Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is allemaal wel leuk honderduizend uit te geven per maand maar dat heb ik niet ....
    Calisthenics / Street workout

Comment

• Heb je ook niet nodig.

Comment

• Originally posted by leipe ouwe View Post
        hoe wil je met 300 euro 250 gram eiwitten naar binnen eten elke dag,en dan de rest nog.
        Iemand die weet bestwel wat hij met zijn lichaam doet,nee is er ook. Of bem je dan met 24 jaar nog te beinvloeden.
        en als ik voor 20 euro elke dag eten koop dan heb ik doorzettings vermogen genoeg,,,,,want dat vreten naar de 5000 kcal doe je niet voor de lol
        3000kcal is net geen 200 euro in de maand als je goed inkoopt. 40,- a 50,- per week en dan koop ik zelfs nog dure snoep er bij voor dat bedrag. Als ik het strikt doe heb je aan 160 euro per maand genoeg voor 3000kcal. 250-300gr proteine en idem aan kh's, 100gr vetten.

En dan koop ik niet eens bij de goedkoopste. Anders kun je nog naar de Lidl en groot in slaan om het nog goedkoper te hebben.

Dus 600 euro per maand aan boodschappen is absurd. Zelfs als je 5000kcal moet hebben. Voor 600 sla je zo'n 9000kcal in aan voedsel per dag.

Comment

• Ik zat elke dag tussen de 4000 en 6000, en ik was dus no fucking way 600 euro per maand kwijt aan voer. Wat Falstyr zegt: beetje nadenken, naar een goedkopere winkel gaan of groot inslaan. Als je echt zo 'beestachtig' veel eet komt da toch wel op.

En dan zat ik rond de 400 gr. eiwitten per dag Leipe.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• foto's staan erop

@de rest
            Tjah hangt ervan wat de budget van die persoon is en wat hij wilt kopen
            500gr rosbief is al gauw bijna 7 euro bijvoorbeeld. Ga je lux inkopen.. rosbief kogelbiefstuk hertenbiefstuk etc.. dan kom je al gauw richting de 600

Comment

• Bruut baasje!

Schitterend hoe je vooruit bent gegaan, respect!
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                3000kcal is net geen 200 euro in de maand als je goed inkoopt. 40,- a 50,- per week en dan koop ik zelfs nog dure snoep er bij voor dat bedrag. Als ik het strikt doe heb je aan 160 euro per maand genoeg voor 3000kcal. 250-300gr proteine en idem aan kh's, 100gr vetten.

En dan koop ik niet eens bij de goedkoopste. Anders kun je nog naar de Lidl en groot in slaan om het nog goedkoper te hebben.

Dus 600 euro per maand aan boodschappen is absurd. Zelfs als je 5000kcal moet hebben. Voor 600 sla je zo'n 9000kcal in aan voedsel per dag.
                160 euro boodschapen jesus cheap charlie, .
                wat dacht je wat die staffords van mij eten elke maand.dan praat ik over en hond,,,,,raad eens .
                maar die beesten zijn er gezonder en gespierder uit en nog eens drooger als jij,,,,,,als je maar 160 eurotjes eet voor je hobby { sport

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post

En dan koop ik niet eens bij de goedkoopste. Anders kun je nog naar de Lidl en groot in slaan om het nog goedkoper te hebben..
                  Of je hebt net als ik een Sligropasje waardoor je pas echt goedkoop in bulk kunt inkopen
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

wat dacht je wat die staffords van mij eten elke maand.dan praat ik over en hond,,,,,raad eens .
                    maar die beesten zijn er gezonder en gespierder uit en nog eens drooger als jij,,,,,,als je maar 160 eurotjes eet voor je hobby { sport
                    Leg nog maar eens uit dan waarom een dure kcal beter voor je is dan een goedkope kcal, want ik begrijp echt niet waarom je voor 600 euro per maand moet eten terwijl je hetzelfde aantal SCHONE kcal voor minder dan de helft kunt kopen
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Enige die dom bezig is hier is degene die onnodig duur spul inkoopt. Droger of gespierder of gezonder zijn heeft niks te maken met goedkoop inslaan van voeding. Wat een vage vergelijkingen maak jij allemaal. Je praat wel vaker poep, maar dit slaat echt alles.

Maar nu je het over huisdieren hebt. In die 40 euro per week zit ook kattenvoer. Dus 160 euro voor mij en me kat excl. grint zak. En dan eet ik op het moment 2300-2600kcal in de cut. Rosbief, kipfilet af en toe een biefstukje. Koolvis, zalm en tonijn. Eieren en noten. Rijst, pasta en kwark. Potten groenten, reep chocola, M&M's en 1x in de week naar de patat zaak op de hoek voor een gehele gril kip. Kan er dus prima van leven en alles qua sport gaat precies zoals ik wil. Toen ik bulkte met 3400-3900kcal had ik genoeg aan 200-225euro per maand.

Misschien dat ik ook 600 per maand aan boodschappen kwijt zou zijn als ik 4 honden heb en 2-3 mensen om voor te zorgen. Maar dat heb ik gelukkig niet. Dus kan dat geld in me homegym stoppen

Comment

• oh shit! Hou het on-topic demmit!!!

Comment

• Originally posted by erikv View Post
                          Bruut baasje!

Schitterend hoe je vooruit bent gegaan, respect!
                          Lol erik thenx haha maar je post het in verkeerde topic :P

Comment

• Zegt degene die voor 15 euro per week eet... cheap ass :P

Comment

• (o.O) en ze gaan ook gewoon verder.

- maar lekkere fysiek dwayne. mooie resultaten i
                              - ijsblok jij gaat ook lekker. begin nu wat op mijn fysiek te lijken :P volhouden kerel.
                              - leo nette bulk en gains m8. respect

Comment

• Wat een kutdisscussie zeg, zie ik weer steeds vaker, iedereen heeft een eigen budget ik ga 4 keer per week uit eten een ander eet bij zijn ouders boeiend.
                                @fotos ziet er goed uit, ik denk echter dat je idd nog wel wat meer kan bereiken als je harder eet/traint maar dat moet je ook echt willen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X