hoe versier jij de dames topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stap 1: loop naar een meisje toe die je leuk vind.
    stap 2: stel jezelf gewoon voor
    stap 3: maak een kritisch compliment, waar ze iets aan kan veranderen.
    stap 4: begin een gesprek om koetjes en kalfjes (vertrouwen winnen), zorg dat het leuk en luchtig blijft.
    stap 5: loop weg, minimaal 5 minuten wegblijven.
    stap 6: kom terug, zeg dat je het leuk vond haar ontmoet te hebben en vraag haar nr om een keer wat te gaan drinken.

Werkt 8 van de 10 keer!
    Failure is your friend

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Inderdaad. Vraag me soms af hoe mooie meiden met van die ongelofelijk lelijke ecto's rond lopen.

Maar ik vind echte endo's persoonlijk minder aantrekkelijk dan ecto's. Liever iets te dun dan te dik.
      Last edited by Ellie; 10-05-2011, 22:07.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

• Ik merk toch dat om wat intelligentere dames te scoren een afgetraind lijf alleen niet goed genoeg is.. sterker nog.. veel intelligentere dames die ik ken vinden onthaarde gespierden metro mannen niet eens mooi.. die houden van borsthaar en een natuurlijk ongetraind lijf.. raar maar waar.. Mjah borsthaar ok.. maar ik ga niet stoppen met trainen om chicks met inhoud te scoren.. Dan maar domme lekkere wijven!
        Last edited by Cidious; 10-05-2011, 22:29.
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Originally posted by Cidious View Post
          Ik merk toch dat om wat intelligentere dames te scoren een afgetraind lijf alleen niet goed genoeg is.. sterker nog.. veel intelligentere dames die ik ken vinden onthaarde gespierden metro mannen niet eens mooi.. die houden van borsthaar en een natuurlijk ongetraind lijf.. raar maar waar.. Mjah borsthaar ok.. maar ik ga niet stoppen met trainen om chicks met inhoud te scoren.. Dan maar domme lekkere wijven!
          Helemaal onthaard vind ik inderdaad niet mooi, metro ook absoluut niet, maar gespierd is zeker wel populair hier. Ik heb een hekel aan zachte vormen en vet bij een man. Hij hoeft nu per sé strak afgetraind te zijn, maar ik houd wel van mannen die neigen naar atletisch of slank. Ik houd erg van brede schouders en smalle heupen, de echte T-shape Heerlijk om tegen aan te kruipen.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

• mooi om te zien dat mijn topic toch wel een paar reactie's heeft gehad
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Originally posted by Marv View Post
              Snap dat je je dit niet kan voorstellen als je zo op uiterlijk gefixeerd bent.

Ps. hoe vind je mijn grot, ik hoorde niets meer van je?
              Poser is het eerste wat in me op kwam en komt als ik je voorbij zie komen. Moest ook denken aan die vage busjes vroeger met tapijt en vage goedkope lampen er in. Is toch geen stijl op die manier joh. vandaar dat ik niet meer op je reageerde.

Daar en tegen mag ik dan niet in een echte grot leven. Mijn woning is wel altijd zo donker als een grot. En ik ben een caveman ook al zit ik niet onder de grond. beter dan een metromietje in een grot die denkt caveman te zijn.
              Last edited by Falstyr; 11-05-2011, 08:04.

Comment

Poser is het eerste wat in me op kwam en komt als ik je voorbij zie komen. Moest ook denken aan die vage busjes vroeger met tapijt en vage goedkope lampen er in. Is toch geen stijl op die manier joh. vandaar dat ik niet meer op je reageerde.

Daar en tegen mag ik dan niet in een echte grot leven. Mijn woning is wel altijd zo donker als een grot. En ik ben een caveman ook al zit ik niet onder de grond. beter dan een metromietje in een grot die denkt caveman te zijn.
                Haha te gek hoe je alles altijd naar je hand probeerd te zetten. Je bent een karikatuur, een typetje, een item in man bijt hond. Anyway suc6 met vrouwen haten in je vinexgrot. De mannen hier zijn in elk geval dol op je!
                Ssssmoking

Comment

• Ik ben trouwens caveman in mijn levensstandaard; koud douchen, wonen op beton, altijd barbeque, huis met boot in de woonkamer, geen verwarming, geen hippe kleertjes, gare vieze auto.
                  In mijn omgang met mensen daarintegen ben ik een beleefde moderne ruimdenkende man, iets wat jij een mietje zou noemen.

Ik vind mensen die zichzelf niet bloot durven geven mietjes.
                  Geen fouten erkennen niet openstaan voor andermans mening of denkwijze en in een luchtkasteel wonen van complimentjes op een fukkng internetforum.

Jij bent idd de echte caveman. Een man wiens denkwijze niet veranderd is sinds 10.000bc.
                  Last edited by Marv; 11-05-2011, 10:05.
                  Ssssmoking

Comment

• En vanwege dat soort trieste reacties reageerde ik dus niet tot je zelf om een reactie vroeg. Niet janken om iets waar jezelf om vroeg mietje.

Comment

En vanwege dat soort trieste reacties reageerde ik dus niet tot je zelf om een reactie vroeg. Niet janken om iets waar jezelf om vroeg mietje.
                      Mietje, triest en janken...

Je blijft een karikatuur van jezelf.
                      Je verder bashen zou zielig zijn.
                      Ssssmoking

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
                        Stap 1: loop naar een meisje toe die je leuk vind.
                        stap 2: stel jezelf gewoon voor
                        stap 3: maak een kritisch compliment, waar ze iets aan kan veranderen.
                        stap 4: begin een gesprek om koetjes en kalfjes (vertrouwen winnen), zorg dat het leuk en luchtig blijft.
                        stap 5: loop weg, minimaal 5 minuten wegblijven.
                        stap 6: kom terug, zeg dat je het leuk vond haar ontmoet te hebben en vraag haar nr om een keer wat te gaan drinken.

Werkt 8 van de 10 keer!
                        Eerder 4 van de 5.
                        Squat 5 x 147.5
                        Bench 5 x 122.5
                        Deadlift 5 x 180

Comment

• Originally posted by Ellie View Post
                          Helemaal onthaard vind ik inderdaad niet mooi, metro ook absoluut niet, maar gespierd is zeker wel populair hier. Ik heb een hekel aan zachte vormen en vet bij een man. Hij hoeft nu per sé strak afgetraind te zijn, maar ik houd wel van mannen die neigen naar atletisch of slank. Ik houd erg van brede schouders en smalle heupen, de echte T-shape Heerlijk om tegen aan te kruipen.
                          Hij had het over intelligente vrouwen. Misschien is zijn norm betreffende dit onderwerp anders dan die van jou, waardoor hij jou wellicht buitensluit. Who knows.
                          Squat 5 x 147.5
                          Bench 5 x 122.5
                          Deadlift 5 x 180

Comment

• Wanneer val je trouwens in het hokje metro man?

Ik loop dagelijks in een nette broek met overhemd of in pak. Sta 2x onder een warme douche ('s ochtends en na het trainen), slaap ook in een zacht bedje.

Aardig gay of niet.
                            Squat 5 x 147.5
                            Bench 5 x 122.5
                            Deadlift 5 x 180

Comment

• Kijk eens naar M!LF, dan weet je het zó.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by FlorisPL View Post
                                Wanneer val je trouwens in het hokje metro man?

Ik loop dagelijks in een nette broek met overhemd of in pak. Sta 2x onder een warme douche ('s ochtends en na het trainen), slaap ook in een zacht bedje.

Aardig gay of niet.
                                Als het warmer weer is dan zweet je meer. Dan sta ik ook gerust 2x per dag onder de douche ipv alleen douchen in de week na het sporten om voor een belangrijk evenement.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X