Precies.
fouten vermijden bij vrouwen versieren
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Met al die troep in het voedsel daar vind ik het niet vreemd dat de engelse de grootste tieten van de wereld hebben. Nu nog wat in het voedsel stoppen zodat ze ook aantrekkelijker worden. Toen ik daar was waren er maar een handjevol met een leuk koppie en de rest was zo lelijk als de nacht. Dacht even dat ik in belgie was. Enige verschil is grootte in cleavage tussen die 2 landen hehe.
In schotland lopen ook lekkere meiden rond, maar dat zijn vaak ook al puber moedertjes :O
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post
In schotland lopen ook lekkere meiden rond, maar dat zijn vaak ook al puber moedertjes :O
Comment
-
Engelse chicks gaan echt te ver. Dat heb ik op Kreta wel gezien afgelopen zomer. N-I-E-T meer normaal. Ze gaan nog net niet op de knietjes met hun mond open in de discotheek. Sick shit, en ook allemaal knal rood verbrand met hun melkflessen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostIk heb gehoord dat de vrouwen in Zweden sex ook meer zien als tijdsverdrijf dan "sex".
Collega van me heeft er daar al meerdere gehad.. veel snollies op de wereld ook he"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostDacht even dat ik in belgie was. Enige verschil is grootte in cleavage tussen die 2 landen hehe.
Och er lopen overal wel mooie en lelijke vrouwen rond he. Hangt ook van de smaak af natuurlijk. Drop mij in Italië en ik amuseer me te pletter (gesteld dat dat zou mogen van de vrouw uiteraard). Als de RAI me morger belt om bij hun koffiejongen te worden, vertrek ik meteen
Poolse vrouwen zijn overigens ook vaak waanzinnig knap.Under a pale grey sky we shall arise!!!
Comment
-
Originally posted by roelinho View PostKen je collega niet, maar zo'n uitspraken moet je vaak met een korreltje zout nemen.
Haha.. een vent van 40 met momenteel een vriendin van 20 in Zweden... Nee, bij zijn uitspraken op dat gebied twijfel ik niet.. hij zegt het ook niet om stoer te doen ofzo
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostHaha.. een vent van 40 met momenteel een vriendin van 20 in Zweden... Nee, bij zijn uitspraken op dat gebied twijfel ik niet.. hij zegt het ook niet om stoer te doen ofzo
Zoals al vaker gezegd wordt, soort zoekt soort. Minderwaardige sletjes vinden altijd wel mannelijke losers die alles pakken wat ze kunnen krijgen. Ik vind het altijd een beetje ver gaan om meteen de hele bevolking als iets af te stempelen, terwijl ik weet dat er geen bal van klopt.
Ik denk dat ik een beetje in de minderheid ben. De meeste forummembers kijken anders tegen vrouwen aan. Ik ben niet zo van het rondneuken en ook niet zo van de vooroordelen. En ik vind het trouwens wel heel erg zielig, dat stiekem vrouwen in de kont knijpen.
---
EDIT: Natuurlijk kan ik zelf ook niet zeggen dat bijna alle forummembers zo tegen vrouwen aankijken.Last edited by Misterfit; 17-02-2010, 14:01.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostOk, die kerel is heel zweden doorgegaan. Oh in nederland eet iedereen trouwens kaas en lopen we op klompen
Zoals al vaker gezegd wordt, soort zoekt soort. Minderwaardige sletjes vinden altijd wel mannelijke losers die alles pakken wat ze kunnen krijgen. Ik vind het altijd een beetje ver gaan om meteen de hele bevolking als iets af te stempelen, terwijl ik weet dat er geen bal van klopt.
Ik denk dat ik een beetje in de minderheid ben. De meeste forummembers kijken anders tegen vrouwen aan. Ik ben niet zo van het rondneuken en ook niet zo van de vooroordelen. En ik vind het trouwens wel heel erg zielig, dat stiekem vrouwen in de kont knijpen.
Aanraken is heel wat anders.
Heb zo het gevoel dat jij niet kan rondneuken, wat je misschien wel een keertje wil, omdat je waarschijnlijk zo lelijk als de nacht bent dat geen vrouw jou wil hebben, zelfs geen sletje.
Wij geven hier gewoon onze mening en onze ervaring met vrouwen, dat moet gewoon kunnen.
En jouw commentaar is 1 grote vooroordeel. Je hebt het over minderwaardige sletjes, mannelijke losers, je zegt dat de meeste forummembers met vooroordelen komen en maar een beetje rondneuken en jij bent anders en kontknijpen is zielig.
Beetje jammer.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment