Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heb ze inderdaad weg gedaan. wil je ze kopen ofzo? kan ook zoeken op google voor emulaties en dan op je pc te spelen.

Comment

• Neehoor, vroeg me het gewoon af. Ik heb ze namelijk wel bewaard en koop ook nog steeds wel wat voor verzameling. Vroeg mij af of andere dat ook hebben en doen.
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Enigste "retro" die ik nog heb is playstation 1. Fakking.veel games. sowieso alle crash bandicot games.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Mirin

Comment

• Ken ook iemand die marktjes af speurt naar zulke games. Wel grappige hobby. Beter dan dat kutbodybuilden .
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Ja is ook leuk, bodybuilding is alleen leuk met elke dag pizza en patat.

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                Ja is ook leuk, bodybuilding is alleen leuk met elke dag pizza en patat.
                Me ouders gaan patat eten

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                  Me ouders gaan patat eten
                  Haha ik ook, umad?

Maar faabjan wat heb je zelf dan aan retro?

Comment

• Lekker toch een keertje patat. Elke dag rijst en brinta komt ook wel een keer het strotje uit.

Ik heb wel een zooitje dingen. Nes, snes enz.

Comment

• Hahaha is nog van voor mijn tijd.

Ps 1 en gameboy zijn de.shit. Laatst de gameboy advance.met pokemon saphire.eruit gehaald. Kan me nog goed herinneren hoe blij ik wel niet was met het cadeau toen der tijd.

Zijn dingen die ik in ieder geval nooit weg ga doen.

Comment

• Gelijk heb je. Ik heb eigenlijk nooit iets verkocht of weggedaan. Ken zat mensen die nu spijt hebben dat ze een sega of een snes ofzo weg hebben gedaan voor een habbekrats, omdat het "in de weg stond" of "speel er toch niet meer op".

Vroeger leende ik af en toe spelletjes bij Videoland. Die spellen ken ik nog helemaal uit mijn hoofd. Die wil ik dus sowieso in mijn verzameling erbij hebben. Ook ben ik gewoon geïnteresseerde in andere systemen waar ik nooit op heb gespeeld of bij vrienden speelde. Ik kan van mijn geld ook drank kopen, maar dit vind ik leuker

Comment

• Heb ook spijt alles voor een habbekrats te hebben weg gedaan. Maar ja dat is meer financieel gezien omdat je tegenwoordig de games voor 30-200 euro aan verzamelaars kan verkopen. Verder heb ik er niks mee. Ik kan best tegen oude graphics en besturing, maar er zit wel een grens aan. Spellen van 1995 is toch echt mijn grens op dit moment. Alle games van een vroeger tijdsbestek laat ik voor wat het is en geniet van het romantische beeld in me hoofd ipv de kwelling als ik het nu zou spelen.

Comment

• Had je zulke speciale games er tussen zitten dan?

SNES Longplay [033] Super Mario All-Stars - Super Mario Bros. 3 - YouTube

Leuk toch man

Comment

• super mario bros, donkey kong, chrno trigger komen veel voor dus die waren niet al te prijzig. maar contra, oorspronkelijke metal gear en zo levert al snel een 100-120 euro op. Als ik dat had geweten :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                super mario bros, donkey kong, chrno trigger komen veel voor dus die waren niet al te prijzig. maar contra, oorspronkelijke metal gear en zo levert al snel een 100-120 euro op. Als ik dat had geweten :P
                                Chrono Trigger komt juist het minst voor. Is 1 van de meest gewilde en ook nog eens moeilijk te verkrijgen. Die gaan over de kop voor zeker 200 euro.

Die andere die je noemt zijn inderdaad ook zeldzaam. Haha achteraf zijn zulke dingen inderdaad jammer financieel gezien.

Hoeveel had je voor alles gevangen, 100 gulden?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X