Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by sakurakilla View Post
    Lol erik thenx haha maar je post het in verkeerde topic :P
    Da krijg je met al die topics die je hebt gestart met competition sakura
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Zegt degene die voor 15 euro per week eet... cheap ass :P
      hoe dan want dat mag je wel eens uitleggen aan mij want als ik daar de goeie shit voor kan krijgen wil ik het graag horen.
      Calisthenics / Street workout

Comment

• is goed ijsblok, je mag mijn shit hebben van de hele week voor 15 euro. geloof me... das goeie shit

ps.... deze is wat voor de quote topic
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Hehehe.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by bruce View Post
            is goed ijsblok, je mag mijn shit hebben van de hele week voor 15 euro. geloof me... das goeie shit

ps.... deze is wat voor de quote topic
            Wat voor shit? Slappe waterige shit? stevige dampende shit? wat?!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Wat voor shit? Slappe waterige shit? stevige dampende shit? wat?!
              haha, ik bedoelde gewoon je voer van 1 week
              Calisthenics / Street workout

Comment

oh shit! Hou het on-topic demmit!!!
                zie bovenste quote lol

Comment

• at sakura je borst loopt wel goed alleen je armen hebben nog een lange weg te gaan. je hebt niet echt progressie gemaakt met je armen hoe komt dat?

Comment

• je vetpercentage schat ik eerder op 14 %, want je hebt nog aardig wat vet rond je buik zitten.

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
                      je vetpercentage schat ik eerder op 14 %, want je hebt nog aardig wat vet rond je buik zitten.
                      er is een verschil met vocht en vet.. en ik geloof dat er behoorlijk veel vocht in mijn lichaam is =) en minder vet..

Comment

er is een verschil met vocht en vet.. en ik geloof dat er behoorlijk veel vocht in mijn lichaam is =) en minder vet..
                        dat kan wel zo zijn, maar bij jou is het duidelijk te zien dat het ver van de 11.3% zit. je ziet bij jou helemaal geen defenitie. en dat is normaal bij 11% toch goed zichtbaar. probeer anders is te googlen en vergelijk is jou foto met iemand die ook 11% heeft

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
                          dat kan wel zo zijn, maar bij jou is het duidelijk te zien dat het ver van de 11.3% zit. je ziet bij jou helemaal geen defenitie. en dat is normaal bij 11% toch goed zichtbaar. probeer anders is te googlen en vergelijk is jou foto met iemand die ook 11% heeft
                          Als je heel even wacht ga ik aan de vochtafdrijvers... zal je wel opeens heel iets anders zeggen

Comment

Als je heel even wacht ga ik aan de vochtafdrijvers... zal je wel opeens heel iets anders zeggen
                            je doet je best. maar dat zal aan je vetpercentage niks verschillen. er moeten nog heel wat kilo's af voordat jij aan de 11.3% zit.

Comment

Krijg je weer een vocht kop :P

Comment

Ga je het podium op of zo? Ik vind het knap dat je zo gedreven bent maar ik zou toch graag de motivatie achter jouw drive willen weten..
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X