Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Poseidon View Post
    blijkblaar blijven nex zen foto´s weer achterwege...
    Altijd dezelfde die niet achterkomen é
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
      je kan aan mij echt wel een richtlijn geven dat ik bij de ecto's hoor dus dat is een richtlijn en niet gelijk in een hokje gestopt.
      ik dacht dat ijsblokjes altijd in van die hokjes zaten. stuk of 16 of 20 ofzo in zo'n houdertje. toch... offuh......
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
        ik dacht dat ijsblokjes altijd in van die hokjes zaten. stuk of 16 of 20 ofzo in zo'n houdertje. toch... offuh......
        whahah
        Calisthenics / Street workout

Comment

• heey stelletje competitors, hoe gaat de progressie?? Lekker veel aangekomen al? Veel kracht erbij? Voelt iemand zich al winnaar? Ik wel

I wish y'all the very best!

Wanneer komt er een progressie verslag? 1 Maand na de start een verslag van de stats zonder foto's? Gewicht uiteraard met vetpercentage, want het zal wel niet alleen maar spiermassa zijn, zo na de feestdagen
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Wat is die andere topic?
            Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
              heey stelletje competitors, hoe gaat de progressie?? Lekker veel aangekomen al? Veel kracht erbij? Voelt iemand zich al winnaar? Ik wel

I wish y'all the very best!

Wanneer komt er een progressie verslag? 1 Maand na de start een verslag van de stats zonder foto's? Gewicht uiteraard met vetpercentage, want het zal wel niet alleen maar spiermassa zijn, zo na de feestdagen
              haha je hebt geen idee hoe dik ik me nu voel he hahaah..alles voor de zomer alles ervoor

ik zat te denken om 1feb verslag te doen
              dan 1 april fotos
              en dan 1juli eind foto's van hele progress

Comment

• Originally posted by sakurakilla View Post
                haha je hebt geen idee hoe dik ik me nu voel he hahaah..alles voor de zomer alles ervoor

dan 1 april fotos
                haha ik voel me lekker niet dik
                heb hier heerlijk rum-kerst-stolletje liggen
                denk alleen ipv. 1 april 1 maart te doen

hier zijn de foto's
                http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...-progress.html

Comment

• Rofl sakura ik weet hoe je je voelt qua dik zijn...en ik ben het dan ook echt geworden. Gewoon lekker door gaan en cutten als het daar de tijd voor is. Voor mij is dat de 29e na het wokken :P

Comment

• Originally posted by sakurakilla View Post

dan 1 april fotos
                    hehe ja je zat al wel redelijk hoog in je bf inderdaad. Komt allemaal meer dan goed man In de zomer ben je een beest!

Data zijn prima. Was van plan tot halverwege maart-begin april te gaan bulken en dan heel rustig terug te cutten (hoeft niet te snel net als vorig jaar, gewoon iets van 0,5% gemiddeld per week). Uitgaande dat ik 16% BF heb, ben ik in 12 weken ongeveer klaar, 1 juli dus uiterlijk.
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Hij voelt zich al winnaar
                      Hier gaat het ook prima,alleen nu 2 weken vakantie,dus meot ik ook sochtends me wekkertje zetten om te vreten anders val ik af bij het leven!
                      Status:bulking

Comment

• hoe gaat het daar hier gaat het erg goed
                        stats groeien snel omhoog

Comment

• Hier gaat het ook lekker hoor Alleen wel echt gruwelijke tegenslagen gehad door echt 2x in een maand ziek te zijn geworden, veel gewicht verloren, maar dat mag de pret niet drukken

Comment

• ik heb een beetje teveel gewicht aangezet hehe.. over paar dagen post ik de stats

Comment

• Vind wel knap dat je, geloof ik 400+ kg legpressed ofzo?
                              Bij 140 begin ik het al op m'n knieën te voelen, laat staan als 400 erop laat liggen..
                              Hier de kilo's aan apparaat (Dus niet zelf erop doen) en die gaat volgens mij zelfs max 280...

Comment

• Tijd voor de stats Morgen ga ik mezelf ff wegen en meten en dan post ik ze in het competitie topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X