Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• had het gratis weg gegeven.
    voor me ps1 met 100games had ik 50 euro gevraagd

Comment

• Dit is mijn WTF momentje van de dag ( no offense )
      "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Om een kleine indruk te geven van Orcs and Men... Nu snap je ook meteen waarom ik mijn orc als de hulk bestempel hehe. Erg verslavende game dusver.

Orcs and Men - YouTube

Comment

• Is dat een indie?

Comment

• uhm... nee. Dat is een game van een kleine ontwikkelaar. Alleen het raakte onder gesneeuwd door de grote releases van afgelopen jaar.

Het wisselt wel af zeg. Bovengronds ben ik de hele tijd de goblin. Rond sluipen en gebruik maken van tactiek door allerlei guards e.d. uit te schakelen voor het echte gevecht. Anders overleef je het gewoon niet. Ondergronds in o.a. de catacomben en tunnels speel ik met de orc op auto-piloot. Geef hem niet eens opdrachten, want slacht toch alles af.

Skills kun je maar 1x upgraden door het een extra effect te geven zoals critical chance, life regen etc. Dus dat geeft ook tactische mogelijkheden als je combo's met beide personages weet op te zetten. De goblin breekt armor en staggered vijanden. De orc ragt er op los met full force.
            Last edited by Falstyr; 13-01-2013, 22:10.

Comment

• Echt het stikt van de interesante games tegenwoordig. Nu ben ik er weer een paar tegen gekomen...

Umbra Umbra Game - RPG / Hack&Slash
              Wildman Wildman: An "Evolutionary" Action RPG by Gas Powered Games — Kickstarter
              recruitsgame.com

Deze komt eind van de maand al uit. Kan niet wachten, want lijkt me erg goed. http://www.cityofgangsters.com/us/

Comment

• Euro Truck Simulator 2 Swag

Comment

• Heb zojuist de eindbaas van Orcs and Men verslagen. Kan niet wachten...
                  25 januari - Devil May Cry op de pc
                  31 januari - Omerta: City of Gangsters

moet dus nog even volhouden tot de nieuwe games van dit jaar uit gaan komen. Maar welke nu te spelen. Sleeping Dogs overnieuw? Final Fantasy 7 zit ik begin disc 2 van de 3 dus kan die nog eventueel doen. Dishonored nog steeds genoeg levels ongedaan. Tussendoor Darksouls tot de frustratie te veel wordt en even een brake nodig heb hehe. Path of Exile trekt me niet echt om veel tijd in te steken. Zeker niet nu met de open beta die aan de gang is. Heb 33 games geinstalleerd en kan gewoon geen keuze maken hehe.

Comment

• Devil May Cry is cool! Die heb ik voor mijn PS2.

Comment

• Nog van gisteravond...

Orcs and Men - The grand finale - YouTube

Comment

• Laatst dead rising 2 gekocht maarja mijn laptop kan het niet aan ofzo want alles gaat in slowmotion (niet haperend maar echt slowmotion). Leek me wel een leuk spel ach helaas. Enigste spel die nog echt op mijn lijstje staat is GTA

Comment

• ernstig. nu ik weet hoe die Orcs and Men op normal ging en dus weet hoe de skills/attributes het best verdeeld kunnen worden is Hard mode nog makkelijker dan normal dusver :O

Comment

• Het moeilijkste deel in de game. Gewoon omdat al je gear tijdelijk is afgepakt. En dan sterf je bij de laatste 2 gevechten in de The Row een paar keer. Was erg uitdagend om daar een oplossing voor te vinden

Omdat er schijnbaar veel vraag naar was op het net hoe dit te overkomen dus maar filmpje er van geplaatst

Orcs and Men - The Row - Hard mode - YouTube

De game is best kort. Skip nu bijna alle dialogen en dan ren je echt door de game heen. Bizar dat van de 20-22 uur meer dan de helft dialogen zijn. Binnen 4 uur spelen zit ik nu al weer op de helft ongeveer op Hard mode en kijk nu al uit om het op Extreme te proberen.

Comment

• Ik heb nog een sega8 en 16 bit, een nintendo 8 en 16 bit, alle gameboys, gamecube, linx, alles met tig spellen, ik denk bij elkaar 300 spellen ofzo.
                              zal eea tyoch eens op marktplaats zetten

Comment

• met complete sets in goede staat kun je er aardig wat voor vangen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X