Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    Owh srry ik dacht dat bodyfood niet meer hoefde te werken ik wisrt niet dat jij ook in die riante situatie zat
    Nee die mag werken, die heeft zijn schaapjes al op het droge. Nee ik was vandaag gewoon vrij, net als jij maar ik was niet thuis.

Morgen zal ik weer een goede mop plaatsen, alleen de ophaler mag hem niet lezen. Wel jammer dat ik mijn pispaaltje kwijt ben, maar er zullen zeker en vast nieuwe kansen komen....

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post

Morgen zal ik weer een goede mop plaatsen, alleen de ophaler mag hem niet lezen. Wel jammer dat ik mijn pispaaltje kwijt ben, maar er zullen zeker en vast nieuwe kansen komen....
      Pis jij maar lekker in je broek stiekumert..
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Laatst is een Afghaan in Duitsland opgepakt door de politie, toen hij zijn koffers in de auto wilde laden om op vakantie te gaan.

De passerende agent vroeg aan de Afghaan:
        Was machen sie da?

Waarop de Afghaan antwoordde:
        Ich BIN Laden.

Een echtpaar brengt hun vakantie door in Jeruzalem.
        Plots sterft de vrouw.

De begrafenisondernemer zegt tegen de man.
        Voor 5000 dollar kunnen we het lijk transporteren naar uw woonplaats.

Daarentegen kunnen we voor 150 dollar uw echtgenote hier begraven in Jeruzalem, en dit in heilige grond.

De man denkt even na en zegt. Transporteer ze maar naar huis.
        Bent U zeker? vraagt de begrafenisondernemer.
        U geeft 5000 dollar uit terwijl U 4850 dollar kunt besparen en je echtgenote wordt begraven in heilige grond.

Luister zegt de man. Jaren geleden werd hier iemand begraven en 3 dagen later is hij herrezen.

Ik wil dit risico niet nemen..........

Comment

• Een jonge man merkt in een supermarkt op dat een klein oud dametje almaar om hem heen hangt. Als hij stilstaat staat zij ook stil, en ze bekijkt hem voortdurend.

Tenslotte spreekt ze hem aan;
          Ik hoop dat ik je niet lastig val, maar je lijkt zooo ontzettend op mijn overleden zoon.

Hij antwoordt;
          Het geeft niet hoor.

Oud vrouwtje; ik weet dat het een gekke vraag is, maar zou je, als ik de winkel verlaat tegen me willen zeggen: Dag mam?
          Je zou me zo gelukkig maken.

Ze gaat de winkel uit en als ze langs de kassa loopt roept de man;
          Dag mam.

Het oude dametje zwaait en lacht naar hem.

Blij dat ie haar een pleziertje kon doen gaat hij zijn boodschappen afrekenen.
          Dat is 121 euro 85 zegt de juffrouw achter de kassa.

Hoe kan dat nou???
          Ik heb maar 5 dingen?!!!

Cassière;
          Ja, maar uw moeder zei dat u haar boodschappen, ook zou afrekenen.

Comment

• Fanatic, de generaal en de ophaler praten samen over snelheid.

Zegt fanatic:
            Volgens mij is de bliksem het snelste op de wereld.
            Want je ziet hem al voordat je de donder hoort.

Welnee,
            zegt de genaraal, het licht is sneller.
            Want als je de schakelaar indrukt, brandt het licht direct.

Zegt de ophaler:
            Volgens mij is de diarree het snelste.
            Want tijdens een training voelde ik een rommeling, in mijn buik.
            Ik rende als de bliksem naar huis.
            Ik deed het licht aan in het toilet en moest vaststellen, dat ik reeds in mijn broek gescheten had!

Comment

• en jij noemt mij achterbaks?..tssk.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Er was toch afgesproken dat jij mijn moppen, niet meer zou lezen.
                Doe je het stiekem toch op een achterbakse manier, dat is niet eerlijk hoor

Comment

Fanatic, de generaal en de ophaler praten samen over snelheid.

Zegt fanatic:
                  Volgens mij is de bliksem het snelste op de wereld.
                  Want je ziet hem al voordat je de donder hoort.

Welnee,
                  zegt de genaraal, het licht is sneller.
                  Want als je de schakelaar indrukt, brandt het licht direct.

Zegt de ophaler:
                  Volgens mij is de diarree het snelste.
                  Want tijdens een training voelde ik een rommeling, in mijn buik.
                  Ik rende als de bliksem naar huis.
                  Ik deed het licht aan in het toilet en moest vaststellen, dat ik reeds in mijn broek gescheten had!

serieus....ik vond deze echt niet grappig (niet verkeerd bedoel ofzo) en de rest van alle moppen ofzo heb ik niet gelezen..geen tijd..

nogmaals voel je niet aangesproken bedoel het niet verkeerd en laat het hierbij zitten =)

Comment

Er was toch afgesproken dat jij mijn moppen, niet meer zou lezen.
                    Doe je het stiekem toch op een achterbakse manier, dat is niet eerlijk hoor
                    Ik mag lije da je snel weer een ban krijgt
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Originally posted by sakurakilla View Post
                      serieus....ik vond deze echt niet grappig (niet verkeerd bedoel ofzo) en de rest van alle moppen ofzo heb ik niet gelezen..geen tijd..

nogmaals voel je niet aangesproken bedoel het niet verkeerd en laat het hierbij zitten =)

Comment

• Originally posted by erikv View Post
                        Ik mag lije da je snel weer een ban krijgt
                        let us hope so

Comment

zoals ik al gedacht had..het is moeilijk om niet te reageren op een niet positief reactie he fanatic =)

Weet niet wat jij verkeer doet hier
                          maar blijkbaar willen meerdere mensen dat je nogmaals gebanned word

zal ik je helpen =)
                          probeer eens niet te reageren op iets negatiefs. En dit is heel leuk bedoelt. En ik denk ook dat iedereen het leuk van je zal vinden als je het ook doet.

vandaar ik het in het altijd leuk topic zet =)

Comment

• Een Belg komt een restaurant binnen en ziet een muntje op tafel liggen, hij loopt er naar toe en pakt hem op, maar het muntje zegt:
                            ik ben de geest van wafel leg me terug op tafel!
                            De Belg gooit het muntje terug op tafel en rent het restaurant uit.

Een paar seconden later komt er een Fransman binnen en ziet ook het muntje op tafel en pakt hem op en het muntje zegt meteen weer:
                            ik ben de geest van wafel leg me terug op tafel!
                            De Fransman doet percies het zelfde als de Belg en rent dus het restaurant uit, zonder het muntje.

Dan komt er een Nederlander het restaurant binnen en pakt hetzelfde muntje op en het muntje zegt :
                            ik ben de geest van wafel leg me terug op tafel waarop de Nederlander zegt: ik ben de geest van akkie en doe het muntje in mijn zakkie.

Comment

• Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar hem toe.
                              Einstein vraagt hem:
                              Wat is jouw IQ? 250, zegt de persoon.
                              Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd...

Na een tijdje komt er een ander naar hem toe.
                              Einstein vraagt hem ook:
                              Wat is jouw IQ? 150, zegt de persoon.
                              Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie...

Iets later komt er weer iemand naar hem toe.
                              Einstein vraagt:
                              Wat is jouw IQ? 100, antwoord de persoon.
                              Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzineprijzen..

Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe.
                              Einstein vraagt:
                              Wat is jouw IQ? 50, antwoord de persoon.
                              Dus begint Einstein te praten over Idols, Big-Brother,Starmaker, Jouw vrouw, mijn vrouw...

Komt er daarna nog iemand naar hem toe.
                              Einstein vraagt:
                              Wat is jouw IQ? 10, antwoord de persoon.
                              Daarop vraagt Einstein hem:
                              En? Beetje naar je zin bij Ajax?

Comment

• Er rent een konijn keihard door het bos, komt die een giraffe tegen die
                                een jointje staat te roken.
                                Zegt dat konijn: Gooi weg dat spul giraffe, dat is hartstikke slecht voor je. Kom lekker met me mee rennen door het bos dat is veel gezonder!
                                De giraffe vindt dat het konijntje wel gelijk heeft, gooit het jointje aan de kant en rent met hem mee.

Het konijn en de giraffe zijn samen lekker aan het rennen en komen verder
                                in het bos een olifant tegen die een lijn van 1 meter staat te snuiven.
                                Het konijn roept: Gooi weg dat spul olifant, dat is hartstikke slecht voor je. Kom lekker met ons door het bos rennen!
                                De olifant is gelijk enthousiast, blaast de coke aan de kant en zet het samen met het konijn en de giraffe op een lopen.

Met ze\'n drieen huppelen en rennen ze door het bos en komen wat later een
                                leeuw tegen die net een dikke spuit in zijn poot wil zetten.
                                Gooi toch weg die spuit leeuw, zegt het konijn. Dat is hartstikke slecht voor je. Kom lekker met ons door het bos rennen, dat is veel gezonder!

Daarop pakt de leeuw het konijn vast en geeft hem een paar flinke beuken.
                                Wat doe je nou Leeuw?, zeggen de giraffe en de olifant. Dat is toch nergens
                                voor nodig? Hij wilde je alleen maar helpen!

Helemaal niet, zegt Leeuw.
                                Dat kutkonijn laat me elke keer door het bos rennen, als die een paar pillen heeft geslikt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X