Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik ga proberen morgen foto's te maken en anders 't weekend.
    lkkr gedaan leo zal is kijken wat de weegschaal tegen mij zegt en de foto's
    Calisthenics / Street workout

Comment

• Schuin bankdrukken mag je wat meer gaan doen. Je borst mag idd iets meer.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• loop sta je altijd met je schouders zo naar voren als in de pose? is totaal iets anders maar viel me gewoon even op.( lijkt alsof je beetje ingedoken staat ) maar gaat lekker man =) je rug word nice. (Y)

Comment

• Kun zeker mooi resultaat zien aan je schouders... Vroeger "hingen" ze veel meer vind ik
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Schuin bankdrukken mag je wat meer gaan doen. Je borst mag idd iets meer.
            Ik bank al een tijdje alleen nog maar schuin (ik neem aan dat je incline bedoelt, maar ik doe ook standaard declines. Flat bijna nooit)

Originally posted by Posseltje View Post
            loop sta je altijd met je schouders zo naar voren als in de pose? is totaal iets anders maar viel me gewoon even op.( lijkt alsof je beetje ingedoken staat ) maar gaat lekker man =) je rug word nice. (Y)
            Op welke pose doel je? En ik loop/sta nooit zo nee

En thnx

Originally posted by Sancho View Post
            Kun zeker mooi resultaat zien aan je schouders... Vroeger "hingen" ze veel meer vind ik
            Bedankt man
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Je bent aardig bezig leo. Werk aan het poseren dat is een hele slechte punt van je. Je hebt volgens mij "meer" dan wat je op de foto's laat zien, en dat vanwege de matige poses.

Comment

• Ik bedoel dus idd deze oefening:

Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                  Je bent aardig bezig leo. Werk aan het poseren dat is een hele slechte punt van je. Je hebt volgens mij "meer" dan wat je op de foto's laat zien, en dat vanwege de matige poses.
                  Thnx Ja was eerste keer dat ik wat probeerde. Ik deed het ook met zelfontspanner en dan moest ik vaak wat lager staan of stond ik er net niet helemaal lekker op. Ik moet ook zeggen dat ik het niet echt eens ben met het beeld dat de foto's laten zien.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Ik bedoel dus idd deze oefening:

Ja die doe ik in vrijwel elk schema wel. Icm declines dus. Barbell en dumbells afgewisseld en soms een cable press/fly erbij.
                  22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Maar kom op met die foto's stelletje helden! (behalve sakurakilla dan). Of is iedereen ineens bang geworden?

POK?

POOOOK POK POK..

POKOOOOOOK

Comment

• ja ik w8 ook nog op die foto's ^^

Comment

• rustig jongens
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

• Ziet er netjes uit leoo!
                          Morgen ff maken!(doe ook nog mee hoor)
                          Status:bulking

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
                            Maar kom op met die foto's stelletje helden! (behalve sakurakilla dan). Of is iedereen ineens bang geworden?
                            Zegt de persoon die zn lovehandels naar voorn trekt op zn foto

j/k bro
                            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• ze staan erop, zie niet echt verschil moet ik zeggen.

leo:
                              rug vindt ik erg vooruit gegaan, alleen meer op schouders richten
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

• Ik zie eerlijk gezegd ook niet echt veel verschil. Kuiten lijken wel wat vooruit te zijn gegaan (kan ook door lichtval komen, heb je een bouwlamp ofzo in je kamer hangen? )

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                                leo:
                                rug vindt ik erg vooruit gegaan, alleen meer op schouders richten
                                Thnx Schouders zijn inderdaad ook probleemgebieden. Moest een HELE tijd rustig aan doen, omdat ik mn rechterschouder wat had verneukt met cable side raises.

Alleen nog boksertje en ijsblok!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X