Call of Duty
Het grote Game-Noob Topic
Collapse
X
-
Originally posted by Mickdv View PostBen eigenlijk wel weer opzoek naar ene nieuwe game. Speel al tijden niks meer.
Nog aanraders? Geen shooters oid.Originally posted by Faabjan View PostCall of DutyOriginally posted by Falstyr View Postn00b
vindt je het gek dat ik minder tegen je praat als je zulke domme games speelt"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Trouwens ik snap de vraag niet van die poll. Hoe moet ik weten wat te kiezen?
Gamekings is al jarenlang het nederlandse game programma. Vroeger op de The Box, tijdje op TMF en de afgelopen paar jaar op MTV rond een uur of 23:00ish. Daarnaast hebben ze ook een website met bijna dagelijkse video items. Ze hebben hun ups en downs, maar over het algemeen wel een stabiele factor in het nederlandse game landschap.
Er zijn in de loop der jaren nog andere programma's geweest om games te kunnen behandelen. Veronica, RTL4 e.d. hadden zulke programma's. Helaas was dit altijd erg betuttelend. Geen engelse terminologie, maar alles afgezwakt met nederlandse mis-interpretaties. Woorden zoals "spel" ipv "game" betekend iets totaal anders ook al is de letterlijke vertaling identiek. Om nog maar te zwijgen over de gebrekige kennis die de shows toonden. Het resultaat was dat ze allemaal binnen een maand van de buis verdwenen waren.
Afgelopen nacht om 00:05 is er op Veronica een nieuw programma gestart dat een poging gaat wagen. Het heet InsideGamer naar de gelijknamige website. De eigenaar Jelle zal regelmatig aanschuiven. Zo is ook Simon, voormalig Game King, in dienst genomen. Aangevuld met ene blonde die andere lompe programma's zoals Sterren Springen e.d. heeft gepresenteerd. Aangezien het een uitbreiding lijkt te zijn van de IG website waren er toch wat verwachtingen. Geen betuttelende terminologie, geen gebrekige kennis...dus...
Wat duidelijk werd is dat 15-20mins gewoon te kort is om 3 reviews te behandelen. Je kan niet eens fatsoenlijk aspecten van de game bespreken onderling. Wat dat betreft zou ik persoonlijk liever een Voetbal International opzet zien met die Tess als programma leidster, Simon en Jelle degene die de vaste klant zijn met eventueel een gast vanuit de industrie. Een nieuws segment om mee te beginnen aangevuld met een korte reviews en zwak gelul over de betreffende game. Als er dan nog tijd is verdere gesprekken/discussies mbt games industrie zou prettig zijn. Zo bied je diepgang op een leuke manier ipv het ouderwetse statische gebeuren van nu.
Jelle kon nauwelijk aan het woord komen. EN als hij het kon werd hij afgebluft door Simon met zijn "kijk mij eens grappig zijn en alles weten" acties. Dat zal wel komen omdat ze nog niet op elkaar ingespeeld met pas de eerste aflevering. En Tess staat er eigenlijk ook alleen maar bij om mooi te zijn en elke 5 minuten een samenvatting te geven van wat Simon te melden had.
Beetje jammer. Hoop dat er de komende weken/maanden meer gaat gebeuren
Hoe meer games shizzle hoe beter wat mij betreft.
InsideGamer - Veronica
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostDie blonde zou ik doen
Dat is fucking Tits Milne. Ik deed paar jaar terug mee met zon programma op TMF over vakanties. Ik helemaal strak, gingen ze me interviewen. Achter de camera een dom en oppervlakkig wijf. Enige met inhoud waren dr tetten.Geen woorden, maar daden.
Comment
-
Originally posted by IvySection View PostDat is fucking Tits Milne. Ik deed paar jaar terug mee met zon programma op TMF over vakanties. Ik helemaal strak, gingen ze me interviewen. Achter de camera een dom en oppervlakkig wijf. Enige met inhoud waren dr tetten.
Had niet anders verwacht dat het zo'n bitch was."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by IvySection View PostDat is fucking Tits Milne. Ik deed paar jaar terug mee met zon programma op TMF over vakanties. Ik helemaal strak, gingen ze me interviewen. Achter de camera een dom en oppervlakkig wijf. Enige met inhoud waren dr tetten.Superbia in Proelio
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...17 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...22 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment