest, dat met kracht lijkt me wel leuk, zit nog kwa kracht redelijk gelijk aan vorig jaar al ben ik wel 7 kilo droog aangekomen (kwam toevallig oud schema tegen van toen)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X