Originally posted by Maasproductions
View Post
fouten vermijden bij vrouwen versieren
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by Patricia86 View PostIn Nederland is dat altijd nog een keuze die je zelf maakt.
Originally posted by Ashley View PostBeetje bs wat je daar zegt. Was ik dus lame. Ben 6 jaar lang elk weekend wezen stappen en heb een gouwe tijd gehad. Lekker feesten, discotheken drugs( ja is slecht weet ik) heel veel vrouwen. Helemaal super. Als ik hier dan 17 jarige jochies zie schrijven met de meeste saaie dingen die je kan bedenken om te doen met een meid, dan weet ik zeker dat je nog lang vrijgezel blijft. Ik zeg niet dat je elk week de beest uit moet hangen, maar ik heb hier het idee dat jullie al 40 jaar of ouder zijn.
Beetje levenservaring opdoen is belangrijk en dat leer je niet thuis of achter de computer. Dat leer je door om te gaan met andere mensen. Dus af en toe een meid meenemen, al is het maar voor een wip, maakt geen reet uit. En als je het stoort dat zo een meid meerdere jongens heeft gehad zegt dat wat over jezelf.....moet je wat zekerder van je zaak zijn. Vrouwen willen niet iemand die onzeker is.
Lekker belangrijk als een meid met meerde gasten naar bed is geweest.(is ze zogenaamd een slet.... wat bullshit is natuurlijk) Zolang ze het maar niet doet achter je rug om.
Comment
-
Ik ben het grootendeels met Ashley eens. Uitgaan(oftewel stappen) hoort gwn bij jongeren. Ik zie zoveel leeftijdsgenoten zoveeeel achter die computer. Ik heb ook zoveel achter de computer gezeten en ik heb sinds kort afscheid van genomen. Ik wil niet in het weekend een spelletje gaan spelen maar lekker iets leuks doen met vrienden. Sch00m heeft ook weleens verteld over hoe het ging met WoW, misschien kan hij hier vertellen hoe dat zijn sociale leven heeft beinvloedt.
Ik ben jong.. ik hoor te feesten en niet persé drinken of drugs, dat is zo een bullshit. Uitgaan hoort erbij.. het liefst ga ik elk weekend uit maar ik heb ouders die er niet 100% mee eens zijn.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostIk ben het grootendeels met Ashley eens. Uitgaan(oftewel stappen) hoort gwn bij jongeren.
Het slaat werkelijk helemaal nergens op om te beweren dat uitgaan bij jongeren hoort.
Maw zeg je dus dat het out of fashion is om als oudere uit te gaan.
Wat een bullshit man.
Ga je mond ff spoelen.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostIk ben het grootendeels met Ashley eens. Uitgaan(oftewel stappen) hoort gwn bij jongeren. Ik zie zoveel leeftijdsgenoten zoveeeel achter die computer. Ik heb ook zoveel achter de computer gezeten en ik heb sinds kort afscheid van genomen. Ik wil niet in het weekend een spelletje gaan spelen maar lekker iets leuks doen met vrienden. Sch00m heeft ook weleens verteld over hoe het ging met WoW, misschien kan hij hier vertellen hoe dat zijn sociale leven heeft beinvloedt.
Ik ben jong.. ik hoor te feesten en niet persé drinken of drugs, dat is zo een bullshit. Uitgaan hoort erbij.. het liefst ga ik elk weekend uit maar ik heb ouders die er niet 100% mee eens zijn.
Wat jij noemt en wat Sch00m met WoW deed, dat is gewoon de virtuele wereld voortrekken op het sociale leven. Dat is inderdaad niet bevoordelijk voor je sociale leven.
@Snuff-Sann, nee je bent niet te oud om uit te gaan. Dat kunnen oudere ook zeker wel. Feit is echter wel, dat meer jongeren uitgaan en de ouderen het op een gegeven moment niet meer zo spannend vinden. Waarvan jij dus een uitzondering bent.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostEr is een verschil tussen een spelletje spelen en verslaafd zijn aan een spelletje. Als ik uit kan gaan of dingen met andere mensen kan doen, dan kies ik echt voor de sociale contacten. Is dat even niet mogelijk, dan is een spelletje spelen een prima vervanging. Beter dan verveeld thuis zitten.
