Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

thats true

doe je mee punani

Comment

elke maand kan best dan zie je mischien niet meteen progressie maar dan kijk je daar maar ffies overheen.
      en zien we iedereen hoevaak ze zonnen met kleur verandering
      Calisthenics / Street workout

Comment

uhh zonnen...nee niet voor mij >.<

Comment

Hallo, lol nee bijna december suikergorilla. Of ja bijna... 3 maandjes nog. Wie deden er nog allemaal mee?

Comment

nexxieepexxieee... we gonna get huge!!! maar beware.. want ik ga echt niet om naar je kijken.. mischien zul je iets meer met je hoofd naar boven moeten kijken aan het einde van de competitie als je me wilt aanspreken

kom op mensen meedoeen het is niks te verliezen hier alleen massa en vet win je hier

Comment

Echter dat gaat niet gebeuren aangezien ik nog altijd langer ben lol.

Comment

Nex.. gear up bro.. vandaag besloten dat ik zondag begin met bulken =)
                get ready its going to be a ruff ride starting december

Comment

Je weet dat je het moeilijk gaat krijgen aangezien je meer weet dan andere over onze competitie.

Maar even een tip, ga aub lean bulken en dat moet je vol houden, ik ben goed begonnen maar later is het slecht gegaan, ben steeds meer gaan eten (en slechter) en check mijn vp nu. Niet handig...

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Je weet dat je het moeilijk gaat krijgen aangezien je meer weet dan andere over onze competitie.

Maar even een tip, ga aub lean bulken en dat moet je vol houden, ik ben goed begonnen maar later is het slecht gegaan, ben steeds meer gaan eten (en slechter) en check mijn vp nu. Niet handig...
                    ja hoor nexie als je nou mijn topic leest zie je helemaal wat ik van plan ben.. je mag er ook op reageren als je wilt :P

en ik denk dat jij het moeilijk gaat krijgen muahah ik ben 100% motivation en jij 98%.. Ja moet een beetje spanning maken tog anders is het niet spannend

Comment

• 1 januarie komen nieuwe foto's van mij. We weten allemaal hoe sakura erbij staat maar niet hoe ik erbij sta. Verzoek aan suikergorilla.... ook jij plaatst op 1 januarie een nieuwe foto.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                        1 januarie komen nieuwe foto's van mij. We weten allemaal hoe sakura erbij staat maar niet hoe ik erbij sta. Verzoek aan suikergorilla.... ook jij plaatst op 1 januarie een nieuwe foto.
                        verzoek aan pexie...om voor 1 dec ene foto te plaatsen

Comment

• huh hoezo dat nou weer?

Comment

• denk dat suikergorilla zich nu nog niet volgegeten heeft met kerst

Comment

• zou graag meedoen, maar ook al maken stats niet uit, mijn kippebeentjes komen niet op de foto

good luck guys, may the best win
                              Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

• ik had een paar maanden geleden wel over dit topic gelezen, maar wist nog niet dat het pas 1 december begint. Ik wil opzich ook wel meedoen

Gewoon voor 1 december 4 poses fotograferen en hier posten neem ik aan? En dan knallen tot? februari ofzo?

ik hoor het wel. En iedereen die hieraan meedoet: succes mannen
                                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X