Originally posted by levensgenieter
View Post
hoe versier jij de dames topic
Collapse
X
-
Originally posted by Viking18 View PostWat een prachtvent is die Falstyr toch als je het mij vraagt
@levensgenieter, wie het er vaak over heeft en andere keihard uitlacht zijn vaak zelf de mensen die er langs gaan.... hawwwttt ....
geeltje? heb ik iets gemist?Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postsupport!!!
@levensgenieter, wie het er vaak over heeft en andere keihard uitlacht zijn vaak zelf de mensen die er langs gaan.... hawwwttt ....
geeltje? heb ik iets gemist?
Ben wel eens bij een hele lekker hoer naar binnen gelopen(niemand durfde)en gevraagd:Kan ik hier ook pinnen?
Ik werd nog net niet in elkaar geslagen door haar maar mijn vrienden kwamen niet meer bij.
Comment
-
Ik versier nooit letterlijk... meer indirect... ik flirt liever met de meiden uit de vriendenzone, lekker save en er komt geregeld een liefje uit. Een maat van mij draait op een feestje altijd een meisje binnen, maar heeft altijd achteraf ruzie met hun of gezaag en veel blabla en miserie... liefjes trekken uit je vriendenzone is veel beter. Je weet al dat je elkaar graag hebt.
Maar over het versieren zelf. Meisjes vallen als sneeuw voor de zon als je grapjes maakt waar zij goed in voorkomen... "je krijgt dat sigaretje als je eens je tetten toont aan men maat" " Hoow toon gewoon je tetten, ze zie er zo niice uit" dan wat lachen en dat sigaretje geven en ze giechelen zowat je armen in... werkt bij mij toch hartsikke goed^^
Dus niet echt loodrecht complimenteren, maar in de vorm van humor... dan geef je hun de ruimte geen specifieke reactie terug te hoefen geven, kunnen ze ontspannen lachen... meisjes vinden het niet leuk als ze geforceede gesprekken moeten aangaan... meisjes willen giechelen...
(je hebt natuurlijk verschillende types he, meisjes die ie**************** lompe(toon es je tetten aan me maat vind ik toch al serieus opt randje) grappige opmerkingen kunnen apprecieren en er zijn er die voor de rest van je leven gedegouteerd zijn, ik maak vrienden met de leuke soort ;-) )
loodrecht complimenteren doe je beter als je al een stap verder bent, als je duidelijk voelt dat de interesse er al dik inzit en dat je al aan het daten bent... dan kan er desnoods een kus opvolgen...
Opmerkingen over kledij scoren ook altijd, en ik heb ook gemerkt, dat je bij je complimentje ook een 'maar' kan plaatsen... woow mooie schoenen, staat je prachtig, je sjaaltje is wel wat snobistisch, maar voor de rest zie je er lekker uit zeg... (snappie? complimentje maar met een likje kritiek, zo is je compliment interessanter en oprechter en belangrijker gewordn, sterker dus)
indien je toch graag dat meisje die je niet kent wilt versieren,
kan je ook best op een vreemd meisje afgaan en luchtig zeggen waauw wat heb jij mooie ogen(niet zeggen wat ben je mooi, dat is een loos compliment, werkt niet, gedetailleerde complimenten zijn veel doeltreffender) maar details zijn geen borsten of kont, daar zwijg je beter over, ogen is het veiligst^^ dus... "wat heb jij mooie ogen/fijn gezichtje/..., wat wil ik graag je naam weten" als je haar naamt krijgt, kun je nog wat leuks vertellen heel kort, vraagt ze jouw naam zeg je he die vertel ik niet zomaar hoor, nog een grapje en je bent weg, als ze je tijdens het feestje weer aankijkt of aanspreekt is het bingo, negeert ze je de hele avond, probeer je het bij een andere chick
als het bingo is, kan je bij het praten eens haar schouder aanraken of haar onderarm bij de polsen vasthouden, verzin een reden daarvoor of maak het gewoon heel spontaan, als ze wat leuks vertelt bijvoorbeeld, kan je haar enthousiast aanraken, meisjes vallen onbewust voor niet seksuele aanrakingen zoals arm of schouder, want dat geeft een blijk van zelfvertrowen van de man, meisjes vallen voor zelfvertrouwen he...
man man wat tetter ik weer door
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment