Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dat was je geraden!
    Calisthenics / Street workout

Comment

• ben het ffies kwijt hoor boy's maar waneer zouden we foto's plaatsen? begin maart was het d8 ik? dus na het weekend aftrappen?

Comment

• Yooo booy's
        Mischien vergeten maar we hadden nog een kleine wedstrijd
        deze week er dan maar opgooien?

Comment

• Originally posted by sakurakilla View Post
          haha je hebt geen idee hoe dik ik me nu voel he hahaah..alles voor de zomer alles ervoor

ik zat te denken om 1feb verslag te doen
          dan 1 april fotos
          en dan 1juli eind foto's van hele progress
          1 april gabber
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

• whoops,
            niet gezien

Comment

• Het is na 1 april stelletje apen!! Kom op met die foto's

Die van mij ga ik nou maken en erop zetten
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
                Het is na 1 april stelletje apen!! Kom op met die foto's

Die van mij ga ik nou maken en erop zetten
                Van mij komen zo snel mogelijk.. heb het beetje te druk met andere dingen.. veel stuff aan me hoofd nu :S

maar op me display is er een pic van 3 dagen terug

Comment

• Buikspieren beginnen groot te worden Leo!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

• HGH Turtle Belly

Comment

• Op verzoek van sakurakilla: hier geen reacties maar alle reacties in de sakura vs nex topic
                      Kunnen jullie lezen? Jullie wisten het al lang en breed maar goed. Jullie hebben niet meer rechten dan de rest die niet mag reageren in dit topic!

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                        Kunnen jullie lezen? Jullie wisten het al lang en breed maar goed. Jullie hebben niet meer rechten dan de rest die niet mag reageren in dit topic!
                        Nex heeft ganz gelijk, even verplaatst .
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik heb nou nog wat andere poses erbij gezet (rug en been). Poses zijn vrijwel dezelfden als de foto's op de eerste pagina. Kijk en vergelijk
                          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Ziet er goed uit!
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Thnx

Nog opmerkingen over iets wat een beetje kut gaat? Iemand anders kijkt er toch anders naar dan jezelf. Lijkt of borst een beetje achterloopt maarja, dat wist ik al. Ben een ramp op de banken. Ik wil nog wel een wat dikkere midden- en onderrug en kuiten.

Comment

• http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...-progress.html

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-off-topic/30197-competition-progressional-progress-3.html

Hier kan je die voor en na poses vergelijken. Zitten 4 maanden tussen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X