Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Maar als ik al die op- en aanmerkingen lees, zijn er maar weinig die hier op jou na echt lachen. Ze zitten vol met frustraties, jammer toch het leven is zo mooi.
Een neger komt een kroeg binnen en bestelt een biertje, bij de barkeeper.
De barkeeper zet een biertje voor hem neer en het valt hem in ene op, dat deze neger witte oren heeft.
Nieuwschierig geworden vraagt hij deze neger naar zijn oren, waarop deze zegt je zal het niet geloven maar ik ben er een, van de zwarte met de witte oren stam.
De barkeeper reageert verbaast en wijst hem daarna een beetje kwaad, de deur denkende dat hij in de zeik word genomen. Een half uurtje later komt er een andere neger binnen en deze is ook helemaal zwart, maar met een witte neus. Waarop de barkeeper hem dus vraagt van waar deze witte neus, de neger antwoord je zal het niet geloven maar ik ben, van de zwarte met de witte neuzen stam.
De barkeeper someert ook deze klant om gauw te vertrekken, weer een half uur later komt er weer een neger binnen en de barkeeper onderzoekt hem eerst nauwkeurig maar deze ziet er normaal uit.
Wanneer deze neger een biertje aanpakt van de barman ziet de barman ineens een witte middelvinger, waarop de barkeeper zegt jaaaaa jij bent zeker van de zwarte met de witte middelvinger stam.
Verontwaardigd reageert hij nee ik ben schoorsteenveger, maar ik ben tussen de middag even thuis geweest.
Een neger komt een kroeg binnen en bestelt een biertje, bij de barkeeper.
De barkeeper zet een biertje voor hem neer en het valt hem in ene op, dat deze neger witte oren heeft.
Nieuwschierig geworden vraagt hij deze neger naar zijn oren, waarop deze zegt je zal het niet geloven maar ik ben er een, van de zwarte met de witte oren stam.
De barkeeper reageert verbaast en wijst hem daarna een beetje kwaad, de deur denkende dat hij in de zeik word genomen. Een half uurtje later komt er een andere neger binnen en deze is ook helemaal zwart, maar met een witte neus. Waarop de barkeeper hem dus vraagt van waar deze witte neus, de neger antwoord je zal het niet geloven maar ik ben, van de zwarte met de witte neuzen stam.
De barkeeper someert ook deze klant om gauw te vertrekken, weer een half uur later komt er weer een neger binnen en de barkeeper onderzoekt hem eerst nauwkeurig maar deze ziet er normaal uit.
Wanneer deze neger een biertje aanpakt van de barman ziet de barman ineens een witte middelvinger, waarop de barkeeper zegt jaaaaa jij bent zeker van de zwarte met de witte middelvinger stam.
Verontwaardigd reageert hij nee ik ben schoorsteenveger, maar ik ben tussen de middag even thuis geweest.
Hahahahahaha, ik snap hem. Die is echt goed... hehe, ik ben tussen de middag even thuis geweest.
Een man vraagt op de groente-afdeling van een supermarkt om een half kropje sla. Een jonge bediende zegt hem dat ze alleen hele kroppen sla verkopen.
Maar de man blijft maar aandringen en dus zegt de bediende dat hij het even aan de filiaalchef zal vragen. Hij loopt het kantoortje van de filiaalchef binnen en zegt:
Een of andere malloot wil een halve krop sla kopen.
Terwijl hij zijn zin afmaakt, draait hij zich om en ziet hij de man achter zich in de deuropening staan, dus voegt hij snel toe:
En deze meneer wil de andere helft.
De chef complimenteert hem even later met zijn tact:
Ik was onder de indruk van de manier waarop je je daar uitredde. We houden wel van mensen die kunnen improviseren hier.
Waar kom je eigenlijk vandaan?
Abcoude, meneer. O, en waarom ben je daar weggegaan?
Je hebt er alleen maar hoeren en ex-voetballers.
Zo. Mijn vrouw komt ook uit Abcoude.
Echt? antwoord de bediende.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment