Originally posted by Leo1988
View Post
Competition Sakura vs INVITED!!!
Collapse
X
-
-
Ik ben ook zoals hem begonnen. Key is gewoon eten en goed trainen. Als hij dat had gedaan, had hij ECHT wel veel meer kunnen gainen. Hij heeft nou iets van 300 gram per week aangezet. Dat is echt niks voor een beginnen (no offence).22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostIk ben ook zoals hem begonnen. Key is gewoon eten en goed trainen. Als hij dat had gedaan, had hij ECHT wel veel meer kunnen gainen. Hij heeft nou iets van 300 gram per week aangezet. Dat is echt niks voor een beginnen (no offence).
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostIk ben ook zoals hem begonnen. Key is gewoon eten en goed trainen. Als hij dat had gedaan, had hij ECHT wel veel meer kunnen gainen. Hij heeft nou iets van 300 gram per week aangezet. Dat is echt niks voor een beginnen (no offence).
leo zo is dat, mijn maat kwam toen bij me hij zij ik wil groeien, wat moet ik doen.
Ik zei tegen hem precies alles zo doen hoe ik het wil, hij is goed.
De zelfde lchaams type als ijs block.
Ik zei tegen hem gaan we eerst eve naar de super,,,,toen voor 150 euro als start vreten gehaald.
bult vitamines gehaald,,weigth gainers 10 kg van bms.
En belang rijk blender erbij,zo zei ik tegen hem alles vreten wat voor je komt.
Niet bang worden dat je wat vetter word.
Kuurtje erbij dianabol, deca testo.
da daar ging die als en raket week vier 8 kg zwarder, sterker zo zei ik tegen hem week 6 frituur pan aan in de morgen 500 gram patat erin, daarna eiwitten schake.
Ik heb het eten opgeschroeft tot 6000 kcal per dag....week 14 ....17 kg zwaarder en hij had 2 rollen wc papier nodig per dag.
maar later bleekt die maar zwaarder te worden, want hij vertelde me later dat die meer dianabol weg slikte vandaar die beestachtige honger,,,,,,uit eindelijk zat die van 65 kg tot 88 kg in 9 maanden met 9 % vet.
hij heeft later elke maand voor 600 euro eten gehaald.
Later kreeg ik lastige verhalen te horen bij ons in de buurt dat ik met anabolen proeven met hem zouden gedaan hebben,maar de meeste mensen denken eve een spuitje zetten en klaar.
Comment
-
600 euro per maand is bullshit en is nergens voor nodig. Als ik zo kijk wat de meeste mensen hier per week naar binnen schuiven is niet eens de helft van wat ik in een week eet maar zelfs ik kom bij lange na niet eens in de buurt van dat bedrag.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post@ leipe ouwe
600 euro aan voedsel per maand???? Kan dat echt niet goedkoper? Ik bedoel, ik weet dat je VEEL moet eten, maar zo gruwelijk duur hoeft dat toch niet te zijn man!
Maar ik gaf toen ik in nl was ook gemiddeld 20 euro aan eten uit.
En ik zat altijd op 4500 kcal,, maar echt elke dag staek eten he.
maar wat geef jij gemideld uit aan eten, want de laaste foto toen ik je zag moet je toch ook fanatik eten
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View Postleo zo is dat, mijn maat kwam toen bij me hij zij ik wil groeien, wat moet ik doen.
Ik zei tegen hem precies alles zo doen hoe ik het wil, hij is goed.
De zelfde lchaams type als ijs block.
Ik zei tegen hem gaan we eerst eve naar de super,,,,toen voor 150 euro als start vreten gehaald.
bult vitamines gehaald,,weigth gainers 10 kg van bms.
En belang rijk blender erbij,zo zei ik tegen hem alles vreten wat voor je komt.
Niet bang worden dat je wat vetter word.
Kuurtje erbij dianabol, deca testo.
da daar ging die als en raket week vier 8 kg zwarder, sterker zo zei ik tegen hem week 6 frituur pan aan in de morgen 500 gram patat erin, daarna eiwitten schake.
Ik heb het eten opgeschroeft tot 6000 kcal per dag....week 14 ....17 kg zwaarder en hij had 2 rollen wc papier nodig per dag.
maar later bleekt die maar zwaarder te worden, want hij vertelde me later dat die meer dianabol weg slikte vandaar die beestachtige honger,,,,,,uit eindelijk zat die van 65 kg tot 88 kg in 9 maanden met 9 % vet.
hij heeft later elke maand voor 600 euro eten gehaald.
Later kreeg ik lastige verhalen te horen bij ons in de buurt dat ik met anabolen proeven met hem zouden gedaan hebben,maar de meeste mensen denken eve een spuitje zetten en klaar.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post@ Leipe ouwe
Ik heb een budget van 200 euro per maand. Is gewoon verstandig shoppen.
Comment
-
ik zit er niet 500kcal boven volgens behoefte was rond de 3100kcal en ik zit nu al op de 4500kcal en ik wil naar de 5000kcal overegins is het niet helemaal schoon die 4500kcal ook kleine dingen wat volgens sommig niet helemaal perfect zijn.
deadlifts en squats doe ik 2 en 1x per week dus dat ontbreekt nietCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by bong bong View Postwat ben je voor een loser om gelijk anna's te adviseren.600 euro haha beetje te veel van het goede, maar als je het duurste van het duurste ga kopen dan red je het er wel mee. met 300 euro kun je je eigen de heel de dag volvreten daar heb je meer dan genoeg aan. het belangsrijkste is nog wel de discipline en het doorzettingsvermogen. als je dat niet hebt kun je nog zo veel uitgeven maar dan zul je er nog niet komen!!
Iemand die weet bestwel wat hij met zijn lichaam doet,nee is er ook. Of bem je dan met 24 jaar nog te beinvloeden.
en als ik voor 20 euro elke dag eten koop dan heb ik doorzettings vermogen genoeg,,,,,want dat vreten naar de 5000 kcal doe je niet voor de lol
Comment
-
Originally posted by leipe ouwe View Posthoe wil je met 300 euro 250 gram eiwitten naar binnen eten elke dag,en dan de rest nog.
Iemand die weet bestwel wat hij met zijn lichaam doet,nee is er ook. Of bem je dan met 24 jaar nog te beinvloeden.
en als ik voor 20 euro elke dag eten koop dan heb ik doorzettings vermogen genoeg,,,,,want dat vreten naar de 5000 kcal doe je niet voor de lol
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment