Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zeggen wij lekker niet tegen jou. Stomme kontridder
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Path of Exile dus , oke see you in da field . Ik en wat maatjes gaan het downloaden.
      pepper ur anus!

Comment

• gelukkig is er een blok functie als mensen lastig doen

Comment

• PoE - Templar - Fidelitas - SC Act 2 Merciless - YouTube

Net wat zitten lezen over Vaal Oversoul. Klinkt niet echt positief wat ik daar lees. Hoop dat het allemaal in orde komt. Denk dat ik nog 1 HP node van 8% kan pakken voor het gevecht. Dus dan is me hp 3100 en armor 2800-3000. Hmmm heb er een hard hoofd in.

Comment

• Zoals beloofd, en Vaal is een makkie Fal! Weet trouwens niet hoe je die dikke zwarte rand weg krijgt, ziet er niet uit

Comment

• START channel - YouTube
              Volg al een tijdje dit kanaal. Ze hebben verscheidene shows die ze dagelijks toevoegen. De serie Game Boss is erg interessant omdat het ook meer inzicht in game design geeft.

http://www.youtube.com/watch?v=SUijn7tGIUQ
              Last edited by Falstyr; 23-02-2013, 00:24.

Comment

• Would bang die blonde
                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Er is echt een gebrek aan tactische games in de games industrie. Op gebied van Real Time Strategy hebben we maar een paar franchises die af en toe een nieuw deel uitbrengen. Denk hierbij aan Command & Conquer. Sinds de Westwood studio is overgenomen door EA is het ook niet meer wat het was. Star Craft van Blizzard blijft sterk en heeft zelfs E-sports competities voor professionele gamers. Dawn of War is ook een sterke serie, maar nu Sega het heeft overgenomen van THQ is het nog maar de vraag wat er van gaat worden. Dan is er nog de Total War franchise die vaak mooie sterke ambities heeft, maar puntje bij paaltje zijn de gevechten vaak erg simpel een eentonig zodra je het gaat spelen. Als laatste is er dan nog Company of Heroes waarvan een tweede deel door Sega uitgebracht gaat worden. Deel 1 is door velen grijs gespeeld en ook de nieuwe telg lijkt hoge ogen te gooien.

Andere tactische games vindt je turn-based opzet. XCom:Enemy Unknown gaf je controle over een groep soldaten die de aarde moet verdedigen tegen aliens. Omerta: City of Gangsters was een zwakke rip-off er van en niet echt meer het noemen waard. Gelukkig is inXile Entertainment bezig met Wasteland 2 wat er zeer belovend uitziet. En dan is er natuurlijk nog Heroes of Might and Magic series wat RPG en Strategy met elkaar mengt.

Probleem is dat alles eigenlijk zo op te noemen is. Er zijn niet veel games en ontwikkelaars die dit soort games maken. En omdat er maar 1 game per jaar uitgebracht wordt, als het mee zit, komen we niet echt aan onze trekken. Ik zou conclusies er aan kunnen verbinden en moet ideeen/voorstellen voordragen...maar die heb ik niet echt. Misschien anderen wel. Ik vind gewoon dat dit genre meer aandacht verdient, want er zitten gewoon goede games bij.

Comment

• In maart komt Save 10% on Sang-Froid - Tales of Werewolves on Steam uit wat een interessant tactisch concept is. Een soort Tower Defense idee waarbij je gedurende de dag modus allerlei vallen zet. Spullen in koopt om jezelf te beschermen e.d. Gedurende de nacht fase wordt je door wolven, banshee's en ander gespuis aangevallen. En het is aan jouw om dus tactische locaties zien te beschermen dmv die vallen te gebruiken in je voordeel.

Comment

• Voor de mensen die Crysis 3 wilde gaan halen en spelen...ik zou nog even wachten met zo'n lange lijst fouten...

Crysis 3 PC Crashes, Low FPS, Crash to Desktop, Graphic Issues, Errors and Fixes

Comment

• Waarom brengen ze zo'n spel al uit terwijl het vol met fouten zit..

Comment

• druk van de uitgever die geld wil zien

Comment

• 6650813_460s.jpg

Comment

• Mooie avatar faabjan. Ik blijf steeds bij posts van jou hangen als ik ze tegenkom in een topic

Comment

• Hahaha vast omdat mijn posts zo inhoudelijk sterk zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X