Originally posted by Falstyr
View Post
hoe versier jij de dames topic
Collapse
X
-
Originally posted by adon1s View PostEerlijk, ik snap echt niet waarom je zou versieren.. Wil niet te graag, maar doe gewoon. Drankje doen, paar praatjes maken en bingo.. Als je maar relaxt bent. Alleen vieze wijven vallen op 'o, wat een mooie oogjes', de meiden met een piskut, die op elke vernachelde poging ingaan. Ik zou zo'n dom wijf niet eens willen..
Groepen meiden zijn het beste, zorg dat je los krijgt wat hun drijfveren zijn en toon interesse. Als je bij 5 meiden staat heb je veel meer kans. Ga niet zelf op 1 of meerdere zitten geilen, dat kan een afknapper zijn. Kijk goed om je heen met wie je de meeste connectie hebt en wie je het beste aanvoelt en kies die. Stel geen kneuzerige vragen zoals 'mag ik je nr', zeker niet wanneer je der mee naar huis wilt nemen. Als je je een kwartier op 1 van hem gefocust hebt kan je best vragen of ze met je mee in het bubbelbad gaat bij jou thuis, ook al heb je die niet.
Dat "werkt" altijd. Fun over alles.Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by Silk View PostNormaliter is het gewoon jezelf zijn. Maar ik moet zeggen dat als ik redelijk wat heb gedronken, dat een stuk makkelijker gaat. Ik weet niet wat het verschil maakt, maar ik krijg ik er altijd heel snel contact met vrouwen door.beeeeeeeeeeeeeps
Comment
-
Originally posted by Beeps View PostBij alcohol vallen remmingen weg
Er is niet 1 goede openingszin omdat alle vrouwtjes anders zijn. De ene vind je openingszin mss leuk maar de ander hoeft dan niks meer van je te weten.
oogcontact is de key''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Mystery's M3-Model always (meestal) does the job.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostWat heeft iedereen toch met het woord "chick"? Een of andere zieke kippen-fetish ofzoOriginally posted by TrainInsane View Postomdat we veel kip eten
geweldig topic!
Heb geen richtlijnen voor een CHIK ver versieren.
als ik oogcontact heb stap ik meestal niet er meteen op af pas bij 2de of 3de oogcontact stap ik er op af en waag ik een dansje, dan drankje aanbieden en babbelen, vraag vaak naar hobby's en vraag dan door op de antwoorden die je krijgt. anders word het net een kruisverhoor en lijkt het een stappenplan die je ingestudeerd hebt. Ik herhaal ook veel uit zinnen van haar maar dan met een vraag erin, zo toon je interesse en merkt ze dat je luistert af en toe een grappig complimentje doet wonderenCalisthenics / Street workout
Comment
-
Gewoon naar die meids als stappen als je oogcontact heb gemaakt. En dan zeg ik hey meisje ik ben (vul je naam in) en ik vind je er best wel leuk uit zien. Mag ik vragen hoe je heet? Vervolgens vraag ik meestal wat haar hobby's zijn of op welke school/opleiding ze zit en daarover gewoon doorvragen. Dan doe ik zogenaamd druk dat ik ergens heen moet en zeg ik: Ik moet nu eigenlijk weg maar ik vond het erg leuk om met je kennis te maken. Mag ik mischien je msn/nummer/ping zodat we later gezellig verder kunnen praten?
Werkt (bijna) altijdBuilding to a better me
Comment
-
-
Originally posted by ravenboy9 View PostGewoon naar die meids als stappen als je oogcontact heb gemaakt. En dan zeg ik hey meisje ik ben (vul je naam in) en ik vind je er best wel leuk uit zien. Mag ik vragen hoe je heet? Vervolgens vraag ik meestal wat haar hobby's zijn of op welke school/opleiding ze zit en daarover gewoon doorvragen. Dan doe ik zogenaamd druk dat ik ergens heen moet en zeg ik: Ik moet nu eigenlijk weg maar ik vond het erg leuk om met je kennis te maken. Mag ik mischien je msn/nummer/ping zodat we later gezellig verder kunnen praten?
Werkt (bijna) altijd
is mss wel te doen op een aperitief of een wedding crash ofzo
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostEerlijk, ik snap echt niet waarom je zou versieren.. Wil niet te graag, maar doe gewoon. Drankje doen, paar praatjes maken en bingo.. Als je maar relaxt bent. Alleen vieze wijven vallen op 'o, wat een mooie oogjes', de meiden met een piskut, die op elke vernachelde poging ingaan. Ik zou zo'n dom wijf niet eens willen..
Ik ben iemand die vooral valt op de uitstraling van meisjes, die vind ik vooral in hun gezicht, ogen en blikken...
als je maar relaxt bent is wel een bingo...very true maar speelse enthousiasme doet het em ook hoor...
Comment
-
ook leuk, naar een lelijk wijf stappen en zeggen:
jij : Did it hurt when you fell out of heaven?
zij: oh how sweet
jij: Cause your face is fckd up.. xD YEAH HIGH-FIVE !''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment