Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Call of Duty
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
      Call of Duty
      Dit plus duizend.

Pm me maar voor add ops3
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Call of Duty
        nee man

Comment

• ff een polletje toegevoegd.

Comment

Call of Duty
            n00b
            vindt je het gek dat ik minder tegen je praat als je zulke domme games speelt

Comment

• Originally posted by Mickdv View Post
              Ben eigenlijk wel weer opzoek naar ene nieuwe game. Speel al tijden niks meer.
              Nog aanraders? Geen shooters oid.
              Originally posted by Faabjan View Post
              Call of Duty
              Originally posted by Falstyr View Post
              n00b
              Was toch een grappie, de n00bs zijn die het serieus nemen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                n00b
                hehehehehehhe

Comment

• pulling birds staat er niet bij :/
                  Mind is everything.

Comment

• Originally posted by resike View Post
                    pulling birds staat er niet bij :/

Comment

• Trouwens ik snap de vraag niet van die poll. Hoe moet ik weten wat te kiezen?

Gamekings is al jarenlang het nederlandse game programma. Vroeger op de The Box, tijdje op TMF en de afgelopen paar jaar op MTV rond een uur of 23:00ish. Daarnaast hebben ze ook een website met bijna dagelijkse video items. Ze hebben hun ups en downs, maar over het algemeen wel een stabiele factor in het nederlandse game landschap.

Er zijn in de loop der jaren nog andere programma's geweest om games te kunnen behandelen. Veronica, RTL4 e.d. hadden zulke programma's. Helaas was dit altijd erg betuttelend. Geen engelse terminologie, maar alles afgezwakt met nederlandse mis-interpretaties. Woorden zoals "spel" ipv "game" betekend iets totaal anders ook al is de letterlijke vertaling identiek. Om nog maar te zwijgen over de gebrekige kennis die de shows toonden. Het resultaat was dat ze allemaal binnen een maand van de buis verdwenen waren.

Afgelopen nacht om 00:05 is er op Veronica een nieuw programma gestart dat een poging gaat wagen. Het heet InsideGamer naar de gelijknamige website. De eigenaar Jelle zal regelmatig aanschuiven. Zo is ook Simon, voormalig Game King, in dienst genomen. Aangevuld met ene blonde die andere lompe programma's zoals Sterren Springen e.d. heeft gepresenteerd. Aangezien het een uitbreiding lijkt te zijn van de IG website waren er toch wat verwachtingen. Geen betuttelende terminologie, geen gebrekige kennis...dus...

Wat duidelijk werd is dat 15-20mins gewoon te kort is om 3 reviews te behandelen. Je kan niet eens fatsoenlijk aspecten van de game bespreken onderling. Wat dat betreft zou ik persoonlijk liever een Voetbal International opzet zien met die Tess als programma leidster, Simon en Jelle degene die de vaste klant zijn met eventueel een gast vanuit de industrie. Een nieuws segment om mee te beginnen aangevuld met een korte reviews en zwak gelul over de betreffende game. Als er dan nog tijd is verdere gesprekken/discussies mbt games industrie zou prettig zijn. Zo bied je diepgang op een leuke manier ipv het ouderwetse statische gebeuren van nu.

Jelle kon nauwelijk aan het woord komen. EN als hij het kon werd hij afgebluft door Simon met zijn "kijk mij eens grappig zijn en alles weten" acties. Dat zal wel komen omdat ze nog niet op elkaar ingespeeld met pas de eerste aflevering. En Tess staat er eigenlijk ook alleen maar bij om mooi te zijn en elke 5 minuten een samenvatting te geven van wat Simon te melden had.

Beetje jammer. Hoop dat er de komende weken/maanden meer gaat gebeuren
                      Hoe meer games shizzle hoe beter wat mij betreft.

InsideGamer - Veronica

Comment

• Die blonde zou ik doen

Comment

Die blonde zou ik doen

Dat is fucking Tits Milne. Ik deed paar jaar terug mee met zon programma op TMF over vakanties. Ik helemaal strak, gingen ze me interviewen. Achter de camera een dom en oppervlakkig wijf. Enige met inhoud waren dr tetten.
                          Geen woorden, maar daden.

Comment

• Originally posted by IvySection View Post
                            Dat is fucking Tits Milne. Ik deed paar jaar terug mee met zon programma op TMF over vakanties. Ik helemaal strak, gingen ze me interviewen. Achter de camera een dom en oppervlakkig wijf. Enige met inhoud waren dr tetten.
                            Ik zeg toch ook alleen maar dat ik der zou doen, niet dat ze mag blijven slapen, laat staan trouwen

Had niet anders verwacht dat het zo'n bitch was.

Comment

• Originally posted by IvySection View Post
                              Dom wijf idd. En ik zou dr never doen.
                              Superbia in Proelio

Comment

• Originally posted by Mickdv View Post
                                Dom wijf idd. En ik zou dr never doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X