Wat jij noemt en wat Sch00m met WoW deed, dat is gewoon de virtuele wereld voortrekken op het sociale leven. Dat is inderdaad niet bevoordelijk voor je sociale leven.
@Snuff-Sann, nee je bent niet te oud om uit te gaan. Dat kunnen oudere ook zeker wel. Feit is echter wel, dat meer jongeren uitgaan en de ouderen het op een gegeven moment niet meer zo spannend vinden. Waarvan jij dus een uitzondering bent.
Ouderen zien net als jongeren het uitgaan als een manier je sociale contacten te onderhouden, zelfs de oudere singles zien net als jongeren het uitgaan ook als een manier om te scoren, om een vrouwtje/kerel te verzieren en om ermee te je weet wel.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNeem je je woorden ff terug kerel, want dit is de reinste onzin die je maar kunt verzinnen.
Het slaat werkelijk helemaal nergens op om te beweren dat uitgaan bij jongeren hoort.
Maw zeg je dus dat het out of fashion is om als oudere uit te gaan.
Wat een bullshit man.
Ga je mond ff spoelen.
Originally posted by Patricia86 View PostJe laat het nu net klinken alsof je in het weekend alleen stappen, tv kijken en computeren hebt. En dat je dan daaruit maar moet kiezen.
Serieus, je hebt toch wel écht iets te doen in het weekend? En dan heb ik het niet over een bijbaantje of hangen.
Originally posted by Misterfit View PostEr is een verschil tussen een spelletje spelen en verslaafd zijn aan een spelletje. Als ik uit kan gaan of dingen met andere mensen kan doen, dan kies ik echt voor de sociale contacten. Is dat even niet mogelijk, dan is een spelletje spelen een prima vervanging. Beter dan verveeld thuis zitten.
Ik hoop dat het nu wat duidelijk is wat ik bedoel.Last edited by gameface; 13-02-2010, 13:32.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostHelemaal gelijk, was alleen een reactie op Ashley die een mening over anderen heeft en ik geef ook ff mijn mening. Beetje dom om wekelijks stappen en drugs gebruiken af doen als levenservaring opdoen, ik ga ook vaak uit maar niet wekelijks. En omgaan met mensen doe je niet alleen met uitgaan, ik zou zelfs zeggen dat je beter om kan gaan met mensen buiten het uitgaan om. En het scheelt dan ook wel degelijk wat voor opleiding of wat voor werk je doet. Ik zelf zou het op school niet redden als ik wekelijks me kapot zuip en drugs gebruik.
Beter lees je nog een keer mijn post. Heb ik ergens geschreven dat je door gebruik van drugs en uitgaan levenservaring opdoet? Ik zeg dat je levenservaring opdoet door meerdere mensen te leren kennen ook al is dat maar voor een korte tijd....wat dan ook nog een leuke bijkomstigheidheidnou is dat je af en toe het bed deelt met die persoon. Misschien oppervlakkig maar het wel een onderdeel van levenservaring.
@ misterfit....Waar heb jij het nou over. Een afgeneukte slet.
Je weet niet eens waar je over hebt. Een meid die sexueel actief is en af en toe met een gast meegaat is dus gelijk een slet? Je bent niet lekker.
Toch vreemd te noemen dat als een man het doet het gelijk geaccepteerd word.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View Post@ misterfit....Waar heb jij het nou over. Een afgeneukte slet.
Je weet niet eens waar je over hebt. Een meid die sexueel actief is en af en toe met een gast meegaat is dus gelijk een slet? Je bent niet lekker.
Toch vreemd te noemen dat als een man het doet het gelijk geaccepteerd word.
Een maagd heb ik ook niet nodig, maar ook niet iemand die al 100 kerels heeft gehad en pas 20 is (is maar een overdreven voorbeeld). Iemand die met een wild vreemde meegaat en neukt, die is doorgaans ook gewoon een slet. Je kunt me niet wijs maken dat een meid, die niet zo snel dingen doet qua jongens, met jou mee naar huis gaat (dan gaat het om een uitzondering)
Ik accepteer dat gedrag bij de mannen niet meer als bij de vrouwen. Ik heb verder trouwens geen problemen mee met wat je doet of wat die sletten doen. Maar ik heb liever een "normale" meid, dan een slet.
Hoe heet trouwens een mannelijke slet? player?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment