Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Maar niet zo goed als ik bolle.
    this smells like a challange oliebol :P

Comment

• Lekker dik geworden sakura Gaat lekker man, stats zijn gruwelijk

Die van mij staan er ook bij! Metingen zijn wel van 2 februari
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
        Lekker dik geworden sakura Gaat lekker man, stats zijn gruwelijk

Die van mij staan er ook bij! Metingen zijn wel van 2 februari
        nou.. ik hoop dat ik eind van de maand gruwelijk op een foto kan staan... want nu lijk ik een beetje op atta... en dat is niet positief bedoelt

Comment

• Hehehe. Daarvoor moet je wel eerst 2kg afvallen in je gezicht en 2dm groeien. Dan praten we verder.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• haha, zal vast de foto camera gaan opzoeken dat ik dit x niet de laatste ben die op de foto ga
            Calisthenics / Street workout

Comment

• Wel een beetje jammer dat de helft al is afgevallen... Dr staan maar stat updates in het andere topic van 3 mensen totaal!

Afgeschrokken door de brute quads van Ijsblok?

22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Jaajaa cker weten,nee ik zal ook meten jongens
                Status:bulking

Comment

• Afgeschrokken door de brute quads van Ijsblok?
                  whaha pas eind post mag je schikken ervan toen waren het nog stokjes en nu nog steeds maar met een korstje erop
                  Calisthenics / Street workout

Comment

• Ben benieuwd naar de fotos van Nex met ze grote blaffer.

Comment

• Hehe ja die doet niet meer mee helaas omdat hij aan het kuren is

Comment

• Originally posted by Suurbier View Post
                        Ben benieuwd naar de fotos van Nex met ze grote blaffer.
                        Lijkt erop dat je mij weer probeert uit te lokken. Ik raad je dat niet aan, stop met jezelf als kind te gedragen en vooroordelen geven over mensen op het internet. Ben je benieuwd hoe ik eruit zie dan geef ik je via pm mijn adres, mag je precies hetzelfde voor mijn neus zeggen.

Ik ben internet kindjes zoals jij wel een beetje zat.

Ik heb mijzelf uit deze wedstrijd gehaald aangezien ik aan het kuren ben en het anders niet eerlijk is. Ik ben tenminste eerlijk en kom er voor uit.

Ontopic:

Zou een mod de titel even kunnen veranderen naar alleen Sakura vs. invited? Zo voorkom je ook kinderachtige reacties. Helden op het internet...

Respect.

Comment

• Hey nex, ik ben eigenlijk wel echt benieuwd naar je foto's (no kidding). Je hebt nooit wat gepost toch? Moet je is doen, ben wel benieuwd

Comment

• Ik heb wel foto's gepost, deze zijn weer verwijderd op verzoek.

Weeg nu 94kg bij 1.80, wat in vet aangekomen, van 14% naar de 16 of misschien zelfs hoger. Was pas nog 92kg, ben wat in vet aangekomen, hehe, waarschijnlijk ook iets vocht maar ben voorzover zeer tevreden, beter kan ik niet wensen.

Foto's zullen volgen na mijn kuur in mijn eigen topic. Hopen dat ik de 100 kan halen en daarna gaan we weer iets terug cutten naar de 12%.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                              Lijkt erop dat je mij weer probeert uit te lokken. Ik raad je dat niet aan, stop met jezelf als kind te gedragen en vooroordelen geven over mensen op het internet. Ben je benieuwd hoe ik eruit zie dan geef ik je via pm mijn adres, mag je precies hetzelfde voor mijn neus zeggen.

Ik ben internet kindjes zoals jij wel een beetje zat.

Ik heb mijzelf uit deze wedstrijd gehaald aangezien ik aan het kuren ben en het anders niet eerlijk is. Ik ben tenminste eerlijk en kom er voor uit.

Ontopic:

Zou een mod de titel even kunnen veranderen naar alleen Sakura vs. invited? Zo voorkom je ook kinderachtige reacties. Helden op het internet...

Respect.
                              Het was niet eens aanvallend bedoeld maar wilde wil weten wie de grootste Bnet blater is

Comment

• Spreek voor jezelf aub.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X