Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by IJsBlok View Post
    Hier de foto's van deze x

kerel kerel,,,niet om je af te kraken,,,,wat moet dit voorstellen.
    zou jij niet eens goed gaan eten,,,
    dit is niks,,, heeft niks met sport te maken.

Comment

• dankje
      Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by leipe ouwe View Post
        kerel kerel,,,niet om je af te kraken,,,,wat moet dit voorstellen.
        zou jij niet eens goed gaan eten,,,
        dit is niks,,, heeft niks met sport te maken.
        gozer, heeft genoeg met sport te maken!
        weet niet hoe jij er voor staat maar geloof dat er van jou nog geen foto's online staan laat die maar eens zien, en ook die van voor je kuren....

Comment

weet niet hoe jij er voor staat maar geloof dat er van jou nog geen foto's online staan laat die maar eens zien, en ook die van voor je kuren....
          geen probleem kerel morgen staat er een foto op mijn avatar,,,,warom niet meer als ik klaar ben met mijn kuur ga ik de volledige fotos erop zetten.
          schrik niet massa met klasse

Comment

mooi fysiek!! flink wat massa gegained

Comment

• Originally posted by leipe ouwe View Post
              geen probleem kerel morgen staat er een foto op mijn avatar,,,,warom niet meer als ik klaar ben met mijn kuur ga ik de volledige fotos erop zetten.
              schrik niet massa met klasse
              Ik ken je fysiek. En die liegt er niet om. Zoals ik een tijdje geleden tegen Been zei: Die kerel heeft echt goeie massa!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by bong bong View Post
                mooi fysiek!! flink wat massa gegained
                Massa die hij heeft behaald is echt minimaal. Had veel meer kunnen zijn als hij heel veel had gegeten en gedaan. Niet om negatief te zijn maar...ga eten :O

Comment

• massa= 69kg nu
                  was 63kg
                  eten en eten doe ik maarja denk dat ik nogmaals 500kcal erboven ga zitten maar denk niet dat ik veel hoger kan gaan.

Comment

• Keurig resultaat hoor.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• dankje, vond het een tijd moeilijk om door te gaan omdat ik weinig resultaat boekte maar na veel gelezen te hebben dat het eerst gewoonweg langzaam gaat tot je beetje door hebt hoe alles moet ga je met stappen vooruit en hoop dat dat gaat gebeuren.
                      met dank aan dit forum natuurlijk!

Comment

• Je hebt dus 6 kg gewonnen. Bravo. Maar ik ben het met Falstyr eens dat je veel meer had kunnen gainen. Je benen zijn echt rampzalig. Daar moet je echt veel harder op gaan trainen! Succes

Comment

• ja dat klopt benen zijn echt heel dunnetjes

Comment

ja dat klopt benen zijn echt heel dunnetjes
                            Trainen dus! Veel squats en deadlifts! En uiteraard meer eiwitten eten want je moet echt groeien!

Comment

massa= 69kg nu
                              was 63kg
                              eten en eten doe ik maarja denk dat ik nogmaals 500kcal erboven ga zitten maar denk niet dat ik veel hoger kan gaan.
                              500 kcal boven je onderhoudsbehoefte is niet echt veel als je jou lichaamsbouw hebt, de mensen die hier zitten te roepen je had veel meer kunnen gainen.. jullie hebben wel makkelijk praten he als je endo of meso bent!!

Comment

• Waar blijven de foto's van DA en boxertje??

Verder ben ik het eens met falstyr, DSO en Bongbong. Alleen de laatste regel van bongbong: hij had echt wel veel harder kunnen gainen. Als ecto ligt je onderhoud gewoon veel hoger dan wat er uit die flut calculator komt en als hij 3000 kcal eet, zit hij echt niet in een +500 bulk. Zeker voor een beginner is 6 kg heel erg mager.
                                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X