Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
elke maand kan best dan zie je mischien niet meteen progressie maar dan kijk je daar maar ffies overheen.
en zien we iedereen hoevaak ze zonnen met kleur verandering
nexxieepexxieee... we gonna get huge!!! maar beware.. want ik ga echt niet om naar je kijken.. mischien zul je iets meer met je hoofd naar boven moeten kijken aan het einde van de competitie als je me wilt aanspreken
kom op mensen meedoeen het is niks te verliezen hier alleen massa en vet win je hier
Je weet dat je het moeilijk gaat krijgen aangezien je meer weet dan andere over onze competitie.
Maar even een tip, ga aub lean bulken en dat moet je vol houden, ik ben goed begonnen maar later is het slecht gegaan, ben steeds meer gaan eten (en slechter) en check mijn vp nu. Niet handig...
Je weet dat je het moeilijk gaat krijgen aangezien je meer weet dan andere over onze competitie.
Maar even een tip, ga aub lean bulken en dat moet je vol houden, ik ben goed begonnen maar later is het slecht gegaan, ben steeds meer gaan eten (en slechter) en check mijn vp nu. Niet handig...
ja hoor nexie als je nou mijn topic leest zie je helemaal wat ik van plan ben.. je mag er ook op reageren als je wilt :P
en ik denk dat jij het moeilijk gaat krijgen muahah ik ben 100% motivation en jij 98%.. Ja moet een beetje spanning maken tog anders is het niet spannend
1 januarie komen nieuwe foto's van mij. We weten allemaal hoe sakura erbij staat maar niet hoe ik erbij sta. Verzoek aan suikergorilla.... ook jij plaatst op 1 januarie een nieuwe foto.
1 januarie komen nieuwe foto's van mij. We weten allemaal hoe sakura erbij staat maar niet hoe ik erbij sta. Verzoek aan suikergorilla.... ook jij plaatst op 1 januarie een nieuwe foto.
verzoek aan pexie...om voor 1 dec ene foto te plaatsen
ik had een paar maanden geleden wel over dit topic gelezen, maar wist nog niet dat het pas 1 december begint. Ik wil opzich ook wel meedoen
Gewoon voor 1 december 4 poses fotograferen en hier posten neem ik aan? En dan knallen tot? februari ofzo?
ik hoor het wel. En iedereen die hieraan meedoet: succes mannen
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment